:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Diana...

Cris skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Om det er planlagt eller ikke planlagt det er de samme ting man skal over veje om man er næsten 16 el næsten 17 gør ingen forskel du ønsket at beholde barnet derfor faktisk næsten det samme. Hun er ikke gravid hun ønsker det bare. Jeg håber så for hendes skyld at hun venter nogen år, for hvis hun kun vil være gravis fordi hun har brug for nogen smil i dagligdagen er det en STOR fejl da det ikke er nemt at blive forældre. Jeg har et MEGET nemt barn men jeg synes det kan være hård og jeg altså 27. så kan kun råde tråde starteren til at vente nogen år og så finde sine smil hos sin kæreste i stadenfor.

Knus Diana 

siger jeg ligeglad med jers meninger prøves du så blive ved??? nej

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Elskermiinsøøn! skriver:

er ligeglad med hvad i siger, jeg siger miin mening!!! og jeg syns der forskel, min gravidtit var ik planlagt!1 det er hende hun er mega vild efter og få et for og få smilet tilbage på læberne bruger man et barn til det ja okay såpdan tænker nogle men okay fair nok du

Helt enig det er forkert grund at få børn på.

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Helt enig det er forkert grund at få børn på.

godt så syns direkte det en latterlig grund og få et barn på!! for sådan bruger man sgu ikk et barn syns jeg ikk! og jeg tænker anderleds nu ind da jeg var 15 og det ved jeg fra miig selv! længere er den ik

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Elskermiinsøøn! skriver:

siger jeg ligeglad med jers meninger prøves du så blive ved??? nej

Undskyld altså søde det indlæg skrev du jo efter jeg var igang med at skrive. 

Du skal os være lige glad vi har alle ret til vores meninger, derfor har vi os lov til at sige hvad vi mener. 

Anmeld

4. juli 2009

SHERO

Uden at dømme nogen... vil jeg dog sige, glæden ved at blive mor bliver helt sikkert ikke mindre af at man venter nogen år... Så hvorfor ikke også nyde, og skabe sig nogen erfaringer som teenager, som man kan give vidre som mor...

Anmeld

4. juli 2009

Samus1983

BabyBIGtime skriver:

han vil meget gerne ha et barn, men han kunne godt tænke sig at jeg bliver liiiidt ældre

sig mig hvor gammel er din kæreste... at selv han synes du skal vente til du er mindst 17 inden i får børn???

Anmeld

4. juli 2009

Mullemus86

Synes da det vigtigste punkt her, er at din kæreste gerne vil vente.. Synes det er ret unfair og synd for ham, hvis du vælger at blive gravid "bag hans ryg"..
Derudover synes jeg også 15 er en meget ung alder at blive mor i, men det er jo i sidste ende op til dig selv.. Men, vent i det mindste til at din kæreste også er klar.. 

Anmeld

4. juli 2009

Cris

Diana... skriver:

Om det er planlagt eller ikke planlagt det er de samme ting man skal over veje om man er næsten 16 el næsten 17 gør ingen forskel du ønsket at beholde barnet derfor faktisk næsten det samme. Hun er ikke gravid hun ønsker det bare. Jeg håber så for hendes skyld at hun venter nogen år, for hvis hun kun vil være gravis fordi hun har brug for nogen smil i dagligdagen er det en STOR fejl da det ikke er nemt at blive forældre. Jeg har et MEGET nemt barn men jeg synes det kan være hård og jeg altså 27. så kan kun råde tråde starteren til at vente nogen år og så finde sine smil hos sin kæreste i stadenfor.

Knus Diana 

enig her...

Jeg kan se en lille smule uansvar del i jer, begge to:

Den ene: jeg vil have en baby NU, NU, NUUUUUU i stedet for at sige: jeg har oplevet meget i mit liv og nu ved jeg, at jeg kan blive en fantastisk mor. Lad mig gør det bedste jeg kan med mit liv nu til at kunne have en god fremtid med mine børn...

Den anden: jeg har ikke planlægt min baby... det siger jo sig selv, om det er uansvarlig eller ej...

Så jeg synes bare, at det er lidt grotesk at læse nogle af de ting i den her tråd.

Men vi må så vælge selv, hvad vi vil og det er vores egne beslutning og derfor skal vi nok kæmpe for det der kommer ud af det. Jeg ønsker alt det bedste for begge to!!!!

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

BabyBIGtime skriver:

Når man trykker på brysterne, kommer der lidt mælk ud.  Kan det være helt sikkert tegn på jeg er gravid?? eller?

Og undskyld at dit indlæg bliver ødelagt det er jo ikke det du spørg om.

Men nej jeg tror ikke du gravid så du hvertfald langt henne for jeg mener det uge 16 el 17 det kan komme. og hos mig kom det da jeg var i uge 18. 

Knus til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.