:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Syntes bestemt os der er forskel på at ville have en baby nu og her, end at ønske sig et barn, men vide at der er nogle ting her i livet der lige skal være på plads inden drømmen om baby kan leves ud!!

Allerede der viser du hvor stor forskel der kan være

Hva skal du ikk snart føde eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Bubbi

Diana... skriver:

Hva skal du ikk snart føde eller hvad?

Ha ha, jo jeg vil gerne, men han vil gerne være inde i maven Arbejder skam på sagen.. Men hvis intet er sket torsdag morgen, blir jeg sat i gang der.. Så i tøser er min underholdning indtil torsdag

Anmeld

4. juli 2009

Betina88

Bubbi : Håber alt godt for dig , når det er ved at være tid for at føde ..

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Ha ha, jo jeg vil gerne, men han vil gerne være inde i maven Arbejder skam på sagen.. Men hvis intet er sket torsdag morgen, blir jeg sat i gang der.. Så i tøser er min underholdning indtil torsdag

Vi hepper på dig og    for dig. Ihh det bare typisk at de små at de ikke vel ud, det sgu for godt inden i. 

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Betina88 skriver:

Bubbi : Håber alt godt for dig , når det er ved at være tid for at føde ..

Mange tak Har gået bakken tynd i dag, og syntes der er en masse jag der tager til i maven og lænden, på vej hjem i bilen og her til aften, så jeg håber på at det sker snart..

Men ellers trøster jeg mig da med, at der er under en uge til

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Diana... skriver:

Vi hepper på dig og    for dig. Ihh det bare typisk at de små at de ikke vel ud, det sgu for godt inden i. 

Ja smadder typisk.. Mener os du fik lov til at gå lidt længere og vente på din lille prins ikk??

Læste i går han havde ondt, har han fået det bedre??

Anmeld

4. juli 2009

Ni-ko-li-ne

der er mælk i brysterne ret tidligt i en graviditet.... det kaldes råmælk....

og så lige noget helt andet.... du føler dig sikkert MEGA punket herinde osv.... MEN!!! du er simpelthen nødt til at tænke på hvad du kan tilbyde et barn! ja ja.... en masse kærlighed, hvilket er utroligt vigtigt.... men der er en masse andre ting der også er vigtigt! og uanset hvordan du vender og drejer det så ville det være bedst for barnet om du ventede til du havde en uddannelse og til du havde lært lidt mere om livet.... kald mig bare gammeldags....

Anmeld

4. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Elskermiinsøøn! skriver:

kan godt være men pisser miig af de sidder og siger man er uansvarlig fordi man beholder sit barn!!!!!

hun mener ikke du er uansvarlig fordi du beholder dit barn.... hun mener det er uansvarligt at planlægge en graviditet i en tidlig alder....

der er forskel på at blive gravid uden at det var planlagt og så ligefrem gå og prøve på det...

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

ka-ri-na skriver:

hun mener ikke du er uansvarlig fordi du beholder dit barn.... hun mener det er uansvarligt at planlægge en graviditet i en tidlig alder....

der er forskel på at blive gravid uden at det var planlagt og så ligefrem gå og prøve på det...

øh min gravidtit var heller ikk planlagt så høre ikk sammen det hun skriver!!

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Ja smadder typisk.. Mener os du fik lov til at gå lidt længere og vente på din lille prins ikk??

Læste i går han havde ondt, har han fået det bedre??

Jo jeg gik 13 dage overtid. al vende tiden vær. 

Jeg ved det faktisk ikke   han har været oki idag men her til aften lidt pyldret igen jeg tænker måske tænder men nu må vi se. han ligger og sover nu. tak fordi du spurgte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.