Han havde kraftedeme sex med hende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Lookingforward

Lookingforward skriver:

Jeg har seriøst en fornemmelse af, at dem der kan skrive sådan, er dem der selv er utro, har været, eller har haft det inde på livet....

I min verden, er der INTET, og jeg mener INTET der kan undskylde utroskab, eller gøre noget godt igen!!! Fuld, ædru, sur, såret - man gør det bare IKKE!
Hvis han har været så ligeglad de 5 minutter det måske har taget ham at hive en eller anden dulle ud på et krotoilet, befamle hende som han burde røre ved sin kone, stukket sin dillertjavs ind i hende, som kun burde være tilegnet hans kone, og derefter forventer en chance til... Hvor dum har man lov at være!?!?

Ja, de har to børn sammen, men de to børn er langt bedre tjent med en mor og far der bor hver for sig og er glade, end mor og far der bor sammen, og tilliden, kærligheden, intimiteten og trygheden er væk.
Idag er over 50% af alle børn i skoler og børnehaver skilsmissebørn, så mon ikke de kommer over det....

TS er langt bedre tjent med en mand der er hende tro og loyal! Hvad sker der for folk, der mener man kan leve videre efter utroskab??? Det bryder alle og samtlige regler og løfter man indgår når man vælger at sige ja til hinanden!! Hvad skal man så bruge det til???

Ud til højre med ham, lede, egoistiske, uretfærdige, illoyale narrøv!!!! 

Og TS, du fortjener bedre, du og DINE BØRN fortjener bedre  Lad ham mærke hvad han har mistet, det dumme svin.... Han fortjener intet mindre end at være alene...

Wooops, havde ikke set at TS havde skrevet længere oppe.... Nu fik I da min uforbeholdne mening...
Respekt for at I kæmper, men jeg kunne ALDRIG selv gøre det, 1års forhold, eller 20års ægteskab... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

modesty

Mom skriver:

Til jer som mener det er utilgiveligt. Så man må som menneske ikke fejle og lære af det?

Hvad nu hvis manden virkelig angre og i den grad har fundet ud af, at TS er kvinden i hans liv, så er det bedre at splitte hele familien ad, pga af hvad? 3 sølle minutter!!

Ei verden er altså bare ikke så sort/hvid, heldigvis... For hvor var vi dog henne hvis vi mennesker ikke kunne tilgive hinnanden?

Jeg er meget enig. Jeg synes at det er naivt at forestille sig at man kan gå gennem et helt liv sammen uden at træde ved siden af. Mange vil lyve og holde det hemmeligt og deres bedre halvdel vil aldrig finde ud af det. I dette tilfælde vælger manden at være ærlig, og han angrer tydeligvis. 

Nu har jeg nok et andet forhold til den slags ting end mange andre - der er højere til loftet herhjemme end i de fleste forhold, hvilket også medfører en 100% ærlighed som jeg sætter stor pris på. 

Vores grænser er forskellige og hvis man ikke kan tilgive og komme videre, ja så må man jo tage konsekvensen. Men jeg tror at mange mennesker ville blive lykkeligere og mere harmoniske i deres parforhold hvis de kunne forstå at sex og kærlighed ikke altid hænger sammen. Eller at sex med at andet menneske ikke behøver at betyde at man mangler noget i sit parforhold.

Anmeld

18. juni 2013

modesty

Lookingforward skriver:

Jeg har seriøst en fornemmelse af, at dem der kan skrive sådan, er dem der selv er utro, har været, eller har haft det inde på livet....

I min verden, er der INTET, og jeg mener INTET der kan undskylde utroskab, eller gøre noget godt igen!!! Fuld, ædru, sur, såret - man gør det bare IKKE!
Hvis han har været så ligeglad de 5 minutter det måske har taget ham at hive en eller anden dulle ud på et krotoilet, befamle hende som han burde røre ved sin kone, stukket sin dillertjavs ind i hende, som kun burde være tilegnet hans kone, og derefter forventer en chance til... Hvor dum har man lov at være!?!?

Ja, de har to børn sammen, men de to børn er langt bedre tjent med en mor og far der bor hver for sig og er glade, end mor og far der bor sammen, og tilliden, kærligheden, intimiteten og trygheden er væk.
Idag er over 50% af alle børn i skoler og børnehaver skilsmissebørn, så mon ikke de kommer over det....

TS er langt bedre tjent med en mand der er hende tro og loyal! Hvad sker der for folk, der mener man kan leve videre efter utroskab??? Det bryder alle og samtlige regler og løfter man indgår når man vælger at sige ja til hinanden!! Hvad skal man så bruge det til???

Ud til højre med ham, lede, egoistiske, uretfærdige, illoyale narrøv!!!! 

Og TS, du fortjener bedre, du og DINE BØRN fortjener bedre  Lad ham mærke hvad han har mistet, det dumme svin.... Han fortjener intet mindre end at være alene...

Det var da godt nok et ekstremt unuanceret syn på mennesker.

Jeg kan så fortælle dig at jeg én gang har oplevet en kæreste være utro. Og det var den kæreste der var allermest kontrollerende, jaloux og havde absolut nultolerance overfor utroskab. Hvorfor mon? Der er nok noget om ordsproget "tyv tror hvermand stjæler" i denne sammenhæng.

Anmeld

18. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Lookingforward skriver:

Wooops, havde ikke set at TS havde skrevet længere oppe.... Nu fik I da min uforbeholdne mening...
Respekt for at I kæmper, men jeg kunne ALDRIG selv gøre det, 1års forhold, eller 20års ægteskab... 

