:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Diana...

Cris skriver:

enig her...

Jeg kan se en lille smule uansvar del i jer, begge to:

Den ene: jeg vil have en baby NU, NU, NUUUUUU i stedet for at sige: jeg har oplevet meget i mit liv og nu ved jeg, at jeg kan blive en fantastisk mor. Lad mig gør det bedste jeg kan med mit liv nu til at kunne have en god fremtid med mine børn...

Den anden: jeg har ikke planlægt min baby... det siger jo sig selv, om det er uansvarlig eller ej...

Så jeg synes bare, at det er lidt grotesk at læse nogle af de ting i den her tråd.

Men vi må så vælge selv, hvad vi vil og det er vores egne beslutning og derfor skal vi nok kæmpe for det der kommer ud af det. Jeg ønsker alt det bedste for begge to!!!!

Meget enig. Jeg må ærligt indrømme at jeg taber sgu underkæben når jeg høre om nogen på 15-16-17 planlægger børn puha jeg synes det er tidligt altså jeg havet ikke engang haft sex da jeg var i den alder, jeg må ærlig indrømme at jeg håber tiderne har ændret sig når min Lucas er i den alder. 

Da min yngste lille søster på 13 kom og fortalte mig at der var mange fra hendes klasse der havet sex PUHA hvad er der blevet af det at være barn og ung?

Men jeg ønsker os jer begge held og lykke.

Knus til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Mullemus86

Hehe, glemte helt at svare på dit spørgsmål.. Jeg var i 11. uge, da jeg begyndte at kunne trykke lidt råmælk ud af mit ene bryst.. Men, tag en test, hvis du mener, at du kan være gravid.. Held og lykke med det hele..

Anmeld

4. juli 2009

Nanna1985

Prøv at hør her.. Nyd dog dit liv.. Du har masser af år til at blive mor i.. Du aner ikk hvad det vil sige og få et barn.. Det er IKKE små dukker, det er levende mennesker som har store behov..!! Tror du det er sjovt at være møg syg og så er dit barn os syg samtidig.. Prøv at stå op 5-8 gange om natten og så intet søvn få..!!
Din hjerne er ingengang færdig udviklede endnu og man tænker SGU ikke særlig KLART som 15 årige..!! Du burde ville feste og hygge dig.. Sgu ikk tænke i baby-baner..!!

Så kan jeg så fortælle dig at under din barsel, når barnet er kommet til verden, hvordan vil du skaffe penge til dig og babyen der?? Du kan jo ikk arbejde, når du har et lille ny født barn.. Kan så os hilse dig at sige, så længe du er under 18 år, så kommer dine forældre til at betale for dig og den lille under din barsel med babyen!! SYNES DU SELV DETTE ER FAIR OVER FOR DIT BARN ELLER DINE FORÆLDRE??
Det er fandme ikk og være en GOD MOR.. Ved du hvor meget det koster med sutteflasker, bleer, tøj, sutter, barnevogn, babyseng, autostol,sengetøj,lagner osv.. har du virkelig RÅD til alt det?? Nej det tvivler jeg DÆLME på!! VÅGN OP OG TÆNKT DIG GODT OM!!

Anmeld

4. juli 2009

Stineve

jeg ved godt jeg selv kun er 17, snart 18 og har planer om at få børn som 19-20årig.. men derfor synes jeg stadig 15-16 er meget tidligt.. som skrevet ovenover så er noget af det sidste i hjernen som bliver færdigudviklet den del, hvor du kan forudse dine konsekvenser for dine valg, og den er først færdig udviklet ved din 19-20 år..

jeg synes selvfølgelig man skal få et barn, når man selv er klar til det... men som din kæreste siger, hvorfor ikke lige vente bare et år eller to, med at blive gravide, også kan du jo evt. nå at tage dig en fuld hf (på to år), så står du altså meget bedre, HVIS du nu en dag, når dit/dine børn bliver lidt ældre, gerne vil have en uddannelse..

men selvfølgelig alt held og lykke herfra..

