Var i enige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Chili

M (: skriver:

Haha, så hils og sig, at så må han jo bare koncentere sig, når I skal lave 3'eren..

Haha
Ja, tage en snak med sine svømmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg ved ikke om vi er færdige med at få børn - eller, jo. Men mange ting kan nå at ændre sig.
Vi er pt enige om vi kun skal have disse to, jeg har altid haft det sådan at hvis jeg fik en af hver, så ville jeg ikke have flere. Ligenu er vi enige om at baby i maven er den sidste. Men eftersom jeg kun er 19 når jeg føder nr. 2, kan det ændre sig mange gange.

Anmeld

15. juli 2013

M (:

Chili skriver:

Haha
Ja, tage en snak med sine svømmere

Hvis det lykkedes ham, så lad ham lige lære min kæreste nogle tricks

Anmeld

15. juli 2013

Louise H.

Chili skriver:

Det er også en god aldersforskel synes jeg
Det satser vi også lidt på.. Men det ender nok med at blive næsten 3 år.. Da jeg gerne lige vil læse lidt først

Ja det er rigtig fint jeg skal læse nogle VUC fag, for at komme ind på drømmeuddannelsen, så jeg synes at det ville passe fint med graviditet nu, da fagene kun varer 6 mdr og jeg kan tage dem på fjernundervisning, hvis det er

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Benjamins'mor skriver:

Jeg ved ikke om vi er færdige med at få børn - eller, jo. Men mange ting kan nå at ændre sig.
Vi er pt enige om vi kun skal have disse to, jeg har altid haft det sådan at hvis jeg fik en af hver, så ville jeg ikke have flere. Ligenu er vi enige om at baby i maven er den sidste. Men eftersom jeg kun er 19 når jeg føder nr. 2, kan det ændre sig mange gange.

Ja, sagtens du har i hvert fald alderen med dig
Er 21 selv, men har kun 1 indtil videre

Hvordan kan det være du fik din dreng så tidligt?

Anmeld

15. juli 2013

Chili

M (: skriver:

Hvis det lykkedes ham, så lad ham lige lære min kæreste nogle tricks

I lige måde

Anmeld

15. juli 2013

AnnaK89

Enige har vi ikke været. Manden ville gerne have to og jeg ville gerne have fire.
Men det skulle "desværre" gå sådan at vores første pige, er multihandicappet. Vi elsker hende over alt på jorden, men det satte ligesom tingene i perspektiv.
Vi fik så en lillesøster, som lige er blevet 1 år, og nu ved jeg ikke om vi skal have flere?
Godt nok flytter vores ældste på institution for handicappede til efteråret, men ved ikke om jeg tør at få flere? Er nok nervøs for at noget går galt igen. Kunne tydeligt mærke nervøsiteten da jeg var gravid med lillesøster, det var slet ikke sjovt.

Men nu skal jeg begynde min videregående uddannelse, som tager 3 1/2 år. Og så må vi se hvad tiden bringer derefter

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Louise <3 Isabella skriver:

Ja det er rigtig fint jeg skal læse nogle VUC fag, for at komme ind på drømmeuddannelsen, så jeg synes at det ville passe fint med graviditet nu, da fagene kun varer 6 mdr og jeg kan tage dem på fjernundervisning, hvis det er

Jeg skal også læse på VUC, men mine fag tager 1 år, så derfor regner vi i hele år og håber på at undfange hurtigt!

Anmeld

15. juli 2013

Louise H.

Chili skriver:

Jeg skal også læse på VUC, men mine fag tager 1 år, så derfor regner vi i hele år og håber på at undfange hurtigt!

Det kunne også være fint, hvis det gik hurtigt

Første gang blev jeg gravid i første forsøg, så når nu vi er på cyklus 5 er det lidt irriterende

Anmeld

15. juli 2013

Chili

AnnaKJ skriver:

Enige har vi ikke været. Manden ville gerne have to og jeg ville gerne have fire.
Men det skulle "desværre" gå sådan at vores første pige, er multihandicappet. Vi elsker hende over alt på jorden, men det satte ligesom tingene i perspektiv.
Vi fik så en lillesøster, som lige er blevet 1 år, og nu ved jeg ikke om vi skal have flere?
Godt nok flytter vores ældste på institution for handicappede til efteråret, men ved ikke om jeg tør at få flere? Er nok nervøs for at noget går galt igen. Kunne tydeligt mærke nervøsiteten da jeg var gravid med lillesøster, det var slet ikke sjovt.

Men nu skal jeg begynde min videregående uddannelse, som tager 3 1/2 år. Og så må vi se hvad tiden bringer derefter

Ting kan jo lige pludselig ændre sig

Hvis jeg må, hvor gammel er din ældste datter? Og hvad fejler hun?

Jeg tror, som dig, også jeg ville være bange for at få flere, når det lige pludselig kommer så tæt på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.