Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

Chevro

Anonym skriver:

tak. var lige ved at tro jeg var skør.

Men idag er folk så fornæret, og selvoptaget at det er til at brække sig over!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

raca

Chevro skriver:

Sådan en dag behøver ikke koste særlig meget, for at være hyggelig!!

Det er oftest alle de ting der ikke koster penge, man husker og er sjovest . men mest af alt at man føler sig værdsat og folk bruger tid og kræfter på at arrangere en uforglemmelig dag for en!

Men hvis folk får det afvide 1 1/2 år i forvejen, må man sku lægge penge til side!! man ved jo om man er en del af det ...

det kræver at de andre er indstillet på det ikke koister noget.. og noget koster det jo.. der skal jo mad til og lidt lækkert drikkelse og transprog osv..

også kræver det man dels har noget at ligge til side af.. og hvis man ikke har så meget at ligge til side af.. samt ikke har familie til at trække på til pasning.. eller ikke ønsker pasning af ens børn i 2 weekender tæt på hinannen.. så priotere man nok bryllupet.. det havde jeg gjodt... jeg trode det var det der var det vigtige ved det at blive gift og ikke pholterarbent.. men hvis den er så vigtig kan det være man skal til at mende til pholterarbent og fra til bryllupet.. når der bare ikke er til 2 pengekrævende agementer...

samt det er jo dobbelt op.. for manden holder jo også noget

... 

så d

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

ja besked kan man altid give..

men et bryllup er jo ikek bare et bryllup..

det er Nyt tøj-gave-og pholter arbent.. hvis man har et tøj gave og fornøjelses buget på 1500 kr pr mdr  til alle mand..

samt et madbuget på 500-800 pr uge..

og det ved jeg virkelig mange lever for.. ja så fylder et bryllup med hele pakken bare uforholdsmessigt meget.

særligt hvis der er 2-3 brylluper i omgangskredsen pr år samt barnedåbe ol..

således man tvinges ud i at overveje..

skal mine børn havde nye vinterstøvler.. eller skal jeg tage hele bryllups pakken?

skal jeg fravælge nevøens barnedåb, eller skal jeg tage med til pholtarbent..

så for at tilgode se flest muglige kan det faktisk godt være  en fornuft og ikke nærig mulighed at sparre de en billig 200kr en poltherarbent  koster.. for gratis er den jo ikke.. det kna den aldrig blive.

du må endelig ikke misforstå...

for jeg kan sagtens forstå at nogen ikke har råd. og som sagt er det langt fra alle jeg havde forventet, netop fordi det er mandens venners kærester.

men havde godt nok forventet de i det mindste ville samarbejde med mine veninder om at få det ud til alle, og at nogen af dem rent faktisk kom til vores bryllup en lille smule pga. mig også...

kan da godt se allerede nu hvem der ikke skal med til sølvbryllup (det bliver en billig omgang.)

ikke alle kan samme dag og ikke alle har råd - det har jeg fuld forståelse for... men 2 dukkede op!!!! alligevel inviteret 70 mennesker, dvs. der er mindst 20 piger som fik invitation till polterabend, som jeg kunne håbe kom.. at det så måske kun blev til 5-7 pers. i alt er da fuldstændig lige meget, men 2!!!!!!!

og så minus søstre.!

Anmeld

12. august 2013

raca

Chevro skriver:

Men idag er folk så fornæret, og selvoptaget at det er til at brække sig over!!

Kan du sige KRISE.

kan du sige STUDERENDE

her hjemme er 1 priotet mad på bordet og årstidsvarende tøj til børne.. resten er luksus.. og sådan bliver det ved med at være de nsæte 2 år.. og har været sådan i 7 år..

selv det bedst buget kan velte hvis man er studerende og på dp og ejer hus.  eller med 2x dagpenge.. og sådan er der altså mange der er endt.

og dette har intet med nærighed at gøre.

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

Betina_fra_Als skriver:

Kære dig,

Uden at have læst alle svarene, det kan jo nåes endnu, vi har kun den 12. august og brylluppet er den 7-9-13, altså en lille måned ennu, så alt kan ske.

Stort tillykke med din store dag

Det var også min tanke - At det kan nås endnu!

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Yessir skriver:

Hvem siger det skal være dyrt? Det er nærighed efter min mening og har fuld forståelse for at hun er skuffet.
Giv besked!! Det kunne de ikke, dårlig venskab
SLUT.

Jeg vil sige at nogle blæser det op, jeg sad og skulle planlægge og det blev blæst op, indtil vi fandt et leje alle kunne være med på.

Jeg stod i ts situation for 1.5 år siden, og jeg blev skuffet over måden jeg nærmest blev overfaldet på da alle mændene kom efter min mand, måden der blev talt til mig på, og da jeg fandt ud af min familie også havde arrangeret for min mand weekenden efter, og ingen havde tænkt på mig, hverken i form af polterabend, hensyn til mig eller min søn og at jeg var syg på penicillin. Så her var der så mange ting som skuffede og ikke kun det faktum man ikke fik et polterabend. Jeg forstår godt man ikke kan have råd til det hele, samtidig forstår jeg også ts skuffelse

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

Anonym skriver:

jeg har kun de to veninder resten er inviteret pga. deres mænd, men mine søstre

Okay, resten som er inviteret pga. deres mænd, er ikke sikkert de havde interesse i det, da I ikke er så tætte.
Jeg ville kun være interesseret I at mine TÆTTE veninder skulle holde polterabend for mig..
Men så sandelig OGSÅ mine søstre.
Dem synes jeg bestemt du skal tage en snak med !

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

hekran skriver:

Hvis jeg fik en invitation til polterabend over Facebook, ville jeg nemt kunne overse den. Fik en bryllupsinvitation over Facebook fra en gammel veninde og synes bare ikke, at det sømmer sig. Så hellere end telefonopringning.

Men jeg ville da være skuffet over dem, der vidste det og ikke kom :/

Det samme her..

Synes ikke Facebook er stedet man sender invitationer ud. Ærligt!

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

Line - med 2 boblinger skriver:

Havde jeg nu været dig.. Så havde jeg i min tale hvis du holder sådan en takket dine to veninder der holdte en hyggelig dag for dig... Og så måske håbe at de andre fik en dårlig smag i munden..  

Det var en SUPER god ide.

Håber TS tager den til sig

Så behøver hun ikke konfrontere sine søstre med noget, bare ligeså elegant takke sine 2 DEJLIGE veninder i talen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.