Han havde kraftedeme sex med hende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Christina74

betski skriver:

Nej det er på ingen måde det jeg mener og heller ikke det jeg har skrevet.

Men synes at man skyder sine børn, at kæmpe for forholdet og ikke bare give op med det samme. Når du står midt i orkanens øje, synes jeg ikke man bør træffe så store livsbeslutninger. Så synes jeg man skal vente til stormen har lagt sig, så man rigtig kan føle efter om det er noget der er værd at kæmpe for. Utroskab er jo altså ikke (nødvendigvis) ligmed at ens kærlighed forsvinder.

Ja det er klart at man skal lige trække vejret inden man gør det forbi.

Men nogle ting er ikke til diskution så som vold og i min verden er utroskab psykisk vold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

modesty

betski skriver:

Men synes at man skyder sine børn, at kæmpe for forholdet og ikke bare give op med det samme. Når du står midt i orkanens øje, synes jeg ikke man bør træffe så store livsbeslutninger. Så synes jeg man skal vente til stormen har lagt sig, så man rigtig kan føle efter om det er noget der er værd at kæmpe for. Utroskab er jo altså ikke (nødvendigvis) ligmed at ens kærlighed forsvinder.

Jeg er meget enig. Min mor fortalte mig engang at min far havde haft en affære engang i min barndom. Hun krævede at han droppede den anden, hvilket han gjorde. De kæmpede i flere år for at få forholdet tilbage på sporet - og det lykkedes. De er stadig sammen den dag i dag, og de har været sammen i over 40 år. 

Et solidt forhold kræver kampe og kompromiser. Vores grænser ligger forskellige steder, ja, men hvis ikke man er villig til at kæmpe når den anden part laver en bommert, hvorfor er man så sammen?

Anmeld

18. juni 2013

betski

modesty skriver:

Jeg er meget enig. Min mor fortalte mig engang at min far havde haft en affære engang i min barndom. Hun krævede at han droppede den anden, hvilket han gjorde. De kæmpede i flere år for at få forholdet tilbage på sporet - og det lykkedes. De er stadig sammen den dag i dag, og de har været sammen i over 40 år. 

Et solidt forhold kræver kampe og kompromiser. Vores grænser ligger forskellige steder, ja, men hvis ikke man er villig til at kæmpe når den anden part laver en bommert, hvorfor er man så sammen?

Ja noget ligende kender jeg også til, som dine forældre har været igennem. Så utroskab behøver altså ikke være forholdets ende.

Anmeld

18. juni 2013

Pikku Myy

betski skriver:

Og man skylder også sig selv ikke bare at give op!! Man må jo gøre op med sig selv om forholdet er værd at kæmpe for. Men hvorfor være i et forhold, der ikke er værd at kæmpe for?

Anmeld

18. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Muhmi skriver:

Du snakker meget om kærligheden... Og fint nok, det er da også en rigtig stor del af et ægteskab... Men hvor bliver respekten lige af når man lige synes man godt kan være sammen med en anden i fuldskab?? Burde et ægteskab virkelig ikke munde ud i den respekt man har for hinanden?

Igen ja, kærlighed er da bare super rart og jeg elsker da min mand og han elsker mig, men det der virkelig er noget herhjemme er vores respekt for hinanden som indvider. Ja individer kan have lyster udenfor ægteskabet, men respekten gør da at man som det mindste spørger om lov først eller stopper ens ægteskab FØR man begiver sig ud på andre eventyr!

Jeg tror på den ægteskabet på den gamle måde, altså.. Til døden os skiller, i medgang og modgang og at man ganske enkelt bare holder kønsdelene for sig selv. Hvis det sidste ikke overholdes, så brydes de to andre også.. En aftale er en aftale indtil én af parterne fucker den aftale helt og aldeles op og det gør man efter min mening ved at bolle én eller anden på et krolokum!

Tror heller ikke nødvendigvis at kærligheden hænger sammen med sex... Men min kærlighed til Anders ville godt nok stå lige på kanten af klippegrunden hvis han var mig utro... Min respekt ville have været faldet for lang tid siden...

Hej igen.

For mig hænger kærlighed og respekt tæt sammen, så jeg anså det som værende en naturlig del af et forhold, og derfor ingen grund til at nævne det.

Men i min verden, er respekt også at man er ærlig når man har dummet sig. Vi er bare ikke fejlfrie, det er det der gør os til mennesker og robotter..

Anmeld

18. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Mom skriver:

Hej igen.

For mig hænger kærlighed og respekt tæt sammen, så jeg anså det som værende en naturlig del af et forhold, og derfor ingen grund til at nævne det.

Men i min verden, er respekt også at man er ærlig når man har dummet sig. Vi er bare ikke fejlfrie, det er det der gør os til mennesker og robotter..

Der skulle stå IKKE robotter... Ellers giver det jo ingen mening :-D

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

Mom skriver:

Hej igen.

Okay men så må kærligheden da også være væk efter din mening når nu han kan være så respektløs at han bare humper en anden? eller misforstår jeg dig helt?

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

Mom skriver:

Der skulle stå IKKE robotter... Ellers giver det jo ingen mening :-D

Anmeld

18. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Muhmi skriver:

Okay men så må kærligheden da også være væk efter din mening når nu han kan være så respektløs at han bare humper en anden? eller misforstår jeg dig helt?

Vi er enige om at det er noget hø, det han har gjort!

Men for mig er det også respektfuldt at han selv siger det bagefter...

Altså han er jo ikke ligeglad, for så ville han måske bare have holdt mund, men han sagde det, han angre og han vil kæmpe, og det er meget værd i min verden, trods hans fejltrin..

Anmeld

18. juni 2013

jydeinden

personligt ville jeg aldrig nogensinde kunne være sammen med et menneske der på den måde kan misbruge tillid, tiltro og ærligheden som er vigtigt i et forhold. Jeg respektere dem der kan, men jeg tror ikke på at det nogensinde bliver det man havde en gang. Man kan i mit hoved have været sammen i nok så mange år men det ændre ikke på at det dels stadig er meget forkert, og dels at jeg sagtens kan sætte mig ind i hvis man ikke kan tilgive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.