Jeg skal åbenbart allerede til at spekulere over hvor jeg kunne tænke mig at føde
Var ikke klar over at man besluttede sig så tidligt.. Men nu må jeg jo så hellere søge lidt info 
Er der nogle der ved hvilke sygehuse jeg kan vælge imellem når jeg er bosat i sønderjylland?
Så vidt lægen vidste besked, er det kun Sønderborg og Haderslev. Kan det virkelig passe???
Aabenraa har åbenbart ikke en "fødeafdeling"..
Kan I anbefale hvilket i synes bedst om, hernede af? Og om der er nogle fordele/ulemper i oplevede i forbindelse med forløbet til/under/efter fødsel? Tænker på information under vejs, personalet, fødestuerne, var der plads/mulighed for manden overnattede?
På forhånd tak 
jeg ville helt klart anbefale dig at du tager det sygehus der er tættest på..
tror altså ikke der er så meget forskel på sygehusene når det angår fødsel. MEN jeg valgte et sygehus der var 40 min væk til min nr 2, og jeg nåede KUN lige inden for døren før han var født...
man kan aldrig vide sig sikker i hvor langtid en fødsel tager..
den første tog 8 timer, og der blev jeg sat igang med piller og drop, men ved nr 2 fik jeg veer kl 7:45 og 09:15 er han ude, så der havde vi intet tid at løbe på, MEN havde ikke regnet med at det ville gå så stærkt....
udover det havde vi en storebror der skulle afleveres i dp først... så det hele blev ekstremt stressende... denne gang har jeg dog valgt et sygehus 15 min væk istedet for
skal sgu ikke risikere noget igen xD
Anmeld