Han havde kraftedeme sex med hende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

mpr

Kan ikke helt forstå hvorfor man som person hvis man ikke kan holde fingerne væk fra andere i hele ens forhold med sin partner.. og man mener at det skal kunne tilgives.. hvorfor går man så ikke bare ind i et åbent forhold? Der må man da gå i seng med hvem man vil når man vil det for der har man åbenbart to personer der mener at sex og kærlighed ikke er det samme nødvendigvis.. 

Det ville da spare blod sved og mange tåre..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..
Min verden er brudt sammen!!!!!

Kæmpe idiot, spadser, klaptorsk, nar og alle de grimme bandeord jeg kan! Føj. Du har ret til at være ked af det og RASENDE!

Anmeld

18. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Muhmi skriver:

Men hvorfor oprette en tråd for at diskutere vores uoverensstemmelser omkring lige nøjagtig den her problemstilling? Det vil jo aldrig helt blive den samme tråd... Tror at hvis ts var meget ked af at vi diskuterede at hun så ville skrive det eller få tråden låst? Hun kan vel ligeså godt bruge vores diskussion som råd og vejledning nu end som i en senere tråd? Der er jo både for'er og imod'er herinde jo

Absolut!! Men for et par stykkers vedkommende synes jeg mere det er blevet en diskussion om hvem der har ret end en udveksling af personlige erfaringer som ts muligvis godt kan bruge til noget.

Anmeld

18. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Christina 1974 skriver:

Syndtes måske mere det er erfarings og grænse udvæksling vi har gang i.

Ligesom når vi diskutere mma, tøj, sengerende og hvilken sut vi syndtes er den rigtige.

Når man begynder at beskylde hinanden for selv at være tilhænger af utroskab pga ens holdning vil jeg mene man har glemt ts i diskussionen.
Det her er trods alt ikke en diskussion om sutter, sengerand mm., men om et levende menneske af kød og blod der har det skidt. Derfor synes jeg det det er lidt vigtigt at huske originalindlægget, fremfor en intern debat brugerne i mellem.

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

RGN skriver:

Absolut!! Men for et par stykkers vedkommende synes jeg mere det er blevet en diskussion om hvem der har ret end en udveksling af personlige erfaringer som ts muligvis godt kan bruge til noget.

Men jeg synes nu det er begyndt at være en diskussion om hvem der har ret til at skrive hvad, hvor og hvornår i den her tråd, hvis der er nogen der kører den af sporet er det da dig... Ikke for at pege fingre, men når nu du så smukt selv begynder

Anmeld

18. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Muhmi skriver:

Men jeg synes nu det er begyndt at være en diskussion om hvem der har ret til at skrive hvad, hvor og hvornår i den her tråd, hvis der er nogen der kører den af sporet er det da dig... Ikke for at pege fingre, men når nu du så smukt selv begynder

Jeg prøvede at påpege noget, men hvis du synes diskussionen er vigtigere end mennesket så fortsæt.

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

RGN skriver:

Jeg prøvede at påpege noget, men hvis du synes diskussionen er vigtigere end mennesket så fortsæt.

Jeg synes bestemt ikke at en diskussion er vigtigere end et menneske.. Men vi diskuterer netop hvad der kunne være det bedste for hende... Hvis man udelukkende går efter hvad folk herinde siger og giver af råd, så burde man nok bruge mindre tid herinde, for det skal man altså ikke gøre, man kan sortere og pille det ud man kan bruge til noget, eksempelvis at mange ikke ville kunne finde sig i den behandling eller at nogle synes det er vigtigst at blive sammen for børnenes skyld..

At vi så skriver en masse andet og diskuterer lidt indbyrdes og nogle gange også lidt personligt, er jo fordi vi også er mennesker og at vi derfor på én eller anden måde får vores empati med ind i alt det her og derfor indlever os i hendes problemer..

Anmeld

18. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Muhmi skriver:

Jeg synes bestemt ikke at en diskussion er vigtigere end et menneske.. Men vi diskuterer netop hvad der kunne være det bedste for hende... Hvis man udelukkende går efter hvad folk herinde siger og giver af råd, så burde man nok bruge mindre tid herinde, for det skal man altså ikke gøre, man kan sortere og pille det ud man kan bruge til noget, eksempelvis at mange ikke ville kunne finde sig i den behandling eller at nogle synes det er vigtigst at blive sammen for børnenes skyld..

