Guldklumpens hule 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.949 visninger
66 svar
27 synes godt om
22. juli 2013

mommy1991

Så nåede jeg 40. uge! Det er vildt så hurtigt tiden er gået..!!!  Jeg kan ikke rigtig forholde mig til at jeg bliver mor anytime, men jeg GLÆDER mig! 

I dag var jeg til JM, og gaaaab hvor er det kedeligt efterhånden - men dejligt at få guldklumpen tjekket. Alt er som det skal være og han skønnes til at være omkring 3400 g og han står helt fast i mit bækken. Derudover sagde hun at jeg har de slankeste ankler hun længe har set på en højgravid!  Det er alligevel første gang jeg har prøvet at blive komplimenteret på mine ankler!

Jeg har taget 16 kg på nu og efter at maven er sunket er maveomkredsen oppe på 115 cm! Gisp! 

Jeg har det fortsat rigtig godt, selvfølgelig varmt, men hvem har ikke det i den her hede? Jeg forsøger at fylde ventetiden ud med hygge og afslapning, og tænker hele tiden: "Tålmodighed! Der går jo måske stadig 2-3 uger før han kommer..." I håb om at blive positivt overrasket over at han kommer FØR (Naiv? Tjaaaaa....)! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Så nåede jeg 40. uge! Det er vildt så hurtigt tiden er gået..!!!  Jeg kan ikke rigtig forholde mig til at jeg bliver mor anytime, men jeg GLÆDER mig! 

I dag var jeg til JM, og gaaaab hvor er det kedeligt efterhånden - men dejligt at få guldklumpen tjekket. Alt er som det skal være og han skønnes til at være omkring 3400 g og han står helt fast i mit bækken. Derudover sagde hun at jeg har de slankeste ankler hun længe har set på en højgravid!  Det er alligevel første gang jeg har prøvet at blive komplimenteret på mine ankler!

Jeg har taget 16 kg på nu og efter at maven er sunket er maveomkredsen oppe på 115 cm! Gisp! 

Jeg har det fortsat rigtig godt, selvfølgelig varmt, men hvem har ikke det i den her hede? Jeg forsøger at fylde ventetiden ud med hygge og afslapning, og tænker hele tiden: "Tålmodighed! Der går jo måske stadig 2-3 uger før han kommer..." I håb om at blive positivt overrasket over at han kommer FØR (Naiv? Tjaaaaa....)! 

Hihi du har også meget smukke ankler  

Som jeg har sagt 100 x er maven smuk, meeeeen, ville nu gerne se dens indhold snart! Hvis alt går som det plejer, så glæder Hjalte sig til at prøve badebassinet på torsdag

Anmeld

22. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

jamen du har jo klart også de flotteste ankler ever

den mave er alstå bare fiiiin! - jeg glæder mig til at se lillemanden når han kommer ud (forhåbentlig) snart

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Hihi du har også meget smukke ankler  

Som jeg har sagt 100 x er maven smuk, meeeeen, ville nu gerne se dens indhold snart! Hvis alt går som det plejer, så glæder Hjalte sig til at prøve badebassinet på torsdag

Hehe, det er jo perfekt. Når man føler sig lidt tyk eller sådan noget en dag, kan man altid trøste sig selv med at man har flotte, slanke ankler! 

Jeg synes også efterhånden mavens indhold er væsentlig mere interessant end maven selv - det er bare en hængedunk, som gerne snart må blive tømt (okay, det lyder forkert og lidt ulækkert ..)! 
Nu må vi se hvornår det bliver.. Sikker på at vi ikke skal vædde om mere kage?  

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

jamen du har jo klart også de flotteste ankler ever

den mave er alstå bare fiiiin! - jeg glæder mig til at se lillemanden når han kommer ud (forhåbentlig) snart

Hehe, taaaaaak  Og for pokker, hvor glæder jeg mig altså også bare til at se ham! Men får da næsten præstationsangst med alle jeres LÆKRE drenge altså 

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Hehe, det er jo perfekt. Når man føler sig lidt tyk eller sådan noget en dag, kan man altid trøste sig selv med at man har flotte, slanke ankler! 

Jeg synes også efterhånden mavens indhold er væsentlig mere interessant end maven selv - det er bare en hængedunk, som gerne snart må blive tømt (okay, det lyder forkert og lidt ulækkert ..)! 
Nu må vi se hvornår det bliver.. Sikker på at vi ikke skal vædde om mere kage?  

Hvordan skal jeg få tid til at  bage al den kage? 

Anmeld

22. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Hehe, taaaaaak  Og for pokker, hvor glæder jeg mig altså også bare til at se ham! Men får da næsten præstationsangst med alle jeres LÆKRE drenge altså 

haha jeg er sikker på du nok også skal lave en lækker dreng - har i fundet ud af hvad han skal hedde?

Anmeld

22. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

YaSå nåede jeg 40. uge! Det er vildt så hurtigt tiden er gået..!!!  Jeg kan ikke rigtig forholde mig til at jeg bliver mor anytime, men jeg GLÆDER mig! 

Yay endnu en uge er gået, nu begynder jeg snart at stalke din profil for at se om der sker noget Haha
Håber snart lillemanden vil fejre sin fødselsdag.
Og hvor er du bare smuk at kigge på, så mærkeligt at man ikke skal se så mange mave billeder fra dig mere i denne omgang.

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Hvordan skal jeg få tid til at  bage al den kage? 

Noo problem, er sikker på at Hjalte gerne sover en time ekstra for at du kan lave ekstra kage til mig 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

haha jeg er sikker på du nok også skal lave en lækker dreng - har i fundet ud af hvad han skal hedde?

Altså vi har ét navn vi har kaldt ham siden MD-scanningen.. Men vi vil lige se ham inden vi beslutter os endeligt! Måske han slet ikke ligner "det" vi har snakket om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.