Han havde kraftedeme sex med hende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Christina 1974 skriver:

Jeg vil jo mener det nok har taget en del mere end 3 min. Fra det begyndte at gå galt for ham (fra han brgyndte at overtræde alm. ægteskablige grænser) og til pikkemand var godt igang 

Altså hvor lang tid skal man lige havde for at vågne op ????????

Jeg har engang ment at det kunne jeg da godt komme igennem, altså at min kæreste havde knaldet udenom. Men helt ærligt det æder de fleste op indvendigt fra  

Så aldrig om jeg ville kunne finde en sitruation, hvor jeg ville kunne tilgive sidespring.

Hvem definere de almindelige ægteskabelige grænser? Dig?

Måske kunne det tænkes at folks grænser er forskellige.. For nogle går grænsen ved dans nr.2, imens den for andre ligger ved sex..

Som en anden skrev så er der bare langt fra sex på et lokum, til den sex man dyrker med sin partner...

Og man skal altid huske, at der er mennesker og følelser involveret, og hvad der måske er uacceptabelt for nogle og måske okay for nogle andre, man skal blot passe på ikke at trække egne holdninger, erfaringer og fordomme ned over andre mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Muhmi

modesty skriver:

Det var da godt nok et ekstremt unuanceret syn på mennesker.

Jeg kan så fortælle dig at jeg én gang har oplevet en kæreste være utro. Og det var den kæreste der var allermest kontrollerende, jaloux og havde absolut nultolerance overfor utroskab. Hvorfor mon? Der er nok noget om ordsproget "tyv tror hvermand stjæler" i denne sammenhæng.

Jeg vil så lige hilse at sige jeg ALDRIG har været en kæreste utro.. Så nej, bare fordi man hader utroskab ind til kernen, så betyder det bestemt ikke at det er fordi man selv kunne finde på det... Bum...

Anmeld

18. juni 2013

Loa

Anonym skriver:

Tak for svar allesammen...
Det er bare pisse røvhamrende hårdt det her.. Har sovet hos en veninde i nat, som tilmed har meldt sig syg i dag for at være hos mig.. Fantastisk veninde..
Jeg havde besluttet at blive hos ham og kæmpe efter han fortalte de kun havde kysset havde tilmed sex med ham søndag aften fordi jeg havde brug for at han var MIN.. Vi snakkede om at vi begge godt vidste at vi havde problemer i forholdet og var villige til at kæmpe for det... Men da han så smed bomben om sex i går brød min verden fuldstændig sammen.. Jeg kørte over 100 km ned til min bedste veninde og har været der i nat... Og har fået snakket rigtig godt med hende og fået sat nogle ting i perspektiv.. Men sex er bare så meget over min grænse... Men jeg elsker min mand og vi har så meget sammen man ikk bare lige smider væk........
Fuck hvor er det bare en røv situation det her!!!
Ang hvordan min mand har det i alt det her, så har jeg aldrig set ham så ked af det før og han angrer helt vildt.. Er slet ikk i tvivl om at han vil mig og vores ægteskab (kald mig bare naiv, men efter 9 år kender jeg ham alligevel lidt og hans måder at reagere på) han siger han vil gøre alt for mig, alt for os... Da vi bor i en lille by (hvor hun også bor) argh!! Jeg ved jo hvem hun er for fanden!! (det gør der bestemt ikke nemmere) men han har endda foreslået at vi sælger huset og flyttet væk og starter på en frisk... ( ikke den løsning jeg tror vi vil vælge, men det viser lidt om hva han er villig til)
Åhh det blev langt og rodet.. Håber i kan følge med!

Men har han sagt hvorfor det skete??

Øv hvor er det bare en møg situation for dig

Anmeld

18. juni 2013

Lookingforward

Krussedulle skriver:

Jeg er fuldstændig enig!!

Parforhold/ægteskab er nok et af de meget få områder, hvor jeg også er ekstremt sort/hvid!
Enten er man monogam eller også er jeg smuttet!

Jeg er 100% engageret i mit ægteskab og forventer det samme af min mand!

Lige præcis, sådan har jeg det også! 
At man forventer - både af sig selv og sin partner, at man når man indgår i et forhold med hinanden, samtidig indgår en aftale om at man er monogam, loyal og tro mod hinanden, er jo ikke ensbetydende med at man som menneske er unuanceret, intolerant eller snæversynet! 

Lige på det område er der bare nul-tolerance, som du selv skriver, enten er man 100% engageret, ellers er man single. Punktum. 

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

Mom skriver:

Når bliver gift, hedder det jo i medgang og modgang.. ?
Jeg ville aldrig selv kunne tilgive en regulær affære, men jeg ville som udgangspunkt prøve at kæmpe for mit ægteskab hvis det handlede om et knald begået under en fest, hvis manden selv fortalte det og angrede..

Man skal huske på at det er mennesker vi har med at gøre, at verden ikke er sort/hvid..

Hvorfor SKAL man gå fra hinanden? Hvad blev der af at kæmpe? Og selvom den ene part har dummet sig..

Når man bliver gift har man sagt ja overfor Gud og alle vidnerne i kirken om at man ikke er sammen med andre end sin kone/mand, et brud på disse løfter er som at tage sit ægteskab og skylle det ud i toilettet....

