Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

man kan da håbe, men mine søstre har begge meldt ud at de jo altså ikke kunne nogen weekender i august.

min ældste søster var jo til festival lign. noget denne weekend...

hader at jeg er så pisse ligegyldig i deres øjne.

Forstår dig godt, måske de bare ikke går så meget op i den slags håber for dig at de bare har snydt dig og overrasker dig en af de næste to weekender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Phoenix

Kan sagtens forstå din skuffelse. Det er en rigtig ærgerlig oplevelse

Synes du skal snakke med dine søstre om hvorfor de ikke ville deltage i polterabenden. Det kan de virkelig ikke være bekendt. 

Og egentlig også skrive til de andre piger du havde forventede ville deltage, om hvorfor de ikke ville være med i festelighederne. 

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Havde jeg nu været dig.. Så havde jeg i min tale hvis du holder sådan en takket dine to veninder der holdte en hyggelig dag for dig... Og så måske håbe at de andre fik en dårlig smag i munden..  

det har jeg nemlig overvejet.

jeg er ekstremt glad for at mine to veninder synes jeg var god nok til at holde polterabend for, men at ingen andre havde samme mening.

lige nu har jeg godt nok bare lyst til at boykotte mine søstre. den ene var til smukfest eller hvad fanden det hedder!!!!!!!!!

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Forstår dig godt, måske de bare ikke går så meget op i den slags håber for dig at de bare har snydt dig og overrasker dig en af de næste to weekender

jeg husker tydeligt min ældste søsters polterabend (selvom det er 13 år siden) det var en fantastisk dag. min søster og jeg kørte halvanden time ned til hende og vi brugte hele dagen sammen med hende og hendes veninder... JO de går op i det, eller i hvert fald når det er hende...

jeg har fået lov at se den gruppe mine veninder oprettede, hvor begge søstre skriver i aller første opslag derinde at de kan ikke i august.... så der er vidst ikke meget snyd der...

jeg er jo også kun deres halvsøster, hvorfor skulle de dog gide mig.

Anmeld

11. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

jeg er ekstremt glad for at mine to veninder synes jeg var god nok til at holde polterabend for, men at ingen andre havde samme mening.

lige nu har jeg godt nok bare lyst til at boykotte mine søstre. den ene var til smukfest eller hvad fanden det hedder!!!!!!!!!

Jeg forstår bestemt din skuffelse! Dog, hvis din søster havde partoutbillet til festivallen, forstår jeg godt, det ville være svært at sætte en hel dag af. 

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Kan sagtens forstå din skuffelse. Det er en rigtig ærgerlig oplevelse

Synes du skal snakke med dine søstre om hvorfor de ikke ville deltage i polterabenden. Det kan de virkelig ikke være bekendt. 

Og egentlig også skrive til de andre piger du havde forventede ville deltage, om hvorfor de ikke ville være med i festelighederne. 

overvejer lidt at sige i min tale til bryllup noget med.

stor tak til mine to veninder som synes jeg var god nok at holde polterabend for, er bare skuffet over det var de eneste der synes det.

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår bestemt din skuffelse! Dog, hvis din søster havde partoutbillet til festivallen, forstår jeg godt, det ville være svært at sætte en hel dag af. 

det er fint nok de skal noget andet.

men de skal noget HVER weekend og det ved de. deres kalender er jo booket flere måneder forud.

den anden søster har træls job, så det er også svært for hende.

men så kunne de jo lige som sige at det skulle være inden sommer fordi de havde travlt og så gøre noget. de har som sagt vidst datoen siden marts 2012

Anmeld

11. august 2013

Aabye

Anonym skriver:

Jeg synes bestemt at du skal gøre det.. Så kan de sidde og tænke lidt over den... 

Bagefter brylluppet osv osv synes jeg så at du skal tage en snak med de der SKULLE ha været med.. Især dine søskende.. 

Anmeld

11. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

jeg husker tydeligt min ældste søsters polterabend (selvom det er 13 år siden) det var en fantastisk dag. min søster og jeg kørte halvanden time ned til hende og vi brugte hele dagen sammen med hende og hendes veninder... JO de går op i det, eller i hvert fald når det er hende...

jeg har fået lov at se den gruppe mine veninder oprettede, hvor begge søstre skriver i aller første opslag derinde at de kan ikke i august.... så der er vidst ikke meget snyd der...

jeg er jo også kun deres halvsøster, hvorfor skulle de dog gide mig.

Jeg ville tage den med folk inden, så det ikke ødelægger din store dag

Anmeld

11. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

sådan er der bare altid noget med mine søstre.

kan bare huske vi havde den fedeste dag til min ældste søsters bryllup (jeg var 10/11 år, men husker tydeligt hele dagen). jeg og min anden søster skulle ned og hjælpe med at lave "risposer", som så blev til polterabend... hvor er jeg skuffet over at også de bare skrev tilbage til mine veninder at de ikke kunne... den ene skrev sågar at hun kunne ikke hele august måned...

den anden bor langt væk så det kræver også planlægning - MEN DET VED DET.... SÅ HOLD DET I MAJ/JUNI...

Da vi kom i byen igår kom der også lige en af dem jeg havde total regnet med, sammen med EN anden pige. ikke en forsamling men en... ved ikke hvad de har været til og det er helt fint nogen ikke kan... men det drejer sig måske om 20 piger der var inviteret og ikke en har vist interesse for at gøre den ting for mig.

Åh hvor er det bare ikke iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.