Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Elskermiinsøøn! skriver:nu jeg 17 når jeg føder, så du syns også det "" latterligt"" jeg valgt og få et nu!?? eller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elskermiinsøøn! skriver:ved godt hvad du mener skulle bare høre. syns personligt også 15 er tidligt kan oghså huske hvordan jeg tænkte da jeg var 15 i forhold til nu
Elskermiinsøøn! skriver:ja okay men er glad for min besluning om jeg beholdt ham!
SussieOx skriver:Det er netop det jeg mener, ens tankegang ændre sig oftest drastisk synes jeg, man begynder at tænke i andre baner ... Men hvis hun vælger at få et barn nu, jamen så skal det da nok også ende med at få hvad det har brug for, men det bliver godt nok svært for hende tror jeg, synes bare man skal tænke på barnet før ens eget ønske om barn når man er i den alder ...
Elskermiinsøøn! skriver:ja okay da jeg var 15 tænkte jeg også bare på børn og atter børn hele tiden, men sgu andet i det også! det ikk altid en dans på roser! og få børn, og min var ikk planlagt nu, men fortryder ikk jeg ikk fjernde det
BabyBIGtime skriver:blablabla, jeg bliver 16 snart :O
LineD skriver:Søde Christina Nu planlagde du jo heller ikke en graviditet i en alder af 15/16, men du blev jo gravid, og er vokset super meget som du jo er kommet længere og længere hen i forløbet Det jeg mener med det er, at der jo er stor forskel på at planlægge en graviditet i en alder af 15 og naivt tro at alt sagtens skal gå Du besluttede jo at beholde din dejlige Elias på en helt anden baggrund end naivitet omkring hvad man kan og ikke kan i den givede alder - Der er jo milevidt forskel på jeres situationer Hvis du forstår hvad jeg mener...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128