Guldklumpens hule 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

M (:

Jeg har heldigvis selv pakket lidt snacks til tasken, og ellers må D sgu rende efter noget godt  

Neej, det skal du da ikke gøre for mig  MEDMINDRE du vågner op og får en ustyrlig lyst til at bage - så skal du selvfølgelig ikke holde dig tilbage 

Har lige set i Sådan er forældre - Så skal der fødes! at Cocio er GULD efter fødslen (og jeg kunne faktisk godt have brugt en kold Cocio bagefter.. )

Haha, min største frygt ved at bage er, at brænde inde med kagen (jeg bliver jo aldrig tynd, hvis jeg skal spise al den kage helt alene ).. OG OG jeg SKYLDER jo kage! 

(Ps. har du lige inviteret mig til en ny fotostream? I så fald er den nu blevet væk! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Har lige set i Sådan er forældre - Så skal der fødes! at Cocio er GULD efter fødslen (og jeg kunne faktisk godt have brugt en kold Cocio bagefter.. )

Haha, min største frygt ved at bage er, at brænde inde med kagen (jeg bliver jo aldrig tynd, hvis jeg skal spise al den kage helt alene ).. OG OG jeg SKYLDER jo kage! 

(Ps. har du lige inviteret mig til en ny fotostream? I så fald er den nu blevet væk! )

Fedt, kan da være jeg lige skal have set det program Jeg har kakaobrikker med, mon ikke det nææææsten er ligeså godt? 

Haha, men du ved jo at jeg skriver til dig så snart jeg går i fødsel og hvis du så står og er ved at bage i det øjeblik kan den så ikke fryses ned????  

Nej, ikke bevidst i hvertfald? 

Anmeld

22. juli 2013

M (:

Fedt, kan da være jeg lige skal have set det program Jeg har kakaobrikker med, mon ikke det nææææsten er ligeså godt? 

Haha, men du ved jo at jeg skriver til dig så snart jeg går i fødsel og hvis du så står og er ved at bage i det øjeblik kan den så ikke fryses ned????  

Nej, ikke bevidst i hvertfald? 

Jo, det er jeg overbevist om! Der er også et afsnit 1 om graviditet - det er nogle meget søde programmer til at fordrive ventetiden med! (:

Uh, jeg er så spændt!

Jo, og ellers kan D lige stikke ud på gangen og hente den ved lejlighed - så er der kage, når mutti opdager, at sandwichen er røvsyg.. 

Hm, underligt.. 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Jo, det er jeg overbevist om! Der er også et afsnit 1 om graviditet - det er nogle meget søde programmer til at fordrive ventetiden med! (:

Uh, jeg er så spændt!

Jo, og ellers kan D lige stikke ud på gangen og hente den ved lejlighed - så er der kage, når mutti opdager, at sandwichen er røvsyg.. 

Hm, underligt.. 

Det KAN jo også være at jeg har masser af overskud til besøg rimelig hurtigt - man ved aldrig  

Stod der da at jeg havde inviteret dig til fotostream? Hmm, mystisk!!! 

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Det KAN jo også være at jeg har masser af overskud til besøg rimelig hurtigt - man ved aldrig  

Stod der da at jeg havde inviteret dig til fotostream? Hmm, mystisk!!! 

Nej, det kan man aldrig vide. MEEEEEN brug nu al den tid du har lyst til med familien først - jeg skal nok nå at se den lille fyr (og selvom der går 14 dage er han jo stadig lillebitte og ny)! 

Ja, en fotostream ved navn "Null"? 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Nej, det kan man aldrig vide. MEEEEEN brug nu al den tid du har lyst til med familien først - jeg skal nok nå at se den lille fyr (og selvom der går 14 dage er han jo stadig lillebitte og ny)! 

Ja, en fotostream ved navn "Null"? 

Null???? Men der var ingen billeder i?? Haha hvor sjovt  

"Fra minuttet jeg fandt ud af at jeg var gravid stopper man jo med at trække maven ind!" Åh, jeg elsker Hella Joof!!!  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

Null???? Men der var ingen billeder i?? Haha hvor sjovt  

"Fra minuttet jeg fandt ud af at jeg var gravid stopper man jo med at trække maven ind!" Åh, jeg elsker Hella Joof!!!  

Nope, jeg fik kun den der "bling"-lyd, og en tekst, hvor du inviterede til fotostream, men kunne ikke finde den, hverken på comp. eller telefon! 

Haha, ja, hun er sgu sjov! Og så er det jo ikke en gang løgn.. 

I det andet program er et af de fede citater ( Maren Uthaug) "Sådan et blåt hoved mellem en kvindes ben, altså 'Alien' go home, det er jo klammere end noget som helst andet i verden!" 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Nope, jeg fik kun den der "bling"-lyd, og en tekst, hvor du inviterede til fotostream, men kunne ikke finde den, hverken på comp. eller telefon! 

I det andet program er et af de fede citater ( Maren Uthaug) "Sådan et blåt hoved mellem en kvindes ben, altså 'Alien' go home, det er jo klammere end noget som helst andet i verden!" 

Mystisk  

Ja, det må man sige. I starten kunne jeg ligefrem finde på at puste maven op  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

Mystisk  

Ja, det må man sige. I starten kunne jeg ligefrem finde på at puste maven op  

Nårh, hvor er du sød!  (Andreas kvækker tørt i baggrunden: "Ja, det har hun i hvert fald ikke brug for mere..") Fnis, mænd altså.. 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Så lige du havde tilføjet noget. Haha, hvor er det fedt sagt Er lige startet på det afsnit nu. Igen Hella: "og så skal man bolle!" Hun ved bare lige hvordan man får det sagt, så det lyder som det mest fjollet og fniseagtige i hele verden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.