Han havde kraftedeme sex med hende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..
Min verden er brudt sammen!!!!!

Det gør mig ondt   væmmes ved utroskab  sender en masse  til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Chel1992 skriver:

Kan ikke helt forstå hvorfor man som person hvis man ikke kan holde fingerne væk fra andere i hele ens forhold med sin partner.. og man mener at det skal kunne tilgives.. hvorfor går man så ikke bare ind i et åbent forhold? Der må man da gå i seng med hvem man vil når man vil det for der har man åbenbart to personer der mener at sex og kærlighed ikke er det samme nødvendigvis.. 

Det ville da spare blod sved og mange tåre..?

Du får det til at lyde, som om mennesker er statiske væsener, som enten er den tro eller den utro type. Man ved jo nok ikke, når man forelsker sig, gifter sig, stifter familie osv., at man to, ti eller tyve år senere kan dumme sig gevaldigt og gøre noget, som man ellers tager skarp afstand fra og ikke havde drømt om, man ville stå i. 

Vi opfører os allesammen nederdrægtigt eller bare uventet åndssvagt i løbet af livet på den ene eller den anden måde, og manden her lyder bestemt ikke til at være den type, der generelt har svært ved at holde fingrene for sig selv. Så ville han næppe have bekendt sin fejltagelse. 

Jeg synes bestemt, det er en ussel handling, og jeg kan slet ikke generalisere omkring, hvad man kan og ikke kan tilgive, men du kan da ikke opfatte hans handling som udtryk for, at han pr. definition er typen, der ville trives i et åbent forhold? 

Anmeld

18. juni 2013

janne1986

Pyhh... Får da helt ondt i maven, bare ved tanken om utroskab.... Det ødelægger bare alt!!

jeg vil håbe TS finder ud af hvad hun skal..... Personligt ville jeg aldrig ku tilgive eller glemme.... Det ville blive så grimt for min mand,.. Og for mig, så havde det været mig, var jeg simpelthen nød til at gå...  For det ville blive lort hvis vi skulle prøve at lappe..... 

Jeg er også af den overbevisning at man ikke skal blive sammen for børnenes skyld.... For hvis man f.els. Skændes eller snærede af hinanden.... Er det så for børnenes skyld?

nej pyh.... Det ville aldrig fungere her,,,. 

Anmeld

19. juni 2013

Pige2009

Tanker herfra

Anmeld

19. juni 2013

Miss-86

Jeg føler med dig - Utroskab er det ledeste!

Sender dig lige en

Anmeld

19. juni 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Ja overskriften siger sig selv!! Min mand har været sammen med en anden!! Først Sagde han de kun havde kysset men nu kom det frem.. De har kraftedeme haft sex!!! På kroens lokum!!! Jeg er helt ude af mig selv.. Vi har været sammen i 9 år, gift i 5 år har 2 børn på 2 og 4 år..
Min verden er brudt sammen!!!!!

Sådan en lort 

til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.