Hvor skal jeg føde i sønderjylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Nadja+Baby+2012

CroQuis skriver:

Jeg skal åbenbart allerede til at spekulere over hvor jeg kunne tænke mig at føde  Var ikke klar over at man besluttede sig så tidligt.. Men nu må jeg jo så hellere søge lidt info 

Er der nogle der ved hvilke sygehuse jeg kan vælge imellem når jeg er bosat i sønderjylland?

Så vidt lægen vidste besked, er det kun Sønderborg og Haderslev. Kan det virkelig passe???  Aabenraa har åbenbart ikke en "fødeafdeling"..

Kan I anbefale hvilket i synes bedst om, hernede af? Og om der er nogle fordele/ulemper i oplevede i forbindelse med forløbet til/under/efter fødsel? Tænker på information under vejs, personalet, fødestuerne, var der plads/mulighed for manden overnattede?

På forhånd tak 

Jeg ville ikke vælge Haderslev, alene af den grund at de ikke har en børneafdeling. Hvis der skulle gå noget galt blir i kørt til Kolding eller Sønderborg. Nu valgte jeg selv Kolding, selvom Haderslev nærmest er i baghaven, og har ikke fortrudt. 

De har barselsgang, hvis du skal være indlagt, og de har patienthotellet - og der er fladskærm på ALLE stuer :-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Ved at Sønderborg sygehus har gode tilbud til de fødende..

Var også derude og kigge idag. De havde åbent hus på fødegangen - det ser altså ikke så skræmmende ud, som jeg havde forestillet mig  Så er faktisk glad for at jeg tog derhen og kiggede så tidligt 

Anmeld

5. juni 2013

CroQuis

Nadja+Baby+2012 skriver:

Jeg ville ikke vælge Haderslev, alene af den grund at de ikke har en børneafdeling. Hvis der skulle gå noget galt blir i kørt til Kolding eller Sønderborg. Nu valgte jeg selv Kolding, selvom Haderslev nærmest er i baghaven, og har ikke fortrudt. 

De har barselsgang, hvis du skal være indlagt, og de har patienthotellet - og der er fladskærm på ALLE stuer :-))

Orh hvad fladskærm 

Det havde de vidst ikke på Sønderborg, så vidt jeg lige lagde mærke til.. Øv  Men man har måske også en lille ny at se til, så ikke sikkert man får tid til at se tv 

Anmeld

5. juni 2013

Nadja+Baby+2012

CroQuis skriver:

Orh hvad fladskærm 

Det havde de vidst ikke på Sønderborg, så vidt jeg lige lagde mærke til.. Øv  Men man har måske også en lille ny at se til, så ikke sikkert man får tid til at se tv 

Netop - total fedt! og nej, det har de ikke i sønderborg - mine niecer er  nemlig født der..

Jeg nød det.. Babyen sover jo nærmest hele tiden, og tit og ofte ovenpå dig, og der er det rart med et tv.. Min kæreste nød det os.. Specielt fordi vi var der i 5 dage, og det havde været 5 laaaaaange dage uden tv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.