Var i enige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Annette A

Min kæreste ønskede ikke at få børn overhovedet, så det var ikke nemt at få nr 1 og det tog også 8 år før han ønskede nr. 2. Så jeg tænkte jeg var godt tilfreds med 2 indtil nr 2 var 7 mdr og han spurgte om vi ikke også skulle have nr. 3. Det var vi så begge enige om og nu er vi helt enige om at 3 børn har været det rigtige antal børn for os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Chili

Benjamins'mor skriver:

Blev gravid ved et uheld, fik ikke min mens i en lang periode og havde også testet i smug derhjemme, men negativ.. Fik så taget blodprøve ved lægen, også negativ. Da jeg så testede positivt kom jeg til en scanning, men så var jeg i uge 12.

Vildt der kan gå så længe inden man kan teste positiv

Anmeld

16. juli 2013

Chili

Christina A skriver:

Min kæreste ønskede ikke at få børn overhovedet, så det var ikke nemt at få nr 1 og det tog også 8 år før han ønskede nr. 2. Så jeg tænkte jeg var godt tilfreds med 2 indtil nr 2 var 7 mdr og han spurgte om vi ikke også skulle have nr. 3. Det var vi så begge enige om og nu er vi helt enige om at 3 børn har været det rigtige antal børn for os.

Dejligt
Lige pludselig ændre man jo mening

Anmeld

16. juli 2013

Benjamins'mor

Chili skriver:

Vildt der kan gå så længe inden man kan teste positiv

Ja, det synes jeg også.

Anmeld

16. juli 2013

Hailiesmom11

Ah vi er ikke helt enige manden vil kun have 2 og jeg har altid gerne villet have 3, men jeg har givet efter nu så vi nøjes med de 2 vi har (lillebror er dog i maven endnu) min graviditet med lillebror har ærlig talt været rigtig træls og det vil jeg helst ikke igennem igen...

Anmeld

16. juli 2013

Chili

Hailiesmom11 skriver:

Ah vi er ikke helt enige manden vil kun have 2 og jeg har altid gerne villet have 3, men jeg har givet efter nu så vi nøjes med de 2 vi har (lillebror er dog i maven endnu) min graviditet med lillebror har ærlig talt været rigtig træls og det vil jeg helst ikke igennem igen...

Jeg har også altid holdt på 3, men nu må vi se hvad der sker.. Måske jeg ændre mening efter nummer 2

Anmeld

16. juli 2013

Clisolka

Chili skriver:

Ja overskriften siger det hele
Var i enige om hvor mange børn i skulle have?
Og eller hvordan blev i enige?

Altså da jeg startede med at komme sammen med min kæreste var jeg én af dem der aldrig skulle have børn  Han fik mig overtalt og vi fik Bella  

Vi har haft snakket frem og tilbage om det, og har altid været enige om at vi kun skulle have 2  Isabella på nu 2,8 år og lillebror der ankommer om ca 6-7 uger 

Anmeld

16. juli 2013

Celine89

Jeg kan høre at vi er lidt anderledes end flertallet - her er det manden, der meget gerne vil have tre, og mig der mener, at to må være nok.

Foreløbig venter vi den første, og så må tiden vise, hvor mange det bliver til.

Anmeld

16. juli 2013

Chili

Babymor2010 skriver:

Altså da jeg startede med at komme sammen med min kæreste var jeg én af dem der aldrig skulle have børn  Han fik mig overtalt og vi fik Bella  

Vi har haft snakket frem og tilbage om det, og har altid været enige om at vi kun skulle have 2  Isabella på nu 2,8 år og lillebror der ankommer om ca 6-7 uger 

Er du glad for han fik dig overrakt så ?

Anmeld

16. juli 2013

Chili

Celine89 skriver:

Jeg kan høre at vi er lidt anderledes end flertallet - her er det manden, der meget gerne vil have tre, og mig der mener, at to må være nok.

Foreløbig venter vi den første, og så må tiden vise, hvor mange det bliver til.

Ja, som regel vil kvinden have flest.. Men nogle mænd vil altså have mange, det synes jeg bare er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.