Var i enige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Chili

AnnaKJ skriver:

Jo bestemt er det det, men det er det bedste for os alle.
Der vil altid være personale som har 100% overskud til hende. Og når vi så har, så kommer hun hjem på weekend og sådan noget.

Ja selvfølgelig
Stor respekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

MMOGM

Chili skriver:

Ja præcis! Alting til sin tid

Min mand ville allerede gå i gang med nummer 2 måneder efter Oliver men jeg sagde nej, vil gerne lige nyde min søn

Ja lige præcis 

Hold da op, gid det var min mand haha. Ej jeg vil også nyde min søn inden den næste kommer 

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Mikkala91 skriver:

Ja lige præcis 

Hold da op, gid det var min mand haha. Ej jeg vil også nyde min søn inden den næste kommer 

Tilgengæld er han svær at overtale til flere
Kan da også mærke at jeg ikke ville have haft det samme overskud, hvis jeg stod og var højgravid igen nu
Så meget godt vi ventede

Anmeld

15. juli 2013

Juliekp

Hvordan kan det være i kun vil have en ?

Vi har bare valgt at have masser tid og energi på vores datter. Det er simpelthen for hårdt med en nyfødt og vi er bange for at det kommer til at dræne os for kræfter, så vi ikke kan være de forældre vi gerne vil være

Og så en anden grund, som mange vil synes er fuldstændig åndssvag... Men jeg har ikke lyst til at ødelægge min krop. Jeg slap rigtig billigt i min graviditet, uden strækmærker, intet løs hud og en vægt på 47 kg og det vil jeg ikke ødelægge.

Anmeld

15. juli 2013

ønskebørn74

Chili skriver:

Ja overskriften siger det hele
Var i enige om hvor mange børn i skulle have?
Og eller hvordan blev i enige?

En af gangen.. Hihi.. Og jeg venter tvillinger.. Den første måned rendte min mand rundt og jokEde.. Du har snydt mig skat sagde han.. Og freekede helt ud.. LOL.. 

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Juliekp skriver:

Vi har bare valgt at have masser tid og energi på vores datter. Det er simpelthen for hårdt med en nyfødt og vi er bange for at det kommer til at dræne os for kræfter, så vi ikke kan være de forældre vi gerne vil være

Og så en anden grund, som mange vil synes er fuldstændig åndssvag... Men jeg har ikke lyst til at ødelægge min krop. Jeg slap rigtig billigt i min graviditet, uden strækmærker, intet løs hud og en vægt på 47 kg og det vil jeg ikke ødelægge.

Fair nok valg det er hårdt!

Du har godt nok været heldig

Øv, jeg glæder mig til at genoptage mit fitness, efter 1 fødsel og 2 operationer inden for de sidste 9 måneder!

Anmeld

15. juli 2013

Chili

ønskebarn74 skriver:

En af gangen.. Hihi.. Og jeg venter tvillinger.. Den første måned rendte min mand rundt og jokEde.. Du har snydt mig skat sagde han.. Og freekede helt ud.. LOL.. 

Hahahaha det da bare bonus

Anmeld

15. juli 2013

Juliekp

Chili skriver:

Fair nok valg det er hårdt!

Du har godt nok været heldig

Øv, jeg glæder mig til at genoptage mit fitness, efter 1 fødsel og 2 operationer inden for de sidste 9 måneder!

Ja har været super heldig!  

Men hvem ved... Måske der kommer en lille efternøler om nogen år hehe. Lige nu er jeg ihvertfald ikke klar på nr. 2.

Det forstår jeg godt du gør! At være i fitness er simpelthen også noget af det bedste.

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Juliekp skriver:

Ja har været super heldig!  

Men hvem ved... Måske der kommer en lille efternøler om nogen år hehe. Lige nu er jeg ihvertfald ikke klar på nr. 2.

Det forstår jeg godt du gør! At være i fitness er simpelthen også noget af det bedste.

Man skal jo også kun gøre det hvis der er overskud til det

Ja, jeg glæder mig helt vildt!

Anmeld

15. juli 2013

Benjamins'mor

Chili skriver:

Ja, sagtens du har i hvert fald alderen med dig
Er 21 selv, men har kun 1 indtil videre

Hvordan kan det være du fik din dreng så tidligt?

Blev gravid ved et uheld, fik ikke min mens i en lang periode og havde også testet i smug derhjemme, men negativ.. Fik så taget blodprøve ved lægen, også negativ. Da jeg så testede positivt kom jeg til en scanning, men så var jeg i uge 12.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.