Var i enige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Chili

Louise <3 Isabella skriver:

Vi vil gerne have en 2-3-4 stykker, det tror jeg bare vi finder ud af hen af vejen vi er enige om at vi vil have 2 tæt på hinanden og så kommer der nok til at gå nogle år før den næste kommer, hvis den kommer

Hvor længe tænker du der skal imellem dem ?

Jeg er lidt i tvivl om vi skal have en næste år, så der kommer omkring 21 måneder imellem dem eller om to år, så der kommer omkring 2 år og 8 måneder imellem.. (Jeg går på uddannelse, så derfor kun i hele år lige nu )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Chili

Misser1989 skriver:

Jeg ville gerne have haft 3 og manden 2. nøjes så med de to drenge vi har nu  Manden ser meget økonomisk på det hele, da han gerne vil give drengene alt. Stort hus, lækker bil, ferie hvert år Osv. Han kommer selv fra en søskendeflok på 5, hvor de ikke har været vand til at have hus og komme på ferie. Manden er 29 og har ALDRIG været andre steder en Danmark, Tyskland og Sverige. Så forstår ham  

Er nu også bare lykkelig for at have en dejlig mand og 2 fantastiske drenge 

Det kan jo også være jeg finder mig til rette med 2, vil gerne have 3

Manden min er fra en flok på 4, der har dog været penge nok, men ikke tid og kærlighed nok.. Derfor vil han helst ikke have for mange. Han er "bange" for han ikke har kærlighed nok til dem alle

Anmeld

15. juli 2013

MMOGM

Chili skriver:

Jeg prøver også at få min mand til at forstå at 3 bare er bedst
Men fair hvis han ikke ændre mening, vil ikke presse ham for meget til det

Hvor mange har i nu? Og hvor mange år planlægger du imellem dem?

Hihi, jeg pressede nok min kæreste lidt... Meget  Hehe. Men sagde at det altid havde været min store drøm, og vi gik på kompromis. Han ville have hus og jeg 3 børn, så nu bliver det sådan hihi.

vi har en søn på snart 10mdr. Og begynder på nr 2 til september  

Nr 2 og 3 må der gerne være 3-4 åimellem 

Det skal siges at vi er 21 og 23 

Anmeld

15. juli 2013

Chili

M (: skriver:

Vi har indtil videre "kun" et barn, men vi er endnu ikke helt enige om vi skal have tre eller fire børn. Det må tiden vise - måske tre er en ordentlig mundfuld, og måske vi ikke mener vores familie er fuldendt før vi er seks? Hvem ved.. 

Jeg driller manden med, at vi bliver ved, til vi får en lillesøster, så han bestemmer selv, hvor mange børn vi skal have; om det er to eller tolv

(Og nej, jeg bliver ikke mindre lykkelig, hvis jeg "kun" bliver velsignet med drenge. Børn er en gave, ikke et privilegie, så jeg bliver lykkelig uanset, hvor mange vi ender med, og hvordan kønnene fordeler sig.)

Vi har også en dreng indtil videre og ville da også helst have i hvert fald en pige men alle er velkomne

Hvor mange der bliver.. Ved jeg ikke endnu. Højst 3, hvis manden min også skal have en chance

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Mikkala91 skriver:

Hihi, jeg pressede nok min kæreste lidt... Meget  Hehe. Men sagde at det altid havde været min store drøm, og vi gik på kompromis. Han ville have hus og jeg 3 børn, så nu bliver det sådan hihi.

vi har en søn på snart 10mdr. Og begynder på nr 2 til september  

Nr 2 og 3 må der gerne være 3-4 åimellem 

Det skal siges at vi er 21 og 23 

Ej hvor sjovt, vi har en søn på 9 måneder og har også snakket om pb 2 til september men vi er ikke sikre endnu.. Vi overvejer også at vente 1 år mere..
Også må tiden vise om der kommer flere end dem

Anmeld

15. juli 2013

jydeinden

ja og nej kan man vel godt sige vi er enige om at vi maks skal have to, men det er mig der svinger imellem en og to hvis vi overhovedet skal have nogen dét må tiden vise

Anmeld

15. juli 2013

MMOGM

Chili skriver:

Ej hvor sjovt, vi har en søn på 9 måneder og har også snakket om pb 2 til september men vi er ikke sikre endnu.. Vi overvejer også at vente 1 år mere..
Også må tiden vise om der kommer flere end dem

Hehe ja det er da lidt pudsigt 

Jeg er bare SÅ skruk! Og jeg vil lige kunne nå at blive færdig med min uddannelse, så det er jo bare alletiders hihi. 

Håber du får overtalt manden til 3 

Anmeld

15. juli 2013

Louise H.

Chili skriver:

Hvor længe tænker du der skal imellem dem ?

Jeg er lidt i tvivl om vi skal have en næste år, så der kommer omkring 21 måneder imellem dem eller om to år, så der kommer omkring 2 år og 8 måneder imellem.. (Jeg går på uddannelse, så derfor kun i hele år lige nu )

Helst ikke alt for længe vi bruger ikke beskyttelse lige nu og har ikke brugt det i 5 mdr, så hvis jeg blev gravid nu ville der blive 25 mdr mellem ungerne og det synes jeg vil være fint. Så ca 2-3 år og så kan den næste godt vente et par år

Anmeld

15. juli 2013

Chili

jydeinden skriver:

ja og nej kan man vel godt sige vi er enige om at vi maks skal have to, men det er mig der svinger imellem en og to hvis vi overhovedet skal have nogen dét må tiden vise

Altid noget i er enige

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Mikkala91 skriver:

Hehe ja det er da lidt pudsigt 

Jeg er bare SÅ skruk! Og jeg vil lige kunne nå at blive færdig med min uddannelse, så det er jo bare alletiders hihi. 

Håber du får overtalt manden til 3 

Hehe, jo tak

Grunden til jeg er lidt i tvivl hvornår den næste skal komme er at jeg skal til at læse min hf færdig og vil bare gerne være færdig... Men er også skruk.. Så det svært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.