Mini us skriver:
kender det alt for godt. Jeg fik slet intet. Mine søskende havde prøvet a skrive til mine veninder men det var også sådan noget med jeg kan ikke og jeg kan godt men kan kun vlre der en time osv osv. Så mine søskende var ærlige omkring det og at det derfor ikk kunne blive til noget. Den eneste som gjorde noget for mig var min mands vens kone.. de to var ikk engang inviteret til festen.. hun samlede nogle af hendes veninder og så havde de handlet ind til rigtig lækker 3 retters middag og bytur efterfølgende.. havde lyst til at be alle mine veninder om at skride men ja, nu ved jeg hvem der står hvor :/
sys simpelthen det er så dårligt... det behøver jo ikke koste en bondegård. forventer jo ikke en rejse til usa eller noget.
vi hyggede med ansigtsmaske, fodmassage og rygmassage (de havde i forvejen sådan en man spænder på en stol og så et kar til fodbad) så sad vi i min venindes forældres hus som har en bar, herefter var vi ude og spise hvor de så betalte min mad.
Jeg forventede ikke mere, ville jo bare gerne vi havde været 10-15 i stedet for 3.
Jeg har det godt nok også svært, har jo tænkt lidt i tale og sådan till bryllup og jeg skulle endelig huske polterabend holdet, men øh??? det bliver også en kæmpe tak. til mine to veninder.
jeg er på ingen måde længere i tvivl om hvem der skal stå fadder til mit barn. det bliver sku ikke min såkaldte familie...!
Anmeld