Guldklumpens hule 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

M (:

Sådan!! Oliver Bjerrehuus er i hvertfald ikke særlig velopdragen - der er godt nok ikke nogen der skal filme mig under fødslen!!! Det tror jeg heldigvis ikke D tør  

Jeg ville faktisk gerne have haft både billeder og film () - dog KUN til privat brug og ikke med linsen vinklet op i ******..

Det er dog mest fordi jeg ikke kan huske specielt meget fra selve fødslen..  Har nok været i min egen lille bobbel.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

mommy1991

M (: skriver:

Haha, ja, okay, det er måske en mere rammende beskrivelse.. Jeg sidder og fniser alene ved tanken (og Andreas synes jeg er åndssvag)..

Samme her.. Danny kom ind fra sit kontor, fordi jeg sad og småklukkede og jeg prøvede så at forklare ham hvad jeg grinte af: han synes også at jeg er åndssvag 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Jeg ville faktisk gerne have haft både billeder og film () - dog KUN til privat brug og ikke med linsen vinklet op i ******..

Det er dog mest fordi jeg ikke kan huske specielt meget fra selve fødslen..  Har nok været i min egen lille bobbel.. 

Det må du da bare sørge for at få næste gang så Det kan også godt være at det er meget sjovt at have bagefter, men jeg forestiller mig bare lige hvor hidsig jeg ville blive hvis jeg fik stukket et kamera helt op i hovedet: " Gør det ondt, skat?"  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Samme her.. Danny kom ind fra sit kontor, fordi jeg sad og småklukkede og jeg prøvede så at forklare ham hvad jeg grinte af: han synes også at jeg er åndssvag 

Høhø, ups! 

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Det må du da bare sørge for at få næste gang så Det kan også godt være at det er meget sjovt at have bagefter, men jeg forestiller mig bare lige hvor hidsig jeg ville blive hvis jeg fik stukket et kamera helt op i hovedet: " Gør det ondt, skat?"  

Hihi, så skal det nok passe, at jeg ved næste fødsel græder, klynker og råber! 

Og ja, tror også jeg var blevet liiiidt sur, ved det spørgsmål! 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Hihi, så skal det nok passe, at jeg ved næste fødsel græder, klynker og råber! 

Og ja, tror også jeg var blevet liiiidt sur, ved det spørgsmål! 

Jeg tror du er mindst ligeså sej anden gang  

Jeg ved ikke om jeg ville turde se de billeder der ville blive taget, hvis jeg fik taget nogen under fødslen.. Forestil dig hvilken dobbelthage man får under presseveerne Ej, jeg ved selvfølgelig godt at det er mere mindet om fødslen der ville betyde noget  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jeg tror du er mindst ligeså sej anden gang  

Jeg ved ikke om jeg ville turde se de billeder der ville blive taget, hvis jeg fik taget nogen under fødslen.. Forestil dig hvilken dobbelthage man får under presseveerne Ej, jeg ved selvfølgelig godt at det er mere mindet om fødslen der ville betyde noget  

Haha, næste gang er det forhåbentlig en fuldbåret baby (og dermed større.. Gisp! )..

Hahaha, du siger noget.. Men billder af perioden med veer, moderkage, far der klipper navlestrengen m.m. gad jeg da egentlig godt have..

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Haha, næste gang er det forhåbentlig en fuldbåret baby (og dermed større.. Gisp! )..

Hahaha, du siger noget.. Men billder af perioden med veer, moderkage, far der klipper navlestrengen m.m. gad jeg da egentlig godt have..

Ork, det ekstra kilo sidder jo så forhåbentlig ikke i hovedet  

Du har ret Men så skal man da pludselig have en tredje part med i fødslen, for det er da næsten synd hvis faren skal koncentrere sig om kameraet  

Anmeld

22. juli 2013

M (:

Ork, det ekstra kilo sidder jo så forhåbentlig ikke i hovedet  

Du har ret Men så skal man da pludselig have en tredje part med i fødslen, for det er da næsten synd hvis faren skal koncentrere sig om kameraet  

Haha, man kan da håbe!

Ja, det er nemlig også det.. Faderen skal jo også være 100% til stede i det store øjeblik, og ikke bare reduceres til at være fotograf, men man vil jo også gerne have øjeblikket sammen uden en tredjepart.. 

Anmeld

22. juli 2013

mommy1991

Haha, man kan da håbe!

Ja, det er nemlig også det.. Faderen skal jo også være 100% til stede i det store øjeblik, og ikke bare reduceres til at være fotograf, men man vil jo også gerne have øjeblikket sammen uden en tredjepart.. 

Præcis, men har man penge til det kan man nok hyre en prof Jeg har set nogen der har fået taget billeder under fødslen, hvor det så bliver klippet sammen til video til sidst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.