Hvor skal jeg føde i sønderjylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

CroQuis

Louise :-) skriver:

haha Kender følelsen, da jeg var indlagt på neo, med isabella, måtte jeg undvære H i 3½ uge (altså om natten) Det var meget hårdt de første 3-4 dage når han tog hjem, men man vendede sig ligesom til det. Men det var stadig meget hårdt..

Hooold da helt op... 3½ uge  Det var heller ikke så kort tid da 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Maja88

CroQuis skriver:

Nårh, jamen jeg tænkte bare at man havde frit sygehus valg, også ville jeg gerne være medbestemmende til hvor det blev henne 

Men jeg kan efterhånden læse, at Sønderborg nok er det bedste valg. Har kun 30 km til Sønderborg, men 100 km til Kolding, så der er liiige en tand ekstra til Kolding 

Har sendt en pb

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

MortilElias2010 skriver:

Min storebrors søn blev født samme sted og de lå på familieafdelingen i nr. 4 - vi lå i værelse nr. 3  Pudsiht vi gik ind som to men kom ud som tre  Og vi betalte kun for kost-billetter til far. Alt andet hørte med så far sov i samme seng (dobbeltseng) med mig og Elias alle dage 

Ihhh, det lyder som en drømmefødsel/oplevelse 

Anmeld

4. juni 2013

Louise H.

CroQuis skriver:

Hooold da helt op... 3½ uge  Det var heller ikke så kort tid da 

nej desværre. Men sådan var det bare, alt for min datter Hun kom 4 uger før tid og var alt for lille, så hun skulle lige vokse og lære at spise

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

Louise :-) skriver:

nej desværre. Men sådan var det bare, alt for min datter Hun kom 4 uger før tid og var alt for lille, så hun skulle lige vokse og lære at spise

Ja selvfølgelig 

Man gør jo altid det bedste for sine små 

Anmeld

4. juni 2013

VIPpigen

CroQuis skriver:

Tak for dit svar 

Til trods for tvillingemoderens oplevelse på Sønderborg, kan jeg stadig fornemme at de fleste herinde har haft en god oplevelse der.. Og så vidt jeg kunne forstå, har de også en neonatal afd. hvis de skulle komme for tidligt 

Præcis... Min svigerinde har født begge sine børn på Sønderborg, og har været rigtig glad for det dernede også. Så jeg ville selv vælge det hvis jeg skulle have en til... Og de har netop neonatal til hvis de kommer for tidligt, og kan de ikke "klare opgaven" sender de videre til Kolding som regel. Men det skre vidst yderst sjældent.

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

VIPpigen skriver:

Præcis... Min svigerinde har født begge sine børn på Sønderborg, og har været rigtig glad for det dernede også. Så jeg ville selv vælge det hvis jeg skulle have en til... Og de har netop neonatal til hvis de kommer for tidligt, og kan de ikke "klare opgaven" sender de videre til Kolding som regel. Men det skre vidst yderst sjældent.

Okay super, tror vidst vi lægger os mere og mere fast på Sønderborg 

Anmeld

4. juni 2013

Lilje82

CroQuis skriver:

Nårh, jamen jeg tænkte bare at man havde frit sygehus valg, også ville jeg gerne være medbestemmende til hvor det blev henne 

Men jeg kan efterhånden læse, at Sønderborg nok er det bedste valg. Har kun 30 km til Sønderborg, men 100 km til Kolding, så der er liiige en tand ekstra til Kolding 

Det kan du på normalt vis også, men da du venter tvillinger, vil du automatisk overgå til Sønderborg, da Haderslev ikke har faciliteterne til, hvis der opstår komplikationer.

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

Lilje82 skriver:

Det kan du på normalt vis også, men da du venter tvillinger, vil du automatisk overgå til Sønderborg, da Haderslev ikke har faciliteterne til, hvis der opstår komplikationer.

Det er jo godt at vide 

Det anede jeg ikke før I oplyste mig om det herinde  

Anmeld

4. juni 2013

JuniMama

CroQuis skriver:

Lyder godt! 

Var du indlagt på værelse alene, eller sammen med andre kvinder?

Kommer man normalt rundt og og ser stuerne osv?

Jeg står til 14. januar 2014, så tror ikke jeg skal satse på at Aabenraa når at blive færdig  Og slet ikke hvis jeg føder før tid, som jeg kan læse mig til at tvillingegravide ofte gør 

Jeg var heldigvis så heldig, at der var et værelse ledigt på familieafdelingen, så fik enestue hvor farmand også kunne overnatte gratis! Det eneste han skulle betale for var maden!

Der er åbent hus på fødegangen hver onsdag, så der kan du bare møde op og få en rundvisning!

Linker lige til afdelingens hjemmeside, der står nemlig rigtig meget brugbar info:

http://www.sygehussonderjylland.dk/wm401507

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.