Var i enige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Chili

Louise <3 Isabella skriver:

Helst ikke alt for længe vi bruger ikke beskyttelse lige nu og har ikke brugt det i 5 mdr, så hvis jeg blev gravid nu ville der blive 25 mdr mellem ungerne og det synes jeg vil være fint. Så ca 2-3 år og så kan den næste godt vente et par år

Det er også en god aldersforskel synes jeg
Det satser vi også lidt på.. Men det ender nok med at blive næsten 3 år.. Da jeg gerne lige vil læse lidt først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

MMOGM

Chili skriver:

Hehe, jo tak

Grunden til jeg er lidt i tvivl hvornår den næste skal komme er at jeg skal til at læse min hf færdig og vil bare gerne være færdig... Men er også skruk.. Så det svært!

Åh hvor kan jeg godt følge dig! Var allerede skruk da Marcus var 5mdr. Men så ville jeg ikke kunne nå at færdiggøre min uddannelse, og det SKAL jeg bare hihi  Så er det overstået

Anmeld

15. juli 2013

M (:

Chili skriver:

Vi har også en dreng indtil videre og ville da også helst have i hvert fald en pige men alle er velkomne

Hvor mange der bliver.. Ved jeg ikke endnu. Højst 3, hvis manden min også skal have en chance

Hihi ja, det er jo manden, der "bestemmer" kønnet, så derfor er det hans beslutning - og når han ikke vil have flere børn, må han jo bare koncentrere sig lidt..

Jeg tror, at alle kvinder ønsker sig en pige - hvem vil ikke gerne have en der ligner sig selv?  Det er dog vigtigt for mig at understrege, at det ønske efter min mening IKKE gør drengene mindre værd.. 

Anmeld

15. juli 2013

Kay

nej... 

da vi mødte hinanden sagde jeg enten skal vi ik ha børn ellers vil jeg ha mindst 2...

det sagde han ok til... men nu har han trukket i land efter vi har fået den første... 

Anmeld

15. juli 2013

Københavnermor

Min mand ville slet ikke have børn, jeg ville måske gerne en dag ude i fremtiden..

Så kom vores overraskelse, vores datter. Du hun var 9 måneder, ville vi begge (mest mig) gerne have én mere, og det lykkedes så i første forsøg. Den har jeg termin med om 3 uger. Min mand vil ikke have flere end de 2, og jeg tror jeg er enig.. Nu må vi se.

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Mikkala91 skriver:

Åh hvor kan jeg godt følge dig! Var allerede skruk da Marcus var 5mdr. Men så ville jeg ikke kunne nå at færdiggøre min uddannelse, og det SKAL jeg bare hihi  Så er det overstået

Ja præcis! Alting til sin tid

Min mand ville allerede gå i gang med nummer 2 måneder efter Oliver men jeg sagde nej, vil gerne lige nyde min søn

Anmeld

15. juli 2013

Chili

M (: skriver:

Hihi ja, det er jo manden, der "bestemmer" kønnet, så derfor er det hans beslutning - og når han ikke vil have flere børn, må han jo bare koncentrere sig lidt..

Jeg tror, at alle kvinder ønsker sig en pige - hvem vil ikke gerne have en der ligner sig selv?  Det er dog vigtigt for mig at understrege, at det ønske efter min mening IKKE gør drengene mindre værd.. 

Er enig med dig

Men hvis vi får en dreng mere "tør" min mand ikke prøve igen, da han tror tre drenge vil være slemt

Nu må vi se

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Kay skriver:

nej... 

da vi mødte hinanden sagde jeg enten skal vi ik ha børn ellers vil jeg ha mindst 2...

det sagde han ok til... men nu har han trukket i land efter vi har fået den første... 

Ej hvor øv
Har det været meget hårdt?

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Københavnermor skriver:

Min mand ville slet ikke have børn, jeg ville måske gerne en dag ude i fremtiden..

Så kom vores overraskelse, vores datter. Du hun var 9 måneder, ville vi begge (mest mig) gerne have én mere, og det lykkedes så i første forsøg. Den har jeg termin med om 3 uger. Min mand vil ikke have flere end de 2, og jeg tror jeg er enig.. Nu må vi se.

Utroligt som børn kan få en til at ændre mening lige pludselig

Anmeld

15. juli 2013

M (:

Chili skriver:

Er enig med dig

Men hvis vi får en dreng mere "tør" min mand ikke prøve igen, da han tror tre drenge vil være slemt

Nu må vi se

Haha, så hils og sig, at så må han jo bare koncentere sig, når I skal lave 3'eren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.