Hvor skal jeg føde i sønderjylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

CroQuis

fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

CroQuis

JuniMama skriver:

Jeg var heldigvis så heldig, at der var et værelse ledigt på familieafdelingen, så fik enestue hvor farmand også kunne overnatte gratis! Det eneste han skulle betale for var maden!

Der er åbent hus på fødegangen hver onsdag, så der kan du bare møde op og få en rundvisning!

Linker lige til afdelingens hjemmeside, der står nemlig rigtig meget brugbar info:

http://www.sygehussonderjylland.dk/wm401507

Ihh tak for det 

Det tror jeg da jeg vil benytte mig af i morgen så 

Anmeld

4. juni 2013

Lilje82

CroQuis skriver:

Det er jo godt at vide 

Det anede jeg ikke før I oplyste mig om det herinde  

Det var jo heller ikke til at vide :-)

Anmeld

4. juni 2013

VIPpigen

CroQuis skriver:

Okay super, tror vidst vi lægger os mere og mere fast på Sønderborg 

Hvis du er utryk ved det hele, så når du er lidt længere henne, be om at få en rundvisning på neonatal. Jeg er ked af jeg ikke fik det inden Lilje havnede i kuvøse og Cpap.... 

Anmeld

4. juni 2013

JuniMama

CroQuis skriver:

Ihh tak for det 

Det tror jeg da jeg vil benytte mig af i morgen så 

Det er kl 14, man skal bare møde op i forhallen ved receptionen, det er lige inden for hovedindgangen!

http://www.sygehussonderjylland.dk/wm356508

Anmeld

4. juni 2013

emma7

Jeg vil ikke anbefale i Sønderborg. 

Anmeld

5. juni 2013

CroQuis

emma7 skriver:

Jeg vil ikke anbefale i Sønderborg. 

Nåh  Hvad har du oplevet der? 

Evt et andet du vil anbefale i stedet?

Anmeld

5. juni 2013

CroQuis

VIPpigen skriver:

Hvis du er utryk ved det hele, så når du er lidt længere henne, be om at få en rundvisning på neonatal. Jeg er ked af jeg ikke fik det inden Lilje havnede i kuvøse og Cpap.... 

Okay - det vil jeg nok forhøre mig om lidt senere i graviditeten så 

Anmeld

5. juni 2013

CroQuis

JuniMama skriver:

Det er kl 14, man skal bare møde op i forhallen ved receptionen, det er lige inden for hovedindgangen!

http://www.sygehussonderjylland.dk/wm356508

Var lige ude og kigge idag 

Lol, var den eneste med flad mave  Alle andre kvinder så ud til at være over halvvejs 

Men det så slet ikke så skræmmende ud, som frygtet. De har da i hvert fald et værelse pr par, og tilstræber det også efter fødslen 

Anmeld

5. juni 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Jeg skal åbenbart allerede til at spekulere over hvor jeg kunne tænke mig at føde  Var ikke klar over at man besluttede sig så tidligt.. Men nu må jeg jo så hellere søge lidt info 

Er der nogle der ved hvilke sygehuse jeg kan vælge imellem når jeg er bosat i sønderjylland?

Så vidt lægen vidste besked, er det kun Sønderborg og Haderslev. Kan det virkelig passe???  Aabenraa har åbenbart ikke en "fødeafdeling"..

Kan I anbefale hvilket i synes bedst om, hernede af? Og om der er nogle fordele/ulemper i oplevede i forbindelse med forløbet til/under/efter fødsel? Tænker på information under vejs, personalet, fødestuerne, var der plads/mulighed for manden overnattede?

På forhånd tak 

Ved at Sønderborg sygehus har gode tilbud til de fødende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.