Diana... skriver:
Om det er planlagt eller ikke planlagt det er de samme ting man skal over veje om man er næsten 16 el næsten 17 gør ingen forskel du ønsket at beholde barnet derfor faktisk næsten det samme. Hun er ikke gravid hun ønsker det bare. Jeg håber så for hendes skyld at hun venter nogen år, for hvis hun kun vil være gravis fordi hun har brug for nogen smil i dagligdagen er det en STOR fejl da det ikke er nemt at blive forældre. Jeg har et MEGET nemt barn men jeg synes det kan være hård og jeg altså 27. så kan kun råde tråde starteren til at vente nogen år og så finde sine smil hos sin kæreste i stadenfor.
Knus Diana

enig her...
Jeg kan se en lille smule uansvar del i jer, begge to:
Den ene: jeg vil have en baby NU, NU, NUUUUUU i stedet for at sige: jeg har oplevet meget i mit liv og nu ved jeg, at jeg kan blive en fantastisk mor. Lad mig gør det bedste jeg kan med mit liv nu til at kunne have en god fremtid med mine børn...
Den anden: jeg har ikke planlægt min baby... det siger jo sig selv, om det er uansvarlig eller ej...
Så jeg synes bare, at det er lidt grotesk at læse nogle af de ting i den her tråd.
Men vi må så vælge selv, hvad vi vil og det er vores egne beslutning og derfor skal vi nok kæmpe for det der kommer ud af det. Jeg ønsker alt det bedste for begge to!!!!
Anmeld