Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

LilleLene

Anonym skriver:

ØV ØV ØV... sidder her efter en FANTASTISK dag med mine bedste veninder og tuder røven ud af bukserne.

kæft hvor er jeg skuffet...

det var mit polterabend idag. vi skal giftes i kirke 7-9-13 det blev annonceret for 1½ år siden at den dag skulle vi giftes. men vil nogen holde polterabend for mig?? næh nej.

manden min blev hentet af hans kammerater fra morgenen af, de har haft en fantastisk hyggelig dag (han er ikke hjemme endnu).
han er typen der ikke rigtig gider sådan noget og ville helst være foruden.

jeg derimod havde glædet mig sindsygt til denne dag. okay jeg er 29 uger gravid - men kan man ikke holde noget for det??

mine to bedste (åbenbart eneste) veninder hentede mig i eftermiddag - de gjorde alt for mig, vartede mig op, fik fodmassage, kropsmassage, lagt masker - det var SÅÅÅÅ hyggeligt..

de havde oprettet en lukket facebookgruppe hvor alle på gæstelisten (havde sent dem gæstelisten) var inviteret og folk gad ikk engang svare dem. de oprettede den i juni måned. ingen meldte tilbage og hvis de gjorde sagde de "jeg kan ikke den dag"..

jeg har to søstre, godt nok 12 og 15 år ældre end mig, men de gad ikke engang gøre noget .

Jeg burde ikke være skuffet for har haft en fantastisk dag med dem jeg virkelig holder af.

men det er jeg. jeg er FÆRDIG - føler mig virkelig pisset på..

der er inviteret 70 gæster til festen - 3 har meldt fra. brylluppet er annonceret 1½ år før.

er det mig der er mærkelig?

forstår dig godt,og hold fast folk er også sløve med det på face

har selv engeret (staves) min storesøsters polterabend, der er på lørdag

og vi har bare måtte tagge folk MANGE gange før de gad at nosse sig sammen til at svarer

og vi sendte mails ud i MAJ MÅNED () med datoen, og sjovt er der sq mange der lige pludselig skal noget andet... Kan blive så sur over de ikke skrev datoen i kalenderen

årrrh så fik jeg også lige det ud (sorry det blev i din tråd, men så kan du også se at det ikke kun er dine "venner" der er møg sløve med sådan nogle ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

LinLin

Anonym skriver:

jeg har det også dårligt med at min reaktion var så skuffende, for jeg elsker de to veninder og jeg havde en FANTASTISK dag med dem.

havde bare regnet med et rigtigt polterabend. Og at mine søstre havde gjort noget.

Jeg siger ikke du skal have det dårligt over din reaktion! Når du havde forventet noget større kan jeg sagtens forstå dig!

Anmeld

11. august 2013

nielsen80

ØV ØV ØV... sidder her efter en FANTASTISK dag med mine bedste veninder og tuder røven ud af bukserne.

det var mit polterabend idag. vi skal giftes i kirke 7-9-13 det blev annonceret for 1½ år siden at den dag skulle vi giftes. men vil nogen holde polterabend for mig?? næh nej.

manden min blev hentet af hans kammerater fra morgenen af, de har haft en fantastisk hyggelig dag (han er ikke hjemme endnu).

jeg derimod havde glædet mig sindsygt til denne dag. okay jeg er 29 uger gravid - men kan man ikke holde noget for det??

mine to bedste (åbenbart eneste) veninder hentede mig i eftermiddag - de gjorde alt for mig, vartede mig op, fik fodmassage, kropsmassage, lagt masker - det var SÅÅÅÅ hyggeligt..

de havde oprettet en lukket facebookgruppe hvor alle på gæstelisten (havde sent dem gæstelisten) var inviteret og folk gad ikk engang svare dem. de oprettede den i juni måned. ingen meldte tilbage og hvis de gjorde sagde de "jeg kan ikke den dag"..

jeg har to søstre, godt nok 12 og 15 år ældre end mig, men de gad ikke engang gøre noget .

Jeg burde ikke være skuffet for har haft en fantastisk dag med dem jeg virkelig holder af.

der er inviteret 70 gæster til festen - 3 har meldt fra. brylluppet er annonceret 1½ år før.

Kan godt forstå dig

Min kæreste har lige arrangeret en polterabend, han havde også svært ved at få folk til at vende tilbage. Desuden løb han ind i, at mange ikke havde lyst pga økonomi - at være gæst til et bryllup kan være en udskrivning, og derfor fravalgte nogle simpelthen at deltage.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke godt kan forstå dig! Ville selv have blevet ked af det!!!!

Anmeld

11. august 2013

Mini us

Anonym skriver:

kender det alt for godt. Jeg fik slet intet. Mine søskende havde prøvet a skrive til mine veninder men det var også sådan noget med jeg kan ikke og jeg kan godt men kan kun vlre der en time osv osv. Så mine søskende var ærlige omkring det og at det derfor ikk kunne blive til noget. Den eneste som gjorde noget for mig var min mands vens kone.. de to var ikk engang inviteret til festen.. hun samlede nogle af hendes veninder og så havde de handlet ind til rigtig lækker 3 retters middag og bytur efterfølgende.. havde lyst til at be alle mine veninder om at skride men ja, nu ved jeg hvem der står hvor :/

Anmeld

11. august 2013

hekran

Hvis jeg fik en invitation til polterabend over Facebook, ville jeg nemt kunne overse den. Fik en bryllupsinvitation over Facebook fra en gammel veninde og synes bare ikke, at det sømmer sig. Så hellere end telefonopringning.