At vi så skriver en masse andet og diskuterer lidt indbyrdes og nogle gange også lidt personligt, er jo fordi vi også er mennesker og at vi derfor på én eller anden måde får vores empati med ind i alt det her og derfor indlever os i hendes problemer..

Det synes jeg også er fint og jeg tror ikke engang det var dig der fik mig til at oprette mit første indlæg.

Der er rigtig mange gode og brugbare indlæg i denne her tråd. Jeg synes bare der var et par stykker der begyndte at blive personlige imod hinanden og det er da lidt kedeligt.
Mit lille kvæk skulle ikke køre tråden ud på et sidespor. Det modsatte var intentionen.

Personligt tror jeg også jeg havde forladt ham. Jeg kunne nok godt tilgive ham, men finde ham skøn og dejlig igen og have tillid ville være et helt andet og større problem.
At kvinden bor i samme by er jo også et mega problem og skulle de flytte ville det jo også koste mange penge. Penge utroskaben er skyld i at de mister. Hendes hjem er han skyld i at hun mister. Bliver de vil hun blive mindet om utroskaben når hun møder den anden kvinde.

Han har virkelig kvajet sig!! Det er så usselt at være utro, men når man har børn er det en hel familie man risikerer at ødelægge. Og det er så en anden ting jeg ville have svært med at håndtere..

Anmeld

18. juni 2013

baby012

Det synes jeg også er fint og jeg tror ikke engang det var dig der fik mig til at oprette mit første indlæg.

Der er rigtig mange gode og brugbare indlæg i denne her tråd. Jeg synes bare der var et par stykker der begyndte at blive personlige imod hinanden og det er da lidt kedeligt.
Mit lille kvæk skulle ikke køre tråden ud på et sidespor. Det modsatte var intentionen.

Personligt tror jeg også jeg havde forladt ham. Jeg kunne nok godt tilgive ham, men finde ham skøn og dejlig igen og have tillid ville være et helt andet og større problem.
At kvinden bor i samme by er jo også et mega problem og skulle de flytte ville det jo også koste mange penge. Penge utroskaben er skyld i at de mister. Hendes hjem er han skyld i at hun mister. Bliver de vil hun blive mindet om utroskaben når hun møder den anden kvinde.

Han har virkelig kvajet sig!! Det er så usselt at være utro, men når man har børn er det en hel familie man risikerer at ødelægge. Og det er så en anden ting jeg ville have svært med at håndtere..

en hel familie Man RESIKERE at ødelægge? 

Så hvis hun går fra ham, ødelægger hun familien?? 

men det var ham som var utro ??

sorry, men set med mine øjne, er det ham, IKKE hende, som ødelægger familien, han valgte at gå i byen, have sex med en anden end hans kone, hun ødelægger intet ved at gå fra ham! Han har ødelagt det ! 

Kan slet ikke at vi som mennesker finder sådan noget som utroskab ok , hvad jeg mindre kan klare, er at man får den der, "stakkels mand", og så bebrejder konen at det ikke gik 

Han har kvajet sig, han må tage konsekvensen, han ødelægger familien, 

man ligger som man har redt, og livet består af valg, og konsekvenser, .. 

ikke møntet på den citerede, sorry 

Anmeld

18. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
baby012 skriver:

Så hvis hun går fra ham, ødelægger hun familien?? 

men det var ham som var utro ??

sorry, men set med mine øjne, er det ham, IKKE hende, som ødelægger familien, han valgte at gå i byen, have sex med en anden end hans kone, hun ødelægger intet ved at gå fra ham! Han har ødelagt det ! 

Kan slet ikke at vi som mennesker finder sådan noget som utroskab ok , hvad jeg mindre kan klare, er at man får den der, "stakkels mand", og så bebrejder konen at det ikke gik 

Han har kvajet sig, han må tage konsekvensen, han ødelægger familien, 

man ligger som man har redt, og livet består af valg, og konsekvenser, .. 

ikke møntet på den citerede, sorry 

Du har fuldstændig misforstået mit indlæg.

Det er ham der har ødelagt familien med sin utroskab. Uanset hvad kvinden vælger at gøre har det nogle triste konsekvenser, fordi han VALGTE at være en kæmpe idiot.

Og det er endnu en ting som kan gøre det svært at tilgive ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.