Når bliver gift, hedder det jo i medgang og modgang.. ?
Jeg ville aldrig selv kunne tilgive en regulær affære, men jeg ville som udgangspunkt prøve at kæmpe for mit ægteskab hvis det handlede om et knald begået under en fest, hvis manden selv fortalte det og angrede..

Man skal huske på at det er mennesker vi har med at gøre, at verden ikke er sort/hvid..

Hvorfor SKAL man gå fra hinanden? Hvad blev der af at kæmpe? Og selvom den ene part har dummet sig..

Anmeld

18. juni 2013

mkb123

Mom skriver:

Når bliver gift, hedder det jo i medgang og modgang.. ?
Jeg ville aldrig selv kunne tilgive en regulær affære, men jeg ville som udgangspunkt prøve at kæmpe for mit ægteskab hvis det handlede om et knald begået under en fest, hvis manden selv fortalte det og angrede..

Man skal huske på at det er mennesker vi har med at gøre, at verden ikke er sort/hvid..

Hvorfor SKAL man gå fra hinanden? Hvad blev der af at kæmpe? Og selvom den ene part har dummet sig..

smukt sagt.. dagens Danmark er godt nok blevet meget "opgivende".. men det er netop ikke altid så sort/hvidt.. det er PISSE hårdt at kæmpe, men det er sgu da også hårdt at sige det er slut?

Anmeld

18. juni 2013

Christina74

Mom skriver:

Til jer som mener det er utilgiveligt. Så man må som menneske ikke fejle og lære af det?

Hvad nu hvis manden virkelig angre og i den grad har fundet ud af, at TS er kvinden i hans liv, så er det bedre at splitte hele familien ad, pga af hvad? 3 sølle minutter!!

Ei verden er altså bare ikke så sort/hvid, heldigvis... For hvor var vi dog henne hvis vi mennesker ikke kunne tilgive hinnanden?

Jeg vil jo mener det nok har taget en del mere end 3 min. Fra det begyndte at gå galt for ham (fra han brgyndte at overtræde alm. ægteskablige grænser) og til pikkemand var godt igang 

Altså hvor lang tid skal man lige havde for at vågne op ????????

Jeg har engang ment at det kunne jeg da godt komme igennem, altså at min kæreste havde knaldet udenom. Men helt ærligt det æder de fleste op indvendigt fra  

Så aldrig om jeg ville kunne finde en sitruation, hvor jeg ville kunne tilgive sidespring.

Anmeld

18. juni 2013

Lookingforward

Ja, indrømmet, lige på det område er jeg ekstremt unuanceret. Sort/hvid!
Jeg ville aldrig nogensinde kunne se min kæreste i øjnene igen, hvis han valgte mig fra for en anden, om det så var i fuldskab og blot 5 minutter, jeg kunne simpelthen ikke!!! 
Han kender min holdning, og hvis han valgte at være mig utro, ville han automatisk vælge mig og vores forhold fra, og længere er den bare ikke.

Hvorfor er det otopi at tro at man kan gå igennem et liv som partnere, uden at være hinanden utro??? Hvis det er så svært at holde nallerne for sig selv, og kun begære sin partner, så bør man i min verden være single! 

Det kan jeg ikke se hvorfor det skulle være forkert? Hvad er der blevet af at være hinanden tro og være monogam og loyal? Kys, kram, kærtegn og sex er vel da for fanden stadig forbeholdt for den man elsker, og ikke gud og hver mand... 
Hvis min mand kom hjem og fortalte at han havde delt kys, kram, kærtegn og sex ud til en anden kvinde, så ville jeg ikke en gang tøve, uanset hvor ondt det ville gøre - så måtte hun hellere end gerne beholde ham 

Anmeld

18. juni 2013

Anonym8827

sådan en klam lort.!! hvad tænker han op??

utroskab er det VÆRSTE!!!!!!!!

Håber at du nogle som kan give dig et kæmpe kram og hjælpe dig videre.

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..
Min verden er brudt sammen!!!!!

øv- at man kan gøre det mod sin familie. føler med dig

Anmeld

18. juni 2013

Krussedulle

Lookingforward skriver:

Ja, indrømmet, lige på det område er jeg ekstremt unuanceret. Sort/hvid!
Jeg ville aldrig nogensinde kunne se min kæreste i øjnene igen, hvis han valgte mig fra for en anden, om det så var i fuldskab og blot 5 minutter, jeg kunne simpelthen ikke!!! 
Han kender min holdning, og hvis han valgte at være mig utro, ville han automatisk vælge mig og vores forhold fra, og længere er den bare ikke.

Hvorfor er det otopi at tro at man kan gå igennem et liv som partnere, uden at være hinanden utro??? Hvis det er så svært at holde nallerne for sig selv, og kun begære sin partner, så bør man i min verden være single! 

Det kan jeg ikke se hvorfor det skulle være forkert? Hvad er der blevet af at være hinanden tro og være monogam og loyal? Kys, kram, kærtegn og sex er vel da for fanden stadig forbeholdt for den man elsker, og ikke gud og hver mand... 
Hvis min mand kom hjem og fortalte at han havde delt kys, kram, kærtegn og sex ud til en anden kvinde, så ville jeg ikke en gang tøve, uanset hvor ondt det ville gøre - så måtte hun hellere end gerne beholde ham 

Jeg er fuldstændig enig!!

Parforhold/ægteskab er nok et af de meget få områder, hvor jeg også er ekstremt sort/hvid!
Enten er man monogam eller også er jeg smuttet!

Jeg er 100% engageret i mit ægteskab og forventer det samme af min mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.