Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Dididid

raca skriver:

det har intet med at være rigtige venner ikke og kunne/ville deltage i polther arbent.

at holde stor bryllup er dit behov. og at du havde forstillet dig en poltherarben men får noget andet, tror jeg bar er tiden.

hvor er dine veninder i livet..har de små børn, nykøbt hus, under uddannelse? for hvis de er det, er dette nok forklaringen.

jeg ville ALDRIG både tage til bryllup uden børn og tage med til poltherarbent, heller ikke i dag hvor mine børn er 4 og 8 år, min tid sammen med børne er vor værdigfuld til at jeg vil gå glip af 2 weekender sammen med dem.

Det har da noget at gøre med hvem der er ens rigtige venner når de ikke en gang kan finde ud af at give besked om de kommer eller ej. De forventer at komme med til brylluppet men gider ikke bruge penge på at give sin veninde en uforglemmelig dag, det er ikke venskab!!! Det er nærighed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

raca

Yessir skriver:

Det har da noget at gøre med hvem der er ens rigtige venner når de ikke en gang kan finde ud af at give besked om de kommer eller ej. De forventer at komme med til brylluppet men gider ikke bruge penge på at give sin veninde en uforglemmelig dag, det er ikke venskab!!! Det er nærighed!

vel er det ej...

jeg er ikke nærrig.. men ejg har ikke råd til både bryllupsgave-pænt tøj..

og en poltherarbent... 

sådan er det bare når man vælger at læse sent i livet.. 

Anmeld

12. august 2013

C-Dog

Jeg synes det er så synd for dig du blev skuffet og føler dine søstre har svigtet dig. Men kan der ikke være andre grunde? Jeg ville heller ikke kunne deltage i min søsters hvis det var, jeg elsker hende op til skyerne men, jeg har tre små børn, vi har ikke ret mange penge og hun bor langt væk, vi har ingen bil, og jeg kender ikke en eneste af hendes veninder så det ville være alt for besværligt. Og for mig betyder brylluppet noget, deteer der jeg har lagt min kærlighed i gaven, en fest før brylluppet er i mine øjne lidt ligemeget. Måske dine søstre tænker som mig?

Anmeld

12. august 2013

Dididid

raca skriver:

vel er det ej...

og en poltherarbent... 

Hvem siger det skal være dyrt? Det er nærighed efter min mening og har fuld forståelse for at hun er skuffet.
Giv besked!! Det kunne de ikke, dårlig venskab
SLUT.

Anmeld

12. august 2013

5timesacharm..right?

jeg ville satme også være skuffet

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg synes det er så synd for dig du blev skuffet og føler dine søstre har svigtet dig. Men kan der ikke være andre grunde? Jeg ville heller ikke kunne deltage i min søsters hvis det var, jeg elsker hende op til skyerne men, jeg har tre små børn, vi har ikke ret mange penge og hun bor langt væk, vi har ingen bil, og jeg kender ikke en eneste af hendes veninder så det ville være alt for besværligt. Og for mig betyder brylluppet noget, deteer der jeg har lagt min kærlighed i gaven, en fest før brylluppet er i mine øjne lidt ligemeget. Måske dine søstre tænker som mig?

min ene søster bor langt væk, men de har røven fuld af penge og er ALDRIG hjemme i forvejen (render til det ene og det andet, skal spise på noma - tre ugers udenlandsrejse hver sommer) - ingen undskyldninger, udover at de skal en helt masse andet.

den anden kan jeg næsten bedre forstå, dog bor hun tæt på og har faktisk mere med hende at gøre generelt...

men når jeg nu er gravid, hvorfor så ikke tage nevø og niecer med? altså bruge dagen på hygge sammen med børnene (den yngste er 4 år og de to søstre har 2 børn hver)

så kunne de jo tage hjem til aften og mig og mine to veninder kunne tage i byen hvis det var det vi ville...

synes det lugter, kan godt finde undskyldninger for dem, men kan så sandelig bedre finde undskyldninger for hvorfor de skulle gøre den lille ting for mig.

det skal ikke koste 500 kr. pr. mand. heller ikke 200. bare de hyggede mig mig.

Anmeld

12. august 2013

Chevro

raca skriver:

vel er det ej...

og en poltherarbent... 

Sådan en dag behøver ikke koste særlig meget, for at være hyggelig!!

Det er oftest alle de ting der ikke koster penge, man husker og er sjovest . men mest af alt at man føler sig værdsat og folk bruger tid og kræfter på at arrangere en uforglemmelig dag for en!

Men hvis folk får det afvide 1 1/2 år i forvejen, må man sku lægge penge til side!! man ved jo om man er en del af det ...

Anmeld

12. august 2013

raca

Yessir skriver:

Hvem siger det skal være dyrt? Det er nærighed efter min mening og har fuld forståelse for at hun er skuffet.
Giv besked!! Det kunne de ikke, dårlig venskab
SLUT.

ja besked kan man altid give..

men et bryllup er jo ikek bare et bryllup..

det er Nyt tøj-gave-og pholter arbent.. hvis man har et tøj gave og fornøjelses buget på 1500 kr pr mdr  til alle mand..

samt et madbuget på 500-800 pr uge..

og det ved jeg virkelig mange lever for.. ja så fylder et bryllup med hele pakken bare uforholdsmessigt meget.

særligt hvis der er 2-3 brylluper i omgangskredsen pr år samt barnedåbe ol..

således man tvinges ud i at overveje..

skal mine børn havde nye vinterstøvler.. eller skal jeg tage hele bryllups pakken?

skal jeg fravælge nevøens barnedåb, eller skal jeg tage med til pholtarbent..

så for at tilgode se flest muglige kan det faktisk godt være  en fornuft og ikke nærig mulighed at sparre de en billig 200kr en poltherarbent  koster.. for gratis er den jo ikke.. det kna den aldrig blive.

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Det er oftest alle de ting der ikke koster penge, man husker og er sjovest . men mest af alt at man føler sig værdsat og folk bruger tid og kræfter på at arrangere en uforglemmelig dag for en!

Men hvis folk får det afvide 1 1/2 år i forvejen, må man sku lægge penge til side!! man ved jo om man er en del af det ...

tak. var lige ved at tro jeg var skør.

Anmeld

12. august 2013

Chevro

Anonym skriver:

min ene søster bor langt væk, men de har røven fuld af penge og er ALDRIG hjemme i forvejen (render til det ene og det andet, skal spise på noma - tre ugers udenlandsrejse hver sommer) - ingen undskyldninger, udover at de skal en helt masse andet.

den anden kan jeg næsten bedre forstå, dog bor hun tæt på og har faktisk mere med hende at gøre generelt...

men når jeg nu er gravid, hvorfor så ikke tage nevø og niecer med? altså bruge dagen på hygge sammen med børnene (den yngste er 4 år og de to søstre har 2 børn hver)

så kunne de jo tage hjem til aften og mig og mine to veninder kunne tage i byen hvis det var det vi ville...

synes det lugter, kan godt finde undskyldninger for dem, men kan så sandelig bedre finde undskyldninger for hvorfor de skulle gøre den lille ting for mig.

det skal ikke koste 500 kr. pr. mand. heller ikke 200. bare de hyggede mig mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.