Han havde kraftedeme sex med hende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Chili

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..
Min verden er brudt sammen!!!!!

Utroskab er det værste!

Stor til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..

Det gør mig så ondt. Får helt ondt i maven på dine vegne. Pis og fucking lort!! Hvor er han bare et svin, et kæmpe gigantisk svin!
Har du smidt ham ud eller skal i arbejde på det? Nøj jeg ville nok ha smadret alle min mands ting i bare frustration hvis han var så led ved mig. Hvor er det bare usselt gjort!

Anmeld

17. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ej hvor tarveligt

Føler med dig, ville godt nok også været enormt vred og såret! Håber virkelig din mand har en dårlig smag i munden.

Mange 

Anmeld

17. juni 2013

MorDk

Jeg ved hvordan du har det! Utroskab er bare det værste  

Ligegyldigt hvordan man vender og drejer den så er det bare IKKE ok! STORT kram fra mig

Anmeld

17. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Hej,

Selvom det er rigtigt råddent gjort af din mand.. Så træk vejret rigtigt godt inden du tager nogle beslutninger...

Det store spørgsmål er om 3 minutter på en kro toilet (måske i fuldskab), skal have lov til at ødelægge jeres ægteskab?

Ikke dermed sagt at du blot skal glemme og komme videre, men måske kan I kæmpe sammen, alt efter hvor ked af det han er, og hvor meget han angre?

Knus

Anmeld

17. juni 2013

Muhmi

Puha, det er godt nok ikke sjovt at finde ud af.. Been there done that! Og ligemeget hvor mange gange jeg har oplevet det, så gør det lige ondt, og jo flere gange, jo mere ondt faktisk..

Det eneste jeg dog kan prise mig lykkelig for er at jeg er de rumpehuller fattigere i mit liv, for er der nogle der ikke er værd at samle på, så er det dem der er utro. Jeg har ingen respekt for dem der ingen respekt har for deres forhold og vitterligt pisser deres partner langt op og ned af ryggen.

Selvom det er så hårdt, svært og skræmmende at tænke på at skulle være alene, så gør dig selv den tjeneste og gør dig rigtig mange gode overvejelser over om han egentlig hører til i dit liv, når han tydeligvis ingen respekt har for alt det i har bygget op sammen.

Kæmpe stort knus til dig, jeg føler virkelig med dig og jeg håber at min mand aldrig finder på at være så svinsk overfor mig, for nøj hvor gør det ondt! 

Og husk... Man har ikke brug for to røvhuller, et er nok, vælg det der står dig nærmest

Anmeld

18. juni 2013

betski

Muhmi skriver:

Puha, det er godt nok ikke sjovt at finde ud af.. Been there done that! Og ligemeget hvor mange gange jeg har oplevet det, så gør det lige ondt, og jo flere gange, jo mere ondt faktisk..

Det eneste jeg dog kan prise mig lykkelig for er at jeg er de rumpehuller fattigere i mit liv, for er der nogle der ikke er værd at samle på, så er det dem der er utro. Jeg har ingen respekt for dem der ingen respekt har for deres forhold og vitterligt pisser deres partner langt op og ned af ryggen.

Selvom det er så hårdt, svært og skræmmende at tænke på at skulle være alene, så gør dig selv den tjeneste og gør dig rigtig mange gode overvejelser over om han egentlig hører til i dit liv, når han tydeligvis ingen respekt har for alt det i har bygget op sammen.

Kæmpe stort knus til dig, jeg føler virkelig med dig og jeg håber at min mand aldrig finder på at være så svinsk overfor mig, for nøj hvor gør det ondt! 

Og husk... Man har ikke brug for to røvhuller, et er nok, vælg det der står dig nærmest

Her må jeg så melde mig uenig. Er ked af at du har været så uheldig som du har været, det må ha været hårdt. Men TS har to børn med sin mand og ja tilliden er virkelig blevet svigtet MEN... jeg synes de begge skylder deres børn at kæmpe for at komme gennem hans utroskab og finde hinanden igen. Det kan lade sig at gøre. Jeg kender flere som har oplevet utroskab i deres ægteskab, som den dag i dag lever lykkeligt sammen. Det er nemt at smutte - nemt lige nu. Men så nemt er det jo heller ikke.

Til TS:

jeg føler virkelig med dig! Det er noget af det værste at finde ud af; utroskab. Men, det er ikke en affære. Det er ikke noget der har stået på over længere tid, han har temmelig sikkert ikke haft følelser med i det. Det undskylder ikke, at han har svigtet dig. Men det sætter tingene lidt i perspektiv. Angre han? Kan han give dig plads til at være sur/vred/ked? Er han villig til at gøre hvad som helst for at redde jeres forhold; ja så er der noget at kæmpe for. Jeg sender dig alle mine medfølende tanker til dig og håber du og din mand kan snakke om tingene i ro og mag

Anmeld

18. juni 2013

Moar2011

pyyh sikke noget !!!
det r bare ikke iorden - kan godt forstå dig...

hvordan har han det selv over det??

KÆMPE

Anmeld

18. juni 2013

Christina74

betski skriver:

Her må jeg så melde mig uenig. Er ked af at du har været så uheldig som du har været, det må ha været hårdt. Men TS har to børn med sin mand og ja tilliden er virkelig blevet svigtet MEN... jeg synes de begge skylder deres børn at kæmpe for at komme gennem hans utroskab og finde hinanden igen. Det kan lade sig at gøre. Jeg kender flere som har oplevet utroskab i deres ægteskab, som den dag i dag lever lykkeligt sammen. Det er nemt at smutte - nemt lige nu. Men så nemt er det jo heller ikke.

Til TS:

jeg føler virkelig med dig! Det er noget af det værste at finde ud af; utroskab. Men, det er ikke en affære. Det er ikke noget der har stået på over længere tid, han har temmelig sikkert ikke haft følelser med i det. Det undskylder ikke, at han har svigtet dig. Men det sætter tingene lidt i perspektiv. Angre han? Kan han give dig plads til at være sur/vred/ked? Er han villig til at gøre hvad som helst for at redde jeres forhold; ja så er der noget at kæmpe for. Jeg sender dig alle mine medfølende tanker til dig og håber du og din mand kan snakke om tingene i ro og mag

Mener du virklig at fordi man har 2 børn sammen, så må man bide i det sure æble og blive sammen ?

Børn der vokser op i en familie, hvor forældrene bor sammen, med ikke elsker hinanden. Har sværere ved selv at danne kærlige relationer, til andre voksne når de bliver voksne.det er der lavet undersøgelser på.

Jeg kunne simpelthen ikke være mere uenig, netop fordi jeg kun kan være en god mor hvis jeg er glad.

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

betski skriver:

Til TS:

Men hvad så med næste gang han er utro? Det kan godt være han aldrig er utro igen, men jeg ved at det kræver rigtig meget for ts at skulle genopbygge hendes tillid til en mand der i fuldskab gør sådan noget... Han kan jo ikke gå i byen igen uden hende fremover, for hvad nu hvis? Hvad nu hvis han slipper godt fra det den her gang, så kan han jo godt gøre det igen, for de bliver jo sammen for børnenes skyld...?

Skal børnene udsættes for en mor der er ked og jaloux overfor farmand? I mine øjne er det ikke bedre, så hellere en glad mor der ikke behøver at bekymre sig for hvad far laver.

Jeg siger ikke at hun SKAL gå fra ham, men jeg ville personligt ikke kunne leve med at Anders var mig utro, meget vil jeg tolerere, men utroskab er virkelig no go for mig også selvom vi har børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.