:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

LineD

Elskermiinsøøn! skriver:

forstår jeg godt ja det var ikk lige planlagt hehe men syns bare personligt 15 er tidligt!

Det kan vi sagtens blive enige om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

blablabla, jeg bliver 16 snart :O

hvordan er det lige du bliver bare!??

Anmeld

4. juli 2009

AnjaTherese

Jeg har tænkt på børn i mange år. Men for 1 år siden ville jeg ha et barn, men jeg vidste jeg ikke kunne få et da, fordi det havde ikke fået det godt, eftersom jeg havde mange problemer hjemme   min far var så syg o.s.v.  Så da havde jeg ikke ville havt tid til barnet engang.
Men nu ved jeg at jeg kan give barnet det der skal til o.s.v.

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

SussieOx skriver:

Jeg tænkte også meget på børn dengang, tror jeg rigtig mange teenagepiger gør
Men som du også selv skriver, er der stor forskel på at tænke på man gerne vil have børn, og så faktisk at gå hen og få det ...
Kan godt forstå du ikke har fortrudt det, det er også et svært valg at få abort når først man er gravid.

ja jeg ved seriøst ikk hvad jeg ville gør hvis jeg bliv gravid som 15 årig , ville tænke lidt over om jeg over hovdet gi mit barn hvad den hade brug for. hvis jeg var så ung tror jeg godt jeg ku tag en abort for og være ærlig!

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

LineD skriver:

hehe, jeg er bliver en hel anden efter jeg blivet gravid! og kan jeg også mærke , men hvis jeg bliv gravid som 15 årig ville jeg nok fjerne det for og være ærlig! for der ku jeg slet ikk klare et barn ved jeg personligt selv men det jo forskeligt

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

LineD skriver:

hehe, jeg er bliver en hel anden efter jeg blivet gravid! og kan jeg også mærke , men hvis jeg bliv gravid som 15 årig ville jeg nok fjerne det for og være ærlig! for der ku jeg slet ikk klare et barn ved jeg personligt selv men det jo forskeligt

Anmeld

4. juli 2009

AnjaTherese

okeej, I kan tro hvad I vil om mig.  Men ser allerede I tror det helt forkerte... sååå!!
huff

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

ja jeg ved seriøst ikk hvad jeg ville gør hvis jeg bliv gravid som 15 årig , ville tænke lidt over om jeg over hovdet gi mit barn hvad den hade brug for. hvis jeg var så ung tror jeg godt jeg ku tag en abort for og være ærlig!

Jeg fik en abort da jeg var 19, for jeg vidste jeg slet ikke var klar på daværende tidspunkt, var igang med min uddannelse, havde intet job, og havde ikke været sammen med min kæreste i særlig lang tid, det var den sværeste beslutning jeg nogensinde har taget, men jeg ved i mit hjerte nu at det var den rigtige jeg tog, havde ikke kunne give det barn noget som helst.
Nu kommer jeg også fra en "fattig" familie, og jeg ved hvordan jeg havde det de første mange år af mit liv, og det vil jeg ikke give mit barn ...

Men er helt enig i hvad du skriver, ved slet slet ikke hvordan jeg ville have reageret i en alder af 15, det ville have været for hårdt tror jeg!

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

BabyBIGtime skriver:

okeej, I kan tro hvad I vil om mig.  Men ser allerede I tror det helt forkerte... sååå!!
huff

Jamen søde, hvad er det præcist du tror, vi tror om dig?

Det er jo ikke noget ondt i det vi skriver, det er faktisk mere for at "hjælpe" dig ..

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

SussieOx skriver:

Jeg fik en abort da jeg var 19, for jeg vidste jeg slet ikke var klar på daværende tidspunkt, var igang med min uddannelse, havde intet job, og havde ikke været sammen med min kæreste i særlig lang tid, det var den sværeste beslutning jeg nogensinde har taget, men jeg ved i mit hjerte nu at det var den rigtige jeg tog, havde ikke kunne give det barn noget som helst.
Nu kommer jeg også fra en "fattig" familie, og jeg ved hvordan jeg havde det de første mange år af mit liv, og det vil jeg ikke give mit barn ...

Men er helt enig i hvad du skriver, ved slet slet ikke hvordan jeg ville have reageret i en alder af 15, det ville have været for hårdt tror jeg!

kommer fra en famile hvor min mor drikker som et svin! og også fattig! osv, jeg er føst kommet oven på igen de sidste år!! og nu faren og miig heller ikk vært sammen længe da jeg fant ud af det , kun ca 3 månder, men jeg bliv gravid føste gang vi hyggede hehe, men jeg ved bare jeg er klar nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.