Muhmi skriver:
Når man bliver gift har man sagt ja overfor Gud og alle vidnerne i kirken om at man ikke er sammen med andre end sin kone/mand, et brud på disse løfter er som at tage sit ægteskab og skylle det ud i toilettet....
Vi bliver ikke enige, og det er også okay..
Jeg tror på at man som par kæmper sammen, også når det er pissehårdt, og jeg tror på at kærligheden mellem min mand og jeg ikke ligger i kønsdelene, men i hjertet.
Jeg tror jeg kan tilgive et knald til en julefrokost, 1 gang! Men ikke en affære hvor man skulle blive følelsesmæssigt bundet til et andet menneske.
Jeg tror på at man kan fejle og lære, sammen.. Også tror jeg på at man skal kunne være ærlige sammen også selvom det kommer til at koste blod, sved og tårer.
Dertil tror jeg på at kærligheden ikke altid hænger sammen med sex, nogle gange er sex blot et behov hverken mere eller mindre.
Så man skal altid tage et valg, kæmp eller skrid, det styrer man selv, men ikke på vilkår om jeg ikke i det mindste ville prøve at kæmpe, det er kærligheden til den man lever sammen med vel stor nok til, at man i det mindste prøver?
Anmeld