:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

AnjaTherese

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sige det så. Mente ikke at et barn skulle løse problemerne jeg har haft o.s.v.   Jeg er blevet meeeeget mere voksen, efter da min far blev syg, da skulle jeg hjælpe meget til hjemme med alt muligt, og blev mere voksen om alt, eller sådan. Det var da jeg var 9 år. Og nu hvor min far døde li' før jul i 2008, så er jeg også den '''voksne''' i huset eller sådan. Min mor og mig. Jeg føler slet ikke som jeg er et barn længere, selv om jeg er det.
Altså jeg planlægger ikke at blive gravid engang. Det er noget jeg vil. Og om jeg så er gravid nu, så er jeg det. Og min kæreste ville også blive glad. Han vil bare helst vente, fordi der er så stor aldersforskel. Han vil vente til jeg er næsten 17 ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

LineD

Ja det  glemte jeg da helt at tilføje, at trods mine holdninger til emnet, så skal du stadig have et held og lykke med på vejen, håber da klart i finder den løsning der er bedst for jer Og er det bare lykken med en bejs, og jeg alligevel ikke kan ændre din mening, så vil jeg da hellere sige go for it Hold os da opdateret

Kram herfra

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Elskermiinsøøn! skriver:

forstår ikk du er så vild efter og få en lille men det hedder hvis nok rå mælk, mit kommer da fordi jeg er gravid!

Søde lille ny du har jo os valgt at få et barn nu så det kan du jo ikke rigtig være bekendt at skrive.

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Elskermiinsøøn! skriver:

forstår jeg godt ja det var ikk lige planlagt hehe men syns bare personligt 15 er tidligt!

Om man er 15 el 16 gør ikke den store forskel.

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Søde lille ny du har jo os valgt at få et barn nu så det kan du jo ikke rigtig være bekendt at skrive.

var mit barn planlagt nej!!!! og jeg hedder ikk lille ny mere okay!

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Cris skriver:

Er du ikke selv 16????  Er der så meget forskel mellem 15 og 16? Nu kan jeg ikke længere huske det

Ha ha jeg skulle lige til at spørge og der er INGEN forskel.

Anmeld

4. juli 2009

Cris

Diana... skriver:

Om man er 15 el 16 gør ikke den store forskel.

Nej Diana, du har ikke læst tilbage, hun bliver 17 om to måneder! Så er det helt anderledes! Jeg ved det ikke, for nu er jeg en gammel dame til at snakke om det, men jeg kan se, at der er nogle som mener at der er en stor forskel mellem næsten 16 og næsten 17...

Anmeld

4. juli 2009

Cris

Diana... skriver:

Ha ha jeg skulle lige til at spørge og der er INGEN forskel.

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Cris skriver:

Nej Diana, du har ikke læst tilbage, hun bliver 17 om to måneder! Så er det helt anderledes! Jeg ved det ikke, for nu er jeg en gammel dame til at snakke om det, men jeg kan se, at der er nogle som mener at der er en stor forskel mellem næsten 16 og næsten 17...

er ligeglad med hvad i siger, jeg siger miin mening!!! og jeg syns der forskel, min gravidtit var ik planlagt!1 det er hende hun er mega vild efter og få et for og få smilet tilbage på læberne bruger man et barn til det ja okay såpdan tænker nogle men okay fair nok du

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Elskermiinsøøn! skriver:

var mit barn planlagt nej!!!! og jeg hedder ikk lille ny mere okay!

Om det er planlagt eller ikke planlagt det er de samme ting man skal over veje om man er næsten 16 el næsten 17 gør ingen forskel du ønsket at beholde barnet derfor faktisk næsten det samme. Hun er ikke gravid hun ønsker det bare. Jeg håber så for hendes skyld at hun venter nogen år, for hvis hun kun vil være gravis fordi hun har brug for nogen smil i dagligdagen er det en STOR fejl da det ikke er nemt at blive forældre. Jeg har et MEGET nemt barn men jeg synes det kan være hård og jeg altså 27. så kan kun råde tråde starteren til at vente nogen år og så finde sine smil hos sin kæreste i stadenfor.

Knus Diana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.