Men jeg ville da være skuffet over dem, der vidste det og ikke kom :/

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

forstår dig godt,og hold fast folk er også sløve med det på face

har selv engeret (staves) min storesøsters polterabend, der er på lørdag

og vi har bare måtte tagge folk MANGE gange før de gad at nosse sig sammen til at svarer

og vi sendte mails ud i MAJ MÅNED () med datoen, og sjovt er der sq mange der lige pludselig skal noget andet... Kan blive så sur over de ikke skrev datoen i kalenderen

årrrh så fik jeg også lige det ud (sorry det blev i din tråd, men så kan du også se at det ikke kun er dine "venner" der er møg sløve med sådan nogle ting

er ked af det ikke kun er mig der oplever det... for det er sku slet ikke sjovt som kommende brud og føle alle skider på en og er ligeglad...

kræver jo ikke det helt vilde og da slet ikke som gravid, men der er da masser man kan lave... man føler sig virkelig trådt på og "meget værdsat"...

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Mini us skriver:

kender det alt for godt. Jeg fik slet intet. Mine søskende havde prøvet a skrive til mine veninder men det var også sådan noget med jeg kan ikke og jeg kan godt men kan kun vlre der en time osv osv. Så mine søskende var ærlige omkring det og at det derfor ikk kunne blive til noget. Den eneste som gjorde noget for mig var min mands vens kone.. de to var ikk engang inviteret til festen.. hun samlede nogle af hendes veninder og så havde de handlet ind til rigtig lækker 3 retters middag og bytur efterfølgende.. havde lyst til at be alle mine veninder om at skride men ja, nu ved jeg hvem der står hvor :/

sys simpelthen det er så dårligt... det behøver jo ikke koste en bondegård. forventer jo ikke en rejse til usa eller noget.

vi hyggede med ansigtsmaske, fodmassage og rygmassage (de havde i forvejen sådan en man spænder på en stol og så et kar til fodbad) så sad vi i min venindes forældres hus som har en bar, herefter var vi ude og spise hvor de så betalte min mad.

Jeg forventede ikke mere, ville jo bare gerne vi havde været 10-15 i stedet for 3.

Jeg har det godt nok også svært, har jo tænkt lidt i tale og sådan till bryllup og jeg skulle endelig huske polterabend holdet, men øh??? det bliver også en kæmpe tak. til mine to veninder.

jeg er på ingen måde længere i tvivl om hvem der skal stå fadder til mit barn. det bliver sku ikke min såkaldte familie...!

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Hvis jeg fik en invitation til polterabend over Facebook, ville jeg nemt kunne overse den. Fik en bryllupsinvitation over Facebook fra en gammel veninde og synes bare ikke, at det sømmer sig. Så hellere end telefonopringning.

Men jeg ville da være skuffet over dem, der vidste det og ikke kom :/

mine veninder oprettede fake facebook profil og derefter en lukket gruppe.

jeg havde sendt gæsteliste med fulde navne og hvem der var på facebook.

alle fik en privatbesked om hvem de var (med fake profil) og hvorfor de havde oprettet samt invitation til den lukkede gruppe. der blev skrevet hvem de ikke lige kunne komme i kontakt med inde i gruppen, så andre havde mulighed for at hjælpe med at få dem med . først da kommentaren kom "så er det nok kun os to der vil noget" kom der to eller tre der skrev de ikke kunne.

ikke én skrev: "jeg kan ikke den dato, men kan så tilgengæld den og den dato".

det er jo ikke et rådhus bryllup uden fest. det er i kirken kl. 14. inviteret 70 mennesker med alt hvad der til høre.

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Kan godt forstå dig

Min kæreste har lige arrangeret en polterabend, han havde også svært ved at få folk til at vende tilbage. Desuden løb han ind i, at mange ikke havde lyst pga økonomi - at være gæst til et bryllup kan være en udskrivning, og derfor fravalgte nogle simpelthen at deltage.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke godt kan forstå dig! Ville selv have blevet ked af det!!!!

kan sagtens forstå økonomidelen, men man kan da så sige, jeg vil gerne, men har simpelthen ikke penge til det helt store.

drengene havde lånt traktor og kreaturvogn som de havde fået en kammerat til at køre hele dagen, havde rundstykker med (drikkevarer selvf.), de spillede paintball, menneske bordfodbold og zumobrydning. herefter spiste de pålægskagemand og hyggede. hvad kan det rende i per person - de var jo 10-12 pers.

åh undskyld jeg begynder at lyde mere og mere sur på svarene herinde. det er jeg slet ikke, men kan mærke gråden er blevet til vrede og det går lige ud over jer . sorry

Anmeld

11. august 2013

Kløver

Jeg stod i nøjagtig samme situation, med en mand der ikke rigtig gider den slags og jeg var også gravid ca så langt som du. Min mand blev hentet jeg efterladt gravid med vores søn, og min familie havde så planlagt lille polterabend min man skulle ud på weekender efter, så ja han blev polterabend 2 uger i streg op til bryllup, mens jeg endte med noget hu Hej et eller andet nogle timer en hverdag af mine to søskende. Jeg er stadig skuffet og ked i dag over det

Jeg forstår dig udemærket, og har du brug for en at snakke med er du velkommen til at skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.