Det synes jeg også er fint og jeg tror ikke engang det var dig der fik mig til at oprette mit første indlæg.
Der er rigtig mange gode og brugbare indlæg i denne her tråd. Jeg synes bare der var et par stykker der begyndte at blive personlige imod hinanden og det er da lidt kedeligt.
Mit lille kvæk skulle ikke køre tråden ud på et sidespor. Det modsatte var intentionen.
Personligt tror jeg også jeg havde forladt ham. Jeg kunne nok godt tilgive ham, men finde ham skøn og dejlig igen og have tillid ville være et helt andet og større problem.
At kvinden bor i samme by er jo også et mega problem og skulle de flytte ville det jo også koste mange penge. Penge utroskaben er skyld i at de mister. Hendes hjem er han skyld i at hun mister. Bliver de vil hun blive mindet om utroskaben når hun møder den anden kvinde.
Han har virkelig kvajet sig!! Det er så usselt at være utro, men når man har børn er det en hel familie man risikerer at ødelægge. Og det er så en anden ting jeg ville have svært med at håndtere..
en hel familie Man RESIKERE at ødelægge?
Så hvis hun går fra ham, ødelægger hun familien??
men det var ham som var utro ??
sorry, men set med mine øjne, er det ham, IKKE hende, som ødelægger familien, han valgte at gå i byen, have sex med en anden end hans kone, hun ødelægger intet ved at gå fra ham! Han har ødelagt det !
Kan slet ikke at vi som mennesker finder sådan noget som utroskab ok , hvad jeg mindre kan klare, er at man får den der, "stakkels mand", og så bebrejder konen at det ikke gik 
Han har kvajet sig, han må tage konsekvensen, han ødelægger familien,
man ligger som man har redt, og livet består af valg, og konsekvenser, ..
ikke møntet på den citerede, sorry