Anmeld

18. juni 2013

millesofie

Anonym skriver:

Tak for svar allesammen...
Det er bare pisse røvhamrende hårdt det her.. Har sovet hos en veninde i nat, som tilmed har meldt sig syg i dag for at være hos mig.. Fantastisk veninde..
Jeg havde besluttet at blive hos ham og kæmpe efter han fortalte de kun havde kysset havde tilmed sex med ham søndag aften fordi jeg havde brug for at han var MIN.. Vi snakkede om at vi begge godt vidste at vi havde problemer i forholdet og var villige til at kæmpe for det... Men da han så smed bomben om sex i går brød min verden fuldstændig sammen.. Jeg kørte over 100 km ned til min bedste veninde og har været der i nat... Og har fået snakket rigtig godt med hende og fået sat nogle ting i perspektiv.. Men sex er bare så meget over min grænse... Men jeg elsker min mand og vi har så meget sammen man ikk bare lige smider væk........
Fuck hvor er det bare en røv situation det her!!!
Ang hvordan min mand har det i alt det her, så har jeg aldrig set ham så ked af det før og han angrer helt vildt.. Er slet ikk i tvivl om at han vil mig og vores ægteskab (kald mig bare naiv, men efter 9 år kender jeg ham alligevel lidt og hans måder at reagere på) han siger han vil gøre alt for mig, alt for os... Da vi bor i en lille by (hvor hun også bor) argh!! Jeg ved jo hvem hun er for fanden!! (det gør der bestemt ikke nemmere) men han har endda foreslået at vi sælger huset og flyttet væk og starter på en frisk... ( ikke den løsning jeg tror vi vil vælge, men det viser lidt om hva han er villig til)
Åhh det blev langt og rodet.. Håber i kan følge med!

håber på i overlever det 
jeg ønsker jer alt godt fremover 

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

Til jer som mener det er utilgiveligt. Så man må som menneske ikke fejle og lære af det?

Hvad nu hvis manden virkelig angre og i den grad har fundet ud af, at TS er kvinden i hans liv, så er det bedre at splitte hele familien ad, pga af hvad? 3 sølle minutter!!

Ei verden er altså bare ikke så sort/hvid, heldigvis... For hvor var vi dog henne hvis vi mennesker ikke kunne tilgive hinnanden?

tilgivelse er smukt- men hvis man konstant vil have "hvad nu hvis" i sine tanker ændrer man selv personlighed. nogen kan give slip og tilgive men kan man ikke 100 % skal man ikke gøre det. jeg kunne ikke i sin tid. og "sølle" minutter synes jeg måske ikke er det bedste ordvalg for var de "3 sølle minutter" vigtigere end hans familie? alle kan fejle og hvis det kan lade sig gøre for dem at komme videre er det skønt men tror det er de færreste der glemmer

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

Mom skriver:

Måske kunne det tænkes at folks grænser er forskellige.. For nogle går grænsen ved dans nr.2, imens den for andre ligger ved sex..

Som en anden skrev så er der bare langt fra sex på et lokum, til den sex man dyrker med sin partner...

Og man skal altid huske, at der er mennesker og følelser involveret, og hvad der måske er uacceptabelt for nogle og måske okay for nogle andre, man skal blot passe på ikke at trække egne holdninger, erfaringer og fordomme ned over andre mennesker.

ja man skal ikke ligge ord i munden på ts men hun har jo selv meldt ud det var langt over hendes grænse og ikke ok i hendes verden ? dermed ikke sagt man ikke kan kæmpe hvis man mener man kan komme over det.

Anmeld

18. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Muhmi skriver:

Når man bliver gift har man sagt ja overfor Gud og alle vidnerne i kirken om at man ikke er sammen med andre end sin kone/mand, et brud på disse løfter er som at tage sit ægteskab og skylle det ud i toilettet....

Vi bliver ikke enige, og det er også okay..

Jeg tror på at man som par kæmper sammen, også når det er pissehårdt, og jeg tror på at kærligheden mellem min mand og jeg ikke ligger i kønsdelene, men i hjertet.

Jeg tror jeg kan tilgive et knald til en julefrokost, 1 gang! Men ikke en affære hvor man skulle blive følelsesmæssigt bundet til et andet menneske.

Jeg tror på at man kan fejle og lære, sammen.. Også tror jeg på at man skal kunne være ærlige sammen også selvom det kommer til at koste blod, sved og tårer.

Dertil tror jeg på at kærligheden ikke altid hænger sammen med sex, nogle gange er sex blot et behov hverken mere eller mindre.

Så man skal altid tage et valg, kæmp eller skrid, det styrer man selv, men ikke på vilkår om jeg ikke i det mindste ville prøve at kæmpe, det er kærligheden til den man lever sammen med vel stor nok til, at man i det mindste prøver?

Anmeld

18. juni 2013

Christina74

Mom skriver:

Lige der er jeg faktisk helt enig med dig :-)

Hvert enkelt forhold har sine grænser.

Jeg kunne aldrig drømme om at dømme dem, der fx nyder at dele deres partner med andre. Men selv de har regler.

Jeg er derimod ikke i tvivl om at dette ikke er tilfældet med TS forhold, hvor de jo har haft deres regler og grænser.

Som TS skriver har de været sammen i mange år, mon ikke de har været temlig bevidste om hinandens grænser for hvor utroskab starter. DET ER DEN GRÆNSE han har overtrådt ellers havde vi aldrig hørt om sidespringet.

Det er det jeg merner med alm ægteskablige regler.

Alt det andet som vi andre skriver, er jo sådan set bare vores holdninger til hvor vores grænser går. Ingen af disse er jo forkerte. Det gælder jo om at finde en man er enig med eller kan blive enig med om diverse grænser. Om dette så er ang. sex, børneopdragelse, økonomi eller andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.