Guldklumpens hule 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Yay endnu en uge er gået, nu begynder jeg snart at stalke din profil for at se om der sker noget Haha
Håber snart lillemanden vil fejre sin fødselsdag.
Og hvor er du bare smuk at kigge på, så mærkeligt at man ikke skal se så mange mave billeder fra dig mere i denne omgang.

Hehe, du skal nærmere stalke min profil for at se at der IKKE sker noget - jeg er jo på hele tiden i denne ventetid, så hvis der lige pludselig er gået et par timer hvor jeg ikke har været online SÅ er der sket noget Jeg var til Grøn Koncert i fredags og havde ikke været på hele dagen og der var 20-30 besøg eller sådan noget  

Jeg håber sådan at disse mavebilleder var de sidste..  Det er så mærkeligt at være helt nede i den nederste kategori af mavefotos 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Noo problem, er sikker på at Hjalte gerne sover en time ekstra for at du kan lave ekstra kage til mig 

Aaaarg, det må du selv aftale med ham! Skal op og bage til MG imorgen.. Gaaaab!

Anmeld

22. juli 2013

AnthonsMor

Hvor har du bare en smuk 'hængedunk'

Hihi, det er da fed nok, at få af vide, at man har lækre ankler, hva Det er de færreste højgravide der har det i den her varme! Synes dog du snyder os andre lidt, vi vil da også se lækre ankler?

Jeg glæder mig helt vildt til at se din lille fis!

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Aaaarg, det må du selv aftale med ham! Skal op og bage til MG imorgen.. Gaaaab!

Så gør en kage ekstra vel ikke så meget?  

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Hvor har du bare en smuk 'hængedunk'

Hihi, det er da fed nok, at få af vide, at man har lækre ankler, hva Det er de færreste højgravide der har det i den her varme! Synes dog du snyder os andre lidt, vi vil da også se lækre ankler?

Jeg glæder mig helt vildt til at se din lille fis!

Tusind tak   Jeg glæder mig også til at se min lille guldklump! 

Haha, spejlet er ikke større, så kan desværre ikke få dem med  

Anmeld

22. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Tusind tak   Jeg glæder mig også til at se min lille guldklump! 

Haha, spejlet er ikke større, så kan desværre ikke få dem med  

Pfft, så må du sgu da træde længere væk
Maven tror jeg alligevel ikke vi overser

Anmeld

22. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hehe, du skal nærmere stalke min profil for at se at der IKKE sker noget - jeg er jo på hele tiden i denne ventetid, så hvis der lige pludselig er gået et par timer hvor jeg ikke har været online SÅ er der sket noget Jeg var til Grøn Koncert i fredags og havde ikke været på hele dagen og der var 20-30 besøg eller sådan noget  

Jeg håber sådan at disse mavebilleder var de sidste..  Det er så mærkeligt at være helt nede i den nederste kategori af mavefotos 

Haha ja okay godt ord igen. Ja der skal nok være mange som følger dig, Ihhh det er altså også bare spændende nu.

Ja Hehe helt nede i bunden, wehu ja lad os håbe det er de sidste mavebilleder du har lagt op

Anmeld

22. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Altså vi har ét navn vi har kaldt ham siden MD-scanningen.. Men vi vil lige se ham inden vi beslutter os endeligt! Måske han slet ikke ligner "det" vi har snakket om  

iiih jeg glæder mig til at høre det

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Pfft, så må du sgu da træde længere væk
Maven tror jeg alligevel ikke vi overser

Hehe, du har ret Jeg tager et billede af mine ankler senere  

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Haha ja okay godt ord igen. Ja der skal nok være mange som følger dig, Ihhh det er altså også bare spændende nu.

Ja Hehe helt nede i bunden, wehu ja lad os håbe det er de sidste mavebilleder du har lagt op

Det er så vildt, ja Lige pludselig sker det!!!!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.