BabyBIGtime skriver:
nej, det synes jeg ikke 
hvis man føler at man kan give barnet et godt liv, og klare det godt nok selv, så er jeg ligeglad med alder..
Jeg har virkelig brug for at få smilet tilbage igen. Det kan eg barn gøre. Og jeg vil give det et liv som er 1000 gange bedre end mit var/er.
Vil absolut IKKE anbefale dig at få et barn bare for at få "smilet tilbage" De problemer det lyder til du har går ikke bare væk fordi du får et barn. Tværtimod kan det gøre dit liv som mor mere besværligt. Og ende med at påvirke dit barn i negativ retning.
Jeg havde det lidt ligesom dig da jeg blev gravid. Jeg har heller ikke haft den fedeste barndom, og tænkte også da jeg blev gravid at alt ville blive bedre når jeg fik et lille barn som jeg elskede og elskede mig. Og jeg var sikker på at jeg kunne give det en bedre opvækst end jeg selv har haft.
Jeg kæmper stadig for at komme helt ovenpå efter mine forældres svigt, men det er dælme ikke en dans på roser når man samtidig har børn, TRO MIG.
Mine børn er velfungerende og har det helt sikkert bedre end jeg havde da jeg var barn, men de mærker også de dage hvor jeg ikke er helt ovenpå, og det er sgu hårdt at tænke på.
Jeg var så 22 da jeg blev gravid, og meget mere moden end en 15-årig.
Og når din kæreste så også synes det er for tidligt, så burde du vente til han er klar også... er ikke nemt at stå alene med et barn i så ung en alder, hvis du så heller ikke har dine forældre til at hjælpe dig.
Jeg synes du skal tænke dig rigtig godt om... det er det enste jeg kan råde dig til.
Jeg kender dig ikke, og måske bliver du en super mor, på trods af alder og personlige problemer. Men det er en chance jeg ikke ville turde at tage hvis jeg var dig.
Men hvis du allerede er gravid eller vælge at blive det nu vil jeg da ønske jer held og lykke
Anmeld