Guldklumpens hule 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Hehe, du har ret Jeg tager et billede af mine ankler senere  

Sådan Emma!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Sådan Emma!

Tadaaaaaa!!!!!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2013

christina92

emmagirl skriver:

Så nåede jeg 40. uge! Det er vildt så hurtigt tiden er gået..!!!  Jeg kan ikke rigtig forholde mig til at jeg bliver mor anytime, men jeg GLÆDER mig! 

I dag var jeg til JM, og gaaaab hvor er det kedeligt efterhånden - men dejligt at få guldklumpen tjekket. Alt er som det skal være og han skønnes til at være omkring 3400 g og han står helt fast i mit bækken. Derudover sagde hun at jeg har de slankeste ankler hun længe har set på en højgravid!  Det er alligevel første gang jeg har prøvet at blive komplimenteret på mine ankler!

Jeg har taget 16 kg på nu og efter at maven er sunket er maveomkredsen oppe på 115 cm! Gisp! 

Jeg har det fortsat rigtig godt, selvfølgelig varmt, men hvem har ikke det i den her hede? Jeg forsøger at fylde ventetiden ud med hygge og afslapning, og tænker hele tiden: "Tålmodighed! Der går jo måske stadig 2-3 uger før han kommer..." I håb om at blive positivt overrasket over at han kommer FØR (Naiv? Tjaaaaa....)! 

Åhhhhhhhhh...

Jeg sender dig al det ve-støv jeg kan og går hele tiden og venter på at høre du har født!

Glæder mig sådan til jeres lille søn kommer ud til jer

Anmeld

22. juli 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Tadaaaaaa!!!!!  

Hoooold da op.. Slet ingen vand.. Det er godt nok flot!!!
Selv jeg som slet ikke er gravid mere har monster sygt meget vand i ankler og fusser!!

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Så gør en kage ekstra vel ikke så meget?  

Nej, det er der selvfølgelig noget om.. Men ved jo ikke, om du brænder mig af på torsdag men så kan du selvfølgelig få cake-delivery på familieafsnittet

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Åhhhhhhhhh...

Jeg sender dig al det ve-støv jeg kan og går hele tiden og venter på at høre du har født!

Glæder mig sådan til jeres lille søn kommer ud til jer

Tak smukke! Glæder mig sådan til at kunne fortælle alle at jeg har født 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Hoooold da op.. Slet ingen vand.. Det er godt nok flot!!!
Selv jeg som slet ikke er gravid mere har monster sygt meget vand i ankler og fusser!!

JM var også rimelig imponeret og sagde at laaangt de fleste havde vand i kroppen i den her hede.. Måske sidder det bare andre steder Eller fordelt godt og grundigt..

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Nej, det er der selvfølgelig noget om.. Men ved jo ikke, om du brænder mig af på torsdag men så kan du selvfølgelig få cake-delivery på familieafsnittet

Det lyder som en god idé! Har hørt at de der sandwiches man får efter fødslen er rimelig nedern!???? 

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Det lyder som en god idé! Har hørt at de der sandwiches man får efter fødslen er rimelig nedern!???? 

Øh, de er mere end nedern! Jeg havde ikke spist i 14 timer (inkl de 5,5 timers fødsel) og alligevel syntes jeg, at den røde saftevand (med sukker) var mere spændende..

Haha, så det du siger er, at jeg må op og brage torsdag morgen inden vi skal mødes? (Hvis vi skal )

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Øh, de er mere end nedern! Jeg havde ikke spist i 14 timer (inkl de 5,5 timers fødsel) og alligevel syntes jeg, at den røde saftevand (med sukker) var mere spændende..

Haha, så det du siger er, at jeg må op og brage torsdag morgen inden vi skal mødes? (Hvis vi skal )

Jeg har heldigvis selv pakket lidt snacks til tasken, og ellers må D sgu rende efter noget godt  

Neej, det skal du da ikke gøre for mig  MEDMINDRE du vågner op og får en ustyrlig lyst til at bage - så skal du selvfølgelig ikke holde dig tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.