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Nanna1985 skriver:

Prøv at hør her.. Nyd dog dit liv.. Du har masser af år til at blive mor i.. Du aner ikk hvad det vil sige og få et barn.. Det er IKKE små dukker, det er levende mennesker som har store behov..!! Tror du det er sjovt at være møg syg og så er dit barn os syg samtidig.. Prøv at stå op 5-8 gange om natten og så intet søvn få..!!
Din hjerne er ingengang færdig udviklede endnu og man tænker SGU ikke særlig KLART som 15 årige..!! Du burde ville feste og hygge dig.. Sgu ikk tænke i baby-baner..!!

Så kan jeg så fortælle dig at under din barsel, når barnet er kommet til verden, hvordan vil du skaffe penge til dig og babyen der?? Du kan jo ikk arbejde, når du har et lille ny født barn.. Kan så os hilse dig at sige, så længe du er under 18 år, så kommer dine forældre til at betale for dig og den lille under din barsel med babyen!! SYNES DU SELV DETTE ER FAIR OVER FOR DIT BARN ELLER DINE FORÆLDRE??
Det er fandme ikk og være en GOD MOR.. Ved du hvor meget det koster med sutteflasker, bleer, tøj, sutter, barnevogn, babyseng, autostol,sengetøj,lagner osv.. har du virkelig RÅD til alt det?? Nej det tvivler jeg DÆLME på!! VÅGN OP OG TÆNKT DIG GODT OM!!

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Stine Mai Larsen skriver:

jeg ved godt jeg selv kun er 17, snart 18 og har planer om at få børn som 19-20årig.. men derfor synes jeg stadig 15-16 er meget tidligt.. som skrevet ovenover så er noget af det sidste i hjernen som bliver færdigudviklet den del, hvor du kan forudse dine konsekvenser for dine valg, og den er først færdig udviklet ved din 19-20 år..

jeg synes selvfølgelig man skal få et barn, når man selv er klar til det... men som din kæreste siger, hvorfor ikke lige vente bare et år eller to, med at blive gravide, også kan du jo evt. nå at tage dig en fuld hf (på to år), så står du altså meget bedre, HVIS du nu en dag, når dit/dine børn bliver lidt ældre, gerne vil have en uddannelse..

Der er altså os stor forskel på 15 og 20 søde 

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

jaja så siger vi jeg er uansvarlig syns seriøst i til og brække dig over bare fordi i hade sex der , prøves alle andre vel ikk føle jers hovedes undskyld men brækker miig

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Elskermiinsøøn! skriver:

jaja så siger vi jeg er uansvarlig syns seriøst i til og brække dig over bare fordi i hade sex der , prøves alle andre vel ikk føle jers hovedes undskyld men brækker miig

De siger jo bare deres mening, ligesom du siger din Der er ingen grund til at blive sur eller tage det hele så personligt..

Alle ser jo forskelligt på tingene, og det skal der være plads til.
Du mener det er for tidligt når man er 15 år, andre mener at det er for tidligt når man er 16 eller 17 år.

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Bubbi skriver:

De siger jo bare deres mening, ligesom du siger din Der er ingen grund til at blive sur eller tage det hele så personligt..

Alle ser jo forskelligt på tingene, og det skal der være plads til.
Du mener det er for tidligt når man er 15 år, andre mener at det er for tidligt når man er 16 eller 17 år.

kan godt være men pisser miig af de sidder og siger man er uansvarlig fordi man beholder sit barn!!!!!

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Stine Mai Larsen skriver:

Syntes bestemt os der er forskel på at ville have en baby nu og her, end at ønske sig et barn, men vide at der er nogle ting her i livet der lige skal være på plads inden drømmen om baby kan leves ud!!

Allerede der viser du hvor stor forskel der kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.