:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Lise

Jeg synes også det er meeeeeeeeeeget ungt at tænke sådan i baby-baner, og en baby er absolut IKKE en problemløser, tværtimod. Jeg ville absolut vente, men egentlig vil jeg ikke blande mig i hvornår du skal have baby.

MEN det jeg egentlig gerne vil skrive, er at jeg synes der er nogen i denne tråd der er meget nedladende overfor de to unge piger, Christina og BabyBIGtime. Det synes jeg er helt unødvendigt. Kan godt forstå at de går i forsvarsposition.

Mht. mælk, så kommer, så vidt jeg ved, råmælken først senere i graviditeten. Hos mig startede det først i uge 16.-17. stykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Elskermiinsøøn! skriver:

øh min gravidtit var heller ikk planlagt så høre ikk sammen det hun skriver!!

jeg troede det var babyBIGTIME hun referede til og ikke dig...

jeg synes det er noegt helt andet når det ikke er planlagt.... kunne heller ikke selv få en abort...

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Diana... skriver:

Jo jeg gik 13 dage overtid. al vende tiden vær. 

Jeg ved det faktisk ikke   han har været oki idag men her til aften lidt pyldret igen jeg tænker måske tænder men nu må vi se. han ligger og sover nu. tak fordi du spurgte 

Er da glad for at høre, det er gået frem af i dag

13 dage pu ha.. Men er bestemt ikke i tvivl om at det var det hele værd.. Men nøj hvor blir man utålmodig, når man har haft en dato at "gå efter"

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

ka-ri-na skriver:

jeg troede det var babyBIGTIME hun referede til og ikke dig...

jeg synes det er noegt helt andet når det ikke er planlagt.... kunne heller ikke selv få en abort...

han var ikk planlagt, og fant føst ud af det i uge 10! og ja jeg står alene med min søn fordi faren gik! og jeg har ikk nogle uddanle men skulle jeg ha statet på til aug men det bliver svært når jeg skal føde i okt så jeg stater isted for når min basel er over

Anmeld

4. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Elskermiinsøøn! skriver:

han var ikk planlagt, og fant føst ud af det i uge 10! og ja jeg står alene med min søn fordi faren gik! og jeg har ikk nogle uddanle men skulle jeg ha statet på til aug men det bliver svært når jeg skal føde i okt så jeg stater isted for når min basel er over

du kan ligesom heller ikke gøre det anderledes når det er som det er :0)  jeg kan sgu godt forstå det.... og uge 10 det er en fjerdedel af graviditeten... skulle jeg nogensinde have en abort skulle det være senest i uge 2.... kan næsten ikke tænke på det :0)

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

ka-ri-na skriver:

du kan ligesom heller ikke gøre det anderledes når det er som det er :0)  jeg kan sgu godt forstå det.... og uge 10 det er en fjerdedel af graviditeten... skulle jeg nogensinde have en abort skulle det være senest i uge 2.... kan næsten ikke tænke på det :0)

ja var til akut scanning da jeg var 10plus0 så sådan set uge 11 jo og jeg så ham på skærmen jeg ku bare ikk få den abort!

Anmeld

4. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Elskermiinsøøn! skriver:

ja var til akut scanning da jeg var 10plus0 så sådan set uge 11 jo og jeg så ham på skærmen jeg ku bare ikk få den abort!

nej det er meget naturligt.... man elsker den lille fra dag 1!!!

Anmeld

4. juli 2009

4kløver

Hej.. Var selv ung mor da jeg fik min den første (18år) Hun er nu 15 år og jeg ville blive tosset vis hun kom hjem og var gravid de er ikke klar til det når man er 15 sover man længe, og som mor er ved at blive tosset over  ja så der der også skolen man er jo kun lige gået ud af 8kl. 
Prøv bare at se de unge mødre hvor mange af dem på 15 er klar til at blive mor?  INGEN det er min mening

Vis man kunne spole tiden tilbage havde jeg da også vente med at få børn men nu har jeg dem og vil råde  mine til at vente..

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

ka-ri-na skriver:

nej det er meget naturligt.... man elsker den lille fra dag 1!!!

men er ligeglad med andres meninger, er glad for jeg valgt og beholde min søn!! om jeg er så ung eller ikk jeg har også mine meninger om gammele forældre, men vil jeg ikk udtale miig mere om hehe

Anmeld

4. juli 2009

Sabina & Simone

Holder på at der burde blive indført samme system som de har prøvet i England...
Der får unge mennesker i 8-9 klasse simpelthen en dukke som de skal passe i en måned... Dukken er fuldstændig som et lille barn, altså den har de samme behov... Og man skal selv finde ud af hvad det er "babyen" vil...

Så kunne det være at der blev tænkt en ekstra gang over om det nu lige er det man vil...

Hilsen Sabina - som er glad for at hun ventede til hun var 25 med at få baby...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.