:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

nu jeg 17 når jeg føder, så du syns også det "" latterligt"" jeg valgt og få et nu!?? eller

nej, det synes jeg ikke

hvis man føler at man kan give barnet et godt liv, og klare det godt nok selv, så er jeg ligeglad med alder..

Jeg har virkelig brug for at få smilet tilbage igen. Det kan eg barn gøre. Og jeg vil give det et liv som er 1000 gange bedre end mit var/er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

ved godt hvad du mener skulle bare høre. syns personligt også 15 er tidligt kan oghså huske hvordan jeg tænkte da jeg var 15 i forhold til nu

Det er netop det jeg mener, ens tankegang ændre sig oftest drastisk synes jeg, man begynder at tænke i andre baner ...
Men hvis hun vælger at få et barn nu, jamen så skal det da nok også ende med at få hvad det har brug for, men det bliver godt nok svært for hende tror jeg, synes bare man skal tænke på barnet før ens eget ønske om barn når man er i den alder ...

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

ja okay men er glad for min besluning om jeg beholdt ham!

Troede du havde skrevet den til mig før var derfor jeg skrev, men det jeg har skrevet er jo heller ikke rettet imod dig, som jeg og du skrev før, har du jo også en anden tankegang end da du var 15 ...

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

SussieOx skriver:

Det er netop det jeg mener, ens tankegang ændre sig oftest drastisk synes jeg, man begynder at tænke i andre baner ...
Men hvis hun vælger at få et barn nu, jamen så skal det da nok også ende med at få hvad det har brug for, men det bliver godt nok svært for hende tror jeg, synes bare man skal tænke på barnet før ens eget ønske om barn når man er i den alder ...

ja okay da jeg var 15 tænkte jeg også bare på børn og atter børn hele tiden, men sgu andet i det også! det ikk altid en dans på roser! og få børn, og min var ikk planlagt nu, men fortryder ikk jeg ikk fjernde det

Anmeld

4. juli 2009

AnjaTherese

blablabla, jeg bliver 16 snart :O

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

ja okay da jeg var 15 tænkte jeg også bare på børn og atter børn hele tiden, men sgu andet i det også! det ikk altid en dans på roser! og få børn, og min var ikk planlagt nu, men fortryder ikk jeg ikk fjernde det

Jeg tænkte også meget på børn dengang, tror jeg rigtig mange teenagepiger gør
Men som du også selv skriver, er der stor forskel på at tænke på man gerne vil have børn, og så faktisk at gå hen og få det ...
Kan godt forstå du ikke har fortrudt det, det er også et svært valg at få abort når først man er gravid.

Anmeld

4. juli 2009

LineD

Elskermiinsøøn! skriver:

nu jeg 17 når jeg føder, så du syns også det "" latterligt"" jeg valgt og få et nu!?? eller

Søde Christina
Nu planlagde du jo heller ikke en graviditet i en alder af 15/16, men du blev jo gravid, og er vokset super meget som du jo er kommet længere og længere hen i forløbet

Det jeg mener med det er, at der jo er stor forskel på at planlægge en graviditet i en alder af 15 og naivt tro at alt sagtens skal gå

Du besluttede jo at beholde din dejlige Elias på en helt anden baggrund end naivitet omkring hvad man kan og ikke kan i den givede alder
- Der er jo milevidt forskel på jeres situationer

Hvis du forstår hvad jeg mener...!

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

BabyBIGtime skriver:

blablabla, jeg bliver 16 snart :O

Jamen bare dte at du reagere som du gør, på lidt modgang, viser mig (nu taler jeg KUN for mig selv), at du ikke er klar ... hvorfor ikke vente som jeg skrev før? Du vil sikkert nyde det SÅ meget mere

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

LineD skriver:

Søde Christina
Nu planlagde du jo heller ikke en graviditet i en alder af 15/16, men du blev jo gravid, og er vokset super meget som du jo er kommet længere og længere hen i forløbet

Det jeg mener med det er, at der jo er stor forskel på at planlægge en graviditet i en alder af 15 og naivt tro at alt sagtens skal gå

Du besluttede jo at beholde din dejlige Elias på en helt anden baggrund end naivitet omkring hvad man kan og ikke kan i den givede alder

Er helt enig i hvad du skriver

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

LineD skriver:

Søde Christina

forstår jeg godt ja det var ikk lige planlagt hehe men syns bare personligt 15 er tidligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.