Var i enige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Chili

Monski skriver:

Jeg har altid gerne ville have 3, først én dreng og så to piger - fordi sådan så det ud med mig og mine søskende og vi havde det så skønt
Min kæreste vil gerne have 4, og det har jeg det egentlig også meget godt med.
Vi har Anthon på 3,5 og så en lille i maven som kommer til januar, vi er så også helt enige om at de næste først kommer om maaaaange år, når vi har fået job og hus

Vi er jo heller ikke så gamle, jeg er 21 og David er 26

Jeg vil også gerne have 3, men manden min vil gerne have 2.
Så det er lidt svært

Der er jo også massere tid til at få børn i vi er også kun 21 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Chili

skovrup skriver:

Inden vi fik vores søn havde vi en ide om at vi ville have to børn. 

Da vi så fik vores søn sommeren 2011 blev vi enige om to børn eller flere!

Nu, to år efter, er vi kommet frem til vi ikke skal have flere.

Men sådan noget er svært at beslutte og leve ud, for tiderne ændre sig! Den mening og lyst man har nu ændre sig.... 

Vi tager en dag af gangen, ingen stress der. Man skal gøre det man har lyst og overskud til mht valget af antal børn og sidst men ikke mindst lytte til sin bedre halvdel

Ja, det med at være enig er vigtigt, det nytter ikke noget at den ene bare bestemmer

Jeg vil gerne have 3, men lige nu er vi blevet enige om i hvert fald 2 også må vi se hvordan det er med 2 børn

Tak for svar

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Chel1992 skriver:

Haha enige og enige :p vi er enige om 4.. problemet er bare jeg vil gerne have 4 der er biologisk mine og han har en i forvejen så ved 3 så har han allerede 4 :p men nu må vi se.. Vi vil lige have den første først  

Hehe en af gangen

Men kan godt følge dig, vil gerne selv have 3 men manden vil have 2, så jeg synes det er lidt svært... Men vi må se hvordan det går med 2 børn og se derfra...

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Fenja09 skriver:

Jeg tror altid man kan have et ønske eller en forestilling om, hvor mange børn man gerne vil have og man kan også sagtens blive enige om at det f.eks skal være 2 eller 3, men når alt kommer til alt så er det bare noget man ikke kan forudsige.

Vi har en datter og manden herhjemme ønskede sig slet ikke børn til at starte med - jeg har altid gerne ville have nogle stykker (3-4 børn), men vi har ikke talt om hvor mange vi gerne vil have efter vi har fået Alberte. Det må tiden vise. Jeg vil dog gerne give Alberte søskende, bare en enkelt

/Fenja

Det lyder lidt som os

Og vi skal i hvert fald have 1 mere, også må vi tage den derfra

Anmeld

15. juli 2013

Chili

LilleLene skriver:

vi har 1 nu, kæresten vil have 2 og jeg kunne godt tænke mig 3

Men ja det bliver kun til 1 graviditet mere, så jeg satser på tvillinger

men kan jo være han ændre mening

Det ligesom herhjemme

Kan være jeg er lige så heldig som min mor, hun ville også have 3 børn og min far 2, jeg er tvilling, så det endte med en dreng og to piger

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Mikkala91 skriver:

Min kæreste har altid villet have 2 og jeg 3.

så vi blev selvfølgelig enige om 3 haha 

Han overgav sig til sidst 

Jeg prøver også at få min mand til at forstå at 3 bare er bedst
Men fair hvis han ikke ændre mening, vil ikke presse ham for meget til det

Hvor mange har i nu? Og hvor mange år planlægger du imellem dem?

Anmeld

15. juli 2013

Louise H.

Vi vil gerne have en 2-3-4 stykker, det tror jeg bare vi finder ud af hen af vejen vi er enige om at vi vil have 2 tæt på hinanden og så kommer der nok til at gå nogle år før den næste kommer, hvis den kommer

Anmeld

15. juli 2013

Chili

Krussedulle skriver:

Min mand har tit sagt 2! Jeg ønsker mig 4..

Vi har 3, og er helt enige om en 4, om nogle år, hvis tid, lyst og overskud stadig er der

Vi har ikke snakket så meget om det, men taget det lidt hen af vejen.

Nok også nemmest

Min mand siger altid, man ved jo ikke hvilke slags børn man får. Og det er jo rigtigt.. Derfor vil han ikke rigtigt sætte tal på, da han vil se hvad der sker først

Han er selv af en søskende flok på 4 hvor der er 16 år imellem den ældste og yngste, og der har aldrig været tid til dem alle sammen... Så derfor ser han det som noget "dårligt" med en stor familie, da han vil være sikker på han kan være der for hans børn! Så de ikke oplever det samme som ham

Anmeld

15. juli 2013

Misser1989

Jeg ville gerne have haft 3 og manden 2. nøjes så med de to drenge vi har nu  Manden ser meget økonomisk på det hele, da han gerne vil give drengene alt. Stort hus, lækker bil, ferie hvert år Osv. Han kommer selv fra en søskendeflok på 5, hvor de ikke har været vand til at have hus og komme på ferie. Manden er 29 og har ALDRIG været andre steder en Danmark, Tyskland og Sverige. Så forstår ham  

Er nu også bare lykkelig for at have en dejlig mand og 2 fantastiske drenge 

Anmeld

15. juli 2013

M (:

Ja overskriften siger det hele
Var i enige om hvor mange børn i skulle have?
Og eller hvordan blev i enige?

Vi har indtil videre "kun" et barn, men vi er endnu ikke helt enige om vi skal have tre eller fire børn. Det må tiden vise - måske tre er en ordentlig mundfuld, og måske vi ikke mener vores familie er fuldendt før vi er seks? Hvem ved.. 

Jeg driller manden med, at vi bliver ved, til vi får en lillesøster, så han bestemmer selv, hvor mange børn vi skal have; om det er to eller tolv

(Og nej, jeg bliver ikke mindre lykkelig, hvis jeg "kun" bliver velsignet med drenge. Børn er en gave, ikke et privilegie, så jeg bliver lykkelig uanset, hvor mange vi ender med, og hvordan kønnene fordeler sig.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.