Guldklumpens hule 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Præcis, men har man penge til det kan man nok hyre en prof Jeg har set nogen der har fået taget billeder under fødslen, hvor det så bliver klippet sammen til video til sidst  

Det har jeg også set, hvor de bare havde stillet kameraet på et stativ.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Det har jeg også set, hvor de bare havde stillet kameraet på et stativ.. 

Nåå, ja det kunne man selvfølgelig med et videokamera Så er man også sikret at kameramanden ikke pludselig kommer ned i forbudte områder  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

Nåå, ja det kunne man selvfølgelig med et videokamera Så er man også sikret at kameramanden ikke pludselig kommer ned i forbudte områder  

Så en, hvor det var et alm. kamera, der var indstillet til at tage billeder hvert 30. sekund. Det var stillet så det filmede fra siden af sengen = ingen kritiske vinkler..

(Og lige et sidespor: man ved man er mor, når man kan skifte en l*rteble på en svøbt, sovende baby uden at den vågner )

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Så en, hvor det var et alm. kamera, der var indstillet til at tage billeder hvert 30. sekund. Det var stillet så det filmede fra siden af sengen = ingen kritiske vinkler..

(Og lige et sidespor: man ved man er mor, når man kan skifte en l*rteble på en svøbt, sovende baby uden at den vågner )

Trist hvis man så får en længere fødsel end forventet og kameraet er fyldt før man når til babys ankomst  

Nå, nu vil jeg gå i seng Skal jo have energi til min fødsel i morgen  Eller overmorgen eller overmorgen igen........

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Trist hvis man så får en længere fødsel end forventet og kameraet er fyldt før man når til babys ankomst  

Nå, nu vil jeg gå i seng Skal jo have energi til min fødsel i morgen  Eller overmorgen eller overmorgen igen........

Haha, ØØØØØØV!

Sov godt! (Omend jeg håber du kun får et par timers søvn - er sikker på, at i nat er natten - så bliver han en lille løve, og det er ok køligt til det hårde arbejde (: )

Anmeld

23. juli 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Så nåede jeg 40. uge! Det er vildt så hurtigt tiden er gået..!!!  Jeg kan ikke rigtig forholde mig til at jeg bliver mor anytime, men jeg GLÆDER mig! 

I dag var jeg til JM, og gaaaab hvor er det kedeligt efterhånden - men dejligt at få guldklumpen tjekket. Alt er som det skal være og han skønnes til at være omkring 3400 g og han står helt fast i mit bækken. Derudover sagde hun at jeg har de slankeste ankler hun længe har set på en højgravid!  Det er alligevel første gang jeg har prøvet at blive komplimenteret på mine ankler!

Jeg har taget 16 kg på nu og efter at maven er sunket er maveomkredsen oppe på 115 cm! Gisp! 

Jeg har det fortsat rigtig godt, selvfølgelig varmt, men hvem har ikke det i den her hede? Jeg forsøger at fylde ventetiden ud med hygge og afslapning, og tænker hele tiden: "Tålmodighed! Der går jo måske stadig 2-3 uger før han kommer..." I håb om at blive positivt overrasket over at han kommer FØR (Naiv? Tjaaaaa....)! 

Din mave er bare stadig så flot!

Hvornår mon bassen vil have fødselsdag... Går og venter utålmodigt på en fb! Og kan forestille mig at du er 1.000 mere utålmodig 

Men SMUK er du  En masse ve-støv i din retning!  

Anmeld

23. juli 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Din mave er bare stadig så flot!

Hvornår mon bassen vil have fødselsdag... Går og venter utålmodigt på en fb! Og kan forestille mig at du er 1.000 mere utålmodig 

Men SMUK er du  En masse ve-støv i din retning!  

Tak søde! 

Ja, jeg går også og venter utålmodigt på at min guldklump vil have fødselsdag! Det bliver en fest 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.