Guldklumpens hule 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Nårh, hvor er du sød!  (Andreas kvækker tørt i baggrunden: "Ja, det har hun i hvert fald ikke brug for mere..") Fnis, mænd altså.. 

Haha, nej for pokker Nu varer det ikke længe før jeg skal trække den ind igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Så lige du havde tilføjet noget. Haha, hvor er det fedt sagt Er lige startet på det afsnit nu. Igen Hella: "og så skal man bolle!" Hun ved bare lige hvordan man får det sagt, så det lyder som det mest fjollet og fniseagtige i hele verden  

Haha, ja, hvem i dagens Danmark siger "Skal vi bolle?" 

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Haha, nej for pokker Nu varer det ikke længe før jeg skal trække den ind igen  

Det skal dog lige siges til hans forsvar at han efterfølgende tilføjede:  "Hendes mave er rigelig stor og fin!"

Næh, for baby stjæler fokus! 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Haha, ja, hvem i dagens Danmark siger "Skal vi bolle?" 

Haha, det håber jeg virkelig ikke der er nogen der gør  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Haha, det håber jeg virkelig ikke der er nogen der gør  

Tror der er større risiko for et kvalt fnis end et reelt booty call med den scorereplik.. 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Det skal dog lige siges til hans forsvar at han efterfølgende tilføjede:  "Hendes mave er rigelig stor og fin!"

Næh, for baby stjæler fokus! 

Haha, hvor er han sød  

Du har ret. det er bare én grund ud af milliard andre til at elske baby 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Tror der er større risiko for et kvalt fnis end et reelt booty call med den scorereplik.. 

Kvalt fnis!? Kan du sige undertrykt latter så man ender med at spytte personen i hovedet i stedet for  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Haha, hvor er han sød  

Du har ret. det er bare én grund ud af milliard andre til at elske baby 

Godt opdraget vil jeg kalde det - eller måske bange?  Han ved af erfaring, at man ikke skal fornærme en gravid kvinde.. 

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Kvalt fnis!? Kan du sige undertrykt latter så man ender med at spytte personen i hovedet i stedet for  

Haha, ja, okay, det er måske en mere rammende beskrivelse.. Jeg sidder og fniser alene ved tanken (og Andreas synes jeg er åndssvag)..

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Godt opdraget vil jeg kalde det - eller måske bange?  Han ved af erfaring, at man ikke skal fornærme en gravid kvinde.. 

Sådan!! Oliver Bjerrehuus er i hvertfald ikke særlig velopdragen - der er godt nok ikke nogen der skal filme mig under fødslen!!! Det tror jeg heldigvis ikke D tør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.