:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Diana...

Sabina84 skriver:

Holder på at der burde blive indført samme system som de har prøvet i England...
Der får unge mennesker i 8-9 klasse simpelthen en dukke som de skal passe i en måned... Dukken er fuldstændig som et lille barn, altså den har de samme behov... Og man skal selv finde ud af hvad det er "babyen" vil...

Så kunne det være at der blev tænkt en ekstra gang over om det nu lige er det man vil...

Hilsen Sabina - som er glad for at hun ventede til hun var 25 med at få baby...

Det var godt nok smart.

Knus Diana som os er glad for at vente til jeg var 26.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Sabina & Simone

Diana... skriver:

Det var godt nok smart.

Knus Diana som os er glad for at vente til jeg var 26.

Ja ikke...
Er ikke sikkert at det alligevel er så sjovt at blive vækket 5 gange i løbet af natten... Hehe

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Diana... skriver:

Helt enig det er forkert grund at få børn på.

ehmm ...  undskyld mig...  det er altså ikke bare derfor jeg vil ha' et barn :O
I har misforstået det heeeeeele   jeg vil også ha at den ska' ha' det godt o.s.v. 
I behøver altså ikke at trykke så hårdt/meget ned på mig :O :O :O   det gør man bare ikke

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Mullemus86 skriver:

Synes da det vigtigste punkt her, er at din kæreste gerne vil vente.. Synes det er ret unfair og synd for ham, hvis du vælger at blive gravid "bag hans ryg"..
Derudover synes jeg også 15 er en meget ung alder at blive mor i, men det er jo i sidste ende op til dig selv.. Men, vent i det mindste til at din kæreste også er klar.. 

jeg ville ikke blive gravid ''bag hans ryg''  :O  det har jeg altså ikke sagt.
Men om jeg er gravid nu, er han også glad   ellers blvier det planlagt....

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Nanna1985 skriver:

Prøv at hør her.. Nyd dog dit liv.. Du har masser af år til at blive mor i.. Du aner ikk hvad det vil sige og få et barn.. Det er IKKE små dukker, det er levende mennesker som har store behov..!! Tror du det er sjovt at være møg syg og så er dit barn os syg samtidig.. Prøv at stå op 5-8 gange om natten og så intet søvn få..!!
Din hjerne er ingengang færdig udviklede endnu og man tænker SGU ikke særlig KLART som 15 årige..!! Du burde ville feste og hygge dig.. Sgu ikk tænke i baby-baner..!!

Så kan jeg så fortælle dig at under din barsel, når barnet er kommet til verden, hvordan vil du skaffe penge til dig og babyen der?? Du kan jo ikk arbejde, når du har et lille ny født barn.. Kan så os hilse dig at sige, så længe du er under 18 år, så kommer dine forældre til at betale for dig og den lille under din barsel med babyen!! SYNES DU SELV DETTE ER FAIR OVER FOR DIT BARN ELLER DINE FORÆLDRE??
Det er fandme ikk og være en GOD MOR.. Ved du hvor meget det koster med sutteflasker, bleer, tøj, sutter, barnevogn, babyseng, autostol,sengetøj,lagner osv.. har du virkelig RÅD til alt det?? Nej det tvivler jeg DÆLME på!! VÅGN OP OG TÆNKT DIG GODT OM!!

slap aaaaaaf :O   jeg har arbejde, og får god løn, så jeg har råd til det...
Jeg er ikke li' den der festaben o.s.v.  Jeg er blevet opvokst med sygdom i familjen (eller fra jeg var 9 år)   og blev dermed meget voksen i det. Og kunne ikke så meget ud da jeg blev ældre.  Og det har jeg heller ikke lyst til nu. Mit største ønske er at få en lille familje.  Og JAAAAA, jeg ved udmærket godt hvor meget barn kræver. Jeg er ikke den der tror at 'nøøøj, jeg får et vidunder barn, som aldrig græder, aldrig bliver syg, aldrig det og det'   Jeg er heller ikke en af dem som næsten bliver sindsyg på en baby når den græder meget. Og ikke skifter ble fordi jeg ikke har lyst til det, fordi det er ulækkert.  Jeg ved alt om hvad det kræver...

