:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Diana...

BabyBIGtime skriver:

ehmm ...  undskyld mig...  det er altså ikke bare derfor jeg vil ha' et barn :O
I har misforstået det heeeeeele   jeg vil også ha at den ska' ha' det godt o.s.v. 
I behøver altså ikke at trykke så hårdt/meget ned på mig :O :O :O   det gør man bare ikke

Det må du undskylde det var ikke for at gøre dig ked af det, jeg lod mig lige rive med. Men husk det er jo bare min mening at jeg synes det er tidligt. Men jeg har os den mening at når både manden og en selv er klar er det vel det rigtige tidspunkt. 

Men jeg synes 15 er tidligt igen min mening og intet personligt til dig. 

Så du må meget undskylde hvis det har ramt dig det var ikke meningen.

Knus Til Dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Diana...

BabyBIGtime skriver:

altså JEG PLANLÆGGER DET IKKE.....   hvorfor fatter ingen det??????
jeg siger bare jeg gerne vil ha' et barn, jeg vil bare vente til jeg er næsten 17...

Oki undskyld den havet jeg misset troet i planlagde det nu, så kan jeg godt forstå du er blevet lidt sur.

Anmeld

5. juli 2009

Heidi.

Prøv engang at læs hvad og hvordan i skriver til hinanden i denne debat.. Det er et klart tegn på umodenhed.

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

BabyBIGtime skriver:

slap aaaaaaf :O   jeg har arbejde, og får god løn, så jeg har råd til det...
Jeg er ikke li' den der festaben o.s.v.  Jeg er blevet opvokst med sygdom i familjen (eller fra jeg var 9 år)   og blev dermed meget voksen i det. Og kunne ikke så meget ud da jeg blev ældre.  Og det har jeg heller ikke lyst til nu. Mit største ønske er at få en lille familje.  Og JAAAAA, jeg ved udmærket godt hvor meget barn kræver. Jeg er ikke den der tror at 'nøøøj, jeg får et vidunder barn, som aldrig græder, aldrig bliver syg, aldrig det og det'   Jeg er heller ikke en af dem som næsten bliver sindsyg på en baby når den græder meget. Og ikke skifter ble fordi jeg ikke har lyst til det, fordi det er ulækkert.  Jeg ved alt om hvad det kræver...

Igen.. Alt det du skriver der, viser IGEN IGEN at du er SLET ikke klar til at få et barn.. INGEN mennesker ved hvad et barn kræver, før du har fået barnet.. Du kan have en idé om hvordan tingene skal være og foregå..!! Som regl plejer det heller ikk at kunne holde.. 

Hvor vil du få penge fra under din barsel?? Hvem skal give dig LØN under din barsel??

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Nanna1985 skriver:

Igen.. Alt det du skriver der, viser IGEN IGEN at du er SLET ikke klar til at få et barn.. INGEN mennesker ved hvad et barn kræver, før du har fået barnet.. Du kan have en idé om hvordan tingene skal være og foregå..!! Som regl plejer det heller ikk at kunne holde.. 

Hvor vil du få penge fra under din barsel?? Hvem skal give dig LØN under din barsel??

jeg klare nu fint med alt det. jeg er blivet klar til min lille dreng, på 2 månder. og alt er købt fra nyt! og af mine penge!!

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

Elskermiinsøøn! skriver:

jeg klare nu fint med alt det. jeg er blivet klar til min lille dreng, på 2 månder. og alt er købt fra nyt! og af mine penge!!

Ja det er heller ikke det jeg spørg om.. Hun siger hun har arbejde og hun har råd.. Så længe man er under 18 år, betaler ens arbejdsplads ikk din løn under barsel..

Så skal hun jo på kontanthjælp under sin barsel, for at forsørge sit barn.. Hvordan vil hun betale vuggestue/dagplejeplads?? Det koster 2000 kr for dagplejeplads og 3000 kr for vuggestueplads HVER MÅNED.. Hvis man er sammen med faren, får man INTET hjælp.

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Nanna1985 skriver:

Ja det er heller ikke det jeg spørg om.. Hun siger hun har arbejde og hun har råd.. Så længe man er under 18 år, betaler ens arbejdsplads ikk din løn under barsel..

Så skal hun jo på kontanthjælp under sin barsel, for at forsørge sit barn.. Hvordan vil hun betale vuggestue/dagplejeplads?? Det koster 2000 kr for dagplejeplads og 3000 kr for vuggestueplads HVER MÅNED.. Hvis man er sammen med faren, får man INTET hjælp.

du prøves ikk gå amok på miig tak ved usmærke det dyrt! og jeg kommer da også på kontat hjælp når jeg født, skulle ha statet min uddanlse i aug min så fant jeg ud af jeg var gravid og den må udsættes nu! men ja det ikk billigt tng til babyen

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

Elskermiinsøøn! skriver:

du prøves ikk gå amok på miig tak ved usmærke det dyrt! og jeg kommer da også på kontat hjælp når jeg født, skulle ha statet min uddanlse i aug min så fant jeg ud af jeg var gravid og den må udsættes nu! men ja det ikk billigt tng til babyen

Kan ikk forstå hvorfor du gør dig til et offer her.. Føler du dig ramt af det jeg skriver eller?? Jeg er ligeglad med hvor gammel du er osv.. Om du selv har betalt for dit udstyr til babyen osv..
Nu var det til Hende den 15 årige, som ønsker sig et barn nu.. At jeg har skrevet de ting til og ikk til dig.. Jeg vil bare have hende til at VÅGNE OP og så burde hun indse at få et barn eller for den sags skyld planlægge et barn som 5 årige, er slet ikk i orden over for det kommende barn..

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Nanna1985 skriver:

Kan ikk forstå hvorfor du gør dig til et offer her.. Føler du dig ramt af det jeg skriver eller?? Jeg er ligeglad med hvor gammel du er osv.. Om du selv har betalt for dit udstyr til babyen osv..
Nu var det til Hende den 15 årige, som ønsker sig et barn nu.. At jeg har skrevet de ting til og ikk til dig.. Jeg vil bare have hende til at VÅGNE OP og så burde hun indse at få et barn eller for den sags skyld planlægge et barn som 5 årige, er slet ikk i orden over for det kommende barn..

undskyld men griner lige

Anmeld

5. juli 2009

Sabina & Simone

Elskermiinsøøn! skriver:

undskyld men griner lige

Griner af hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.