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Stine Mai Larsen skriver:

jeg ved godt jeg selv kun er 17, snart 18 og har planer om at få børn som 19-20årig.. men derfor synes jeg stadig 15-16 er meget tidligt.. som skrevet ovenover så er noget af det sidste i hjernen som bliver færdigudviklet den del, hvor du kan forudse dine konsekvenser for dine valg, og den er først færdig udviklet ved din 19-20 år..

jeg synes selvfølgelig man skal få et barn, når man selv er klar til det... men som din kæreste siger, hvorfor ikke lige vente bare et år eller to, med at blive gravide, også kan du jo evt. nå at tage dig en fuld hf (på to år), så står du altså meget bedre, HVIS du nu en dag, når dit/dine børn bliver lidt ældre, gerne vil have en uddannelse..

men selvfølgelig alt held og lykke herfra..

altså JEG PLANLÆGGER DET IKKE.....   hvorfor fatter ingen det??????
jeg siger bare jeg gerne vil ha' et barn, jeg vil bare vente til jeg er næsten 17...

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

Hvis du føler dig klar til at blive mor og er i stand til at tage ansvar for dig selv - og dit kommende barn.. Jamen så ser jeg ingen grundt til at komme med nedladende bemærkninger om dit ønske om at være mor.

At være mor er det absolut største man kan opleve her i livet, efter min opfattelse.

Da jeg var 15 flyttede jeg i egen lejlighed, så jeg har lært at stå på egne ben inden jeg er blevet gravid nu som 19årig.

Jeg tænker lidt, at du skal prøve at bo i egen lejlighed, forsøge dig selv og få en dagligdag til at fungere, før du vælger at blive gravid.

Hvad uddannelse angår, jamen så synes jeg nogle folk går lidt for meget amok over det.. En uddannelse kan du altid tage! Selvom du har et barn!
Alternativer er jo fabriksarbejde eller kontanthjælp, og hvem gider lige det??!!

Al held og lykke med babydrømmene.

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Mælkebøttebarn skriver:

Hvis du føler dig klar til at blive mor og er i stand til at tage ansvar for dig selv - og dit kommende barn.. Jamen så ser jeg ingen grundt til at komme med nedladende bemærkninger om dit ønske om at være mor.

At være mor er det absolut største man kan opleve her i livet, efter min opfattelse.

Da jeg var 15 flyttede jeg i egen lejlighed, så jeg har lært at stå på egne ben inden jeg er blevet gravid nu som 19årig.

Jeg tænker lidt, at du skal prøve at bo i egen lejlighed, forsøge dig selv og få en dagligdag til at fungere, før du vælger at blive gravid.

Hvad uddannelse angår, jamen så synes jeg nogle folk går lidt for meget amok over det.. En uddannelse kan du altid tage! Selvom du har et barn!
Alternativer er jo fabriksarbejde eller kontanthjælp, og hvem gider lige det??!!

Al held og lykke med babydrømmene.

tak for at du forstår mig nogenlunde
jeg har på én måde ansvaret af mig selv, eller sådan.
Min mor har ikke haft så meget tid til os, pga. min far var så syg. Og jeg har hjulpet min far meget, det var næsten som med at barn eller sådan. Han havde brug for hjælp til alt af hans sidste tid   det var meeeeget hårdt oplevelse
Og nu har jeg så mit eget arbejde, og køber forskellige ting selv o.s.v.  Og jeg blev meget voksen i det af den grund. Og synes derfor at jeg godt kunne klare det

Anmeld

5. juli 2009

Bondepigen

Kan det passe jeg har set dig i ude og hjemme, babybigtime? Jeg ønskede mig osse helt vildt en baby, da jeg var 15. Og min niece gjorde osse, da hun var 15.  Det er jo ikke ensbetydende med at man vil føre det ud i livet...

Måske er der bare noget med den 15 års alder der. Men jeg er nu glad for at jeg ventede... Jeg har lige fået mit første barn som 32 årig... Og det er virkelig mega hårdt, selv om jeg har den nemmeste dejligste datter 

Det lyder jo heller ikke til, at du vil være gravid lige pt. og når du så er blevet 17, så kan det jo være du har ændret mening, hvem ved...

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

bondepigen skriver:

Kan det passe jeg har set dig i ude og hjemme, babybigtime? Jeg ønskede mig osse helt vildt en baby, da jeg var 15. Og min niece gjorde osse, da hun var 15.  Det er jo ikke ensbetydende med at man vil føre det ud i livet...

Måske er der bare noget med den 15 års alder der. Men jeg er nu glad for at jeg ventede... Jeg har lige fået mit første barn som 32 årig... Og det er virkelig mega hårdt, selv om jeg har den nemmeste dejligste datter 

Det lyder jo heller ikke til, at du vil være gravid lige pt. og når du så er blevet 17, så kan det jo være du har ændret mening, hvem ved...

ehmmm ...  nej jeg har ikke været i Ude og Hjemme??? whyyyy?

jeg bor jo engang ikke i dk
men selv om man er 15-16 og 32 er det det samme når man får sit første barn. Fordi det går ud på det samme...  Jeg snakkede nemlig med en veninde i dag, og hun ved meget   og hun sagde også li' det der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.