:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Ox.

BabyBIGtime skriver:

Når man trykker på brysterne, kommer der lidt mælk ud.  Kan det være helt sikkert tegn på jeg er gravid?? eller?

Du skal også huske at tænke over hvad du går ind til, at du er vant til små børn er ikke nok, det her er 24/7, og jeg har selv været 15, og man tænker slet ikke voksent nok til at kunne tage en sådan beslutning, du er jo selv kun et barn.

Men det er bare min mening, tænk nu på barnet før dig selv.

Knus Sussie 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

LineD

Bare for rent faktisk at svare på dit spørgsmål

Så tror jeg ikke brysterne danner mælk så tidligt, har aldrig hørt om det kom før nogle gode uger inde (mener det kan starte omkring 16 uge, er ikke sikker) ...
Så jeg tror ikke jeg ville tage det som et tegn

Men en test derimod den er en sikker garanti

Hvorvidt man er klar eller ikke klar til barn er jo super individuelt og tankerne omkring hvorvidt man har erfaring og økonomi ligeså....
Så det skal jeg ikke blande mig i

Anmeld

4. juli 2009

AnjaTherese

SussieOx skriver:

Du skal også huske at tænke over hvad du går ind til, at du er vant til små børn er ikke nok, det her er 24/7, og jeg har selv været 15, og man tænker slet ikke voksent nok til at kunne tage en sådan beslutning, du er jo selv kun et barn.

Men det er bare min mening, tænk nu på barnet før dig selv.

Knus Sussie 36+3

jamen jeg VED at jeg ville klare det   Jeg synes selv jeg er moden til det ... sååå

Anmeld

4. juli 2009

AnjaTherese

LineD skriver:

Bare for rent faktisk at svare på dit spørgsmål

Så tror jeg ikke brysterne danner mælk så tidligt, har aldrig hørt om det kom før nogle gode uger inde (mener det kan starte omkring 16 uge, er ikke sikker) ...
Så jeg tror ikke jeg ville tage det som et tegn

Men en test derimod den er en sikker garanti

Hvorvidt man er klar eller ikke klar til barn er jo super individuelt og tankerne omkring hvorvidt man har erfaring og økonomi ligeså....
Så det skal jeg ikke blande mig i

hmm, okeej

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

BabyBIGtime skriver:

jamen jeg VED at jeg ville klare det   Jeg synes selv jeg er moden til det ... sååå

Ja, men du skal ikke tænke på dig selv, du skal tænke på barnet, hvorfor ikke vente til du da ihvertfald er 18, det er ikke så forfærdeligt lang tid, og din tankegang vil sikkert også være mere rationel, og kunne få en noget bedre indtjening end på en "børne/ungdoms" løn og så føle dig mere sikker på at kunne give dit barn de ting det nu får brug for, hvilket ikke er lidt ...  

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

SussieOx skriver:

Ja, men du skal ikke tænke på dig selv, du skal tænke på barnet, hvorfor ikke vente til du da ihvertfald er 18, det er ikke så forfærdeligt lang tid, og din tankegang vil sikkert også være mere rationel, og kunne få en noget bedre indtjening end på en "børne/ungdoms" løn og så føle dig mere sikker på at kunne give dit barn de ting det nu får brug for, hvilket ikke er lidt ...  

nu jeg 17 når jeg føder, så du syns også det "" latterligt"" jeg valgt og få et nu!?? eller

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

nu jeg 17 når jeg føder, så du syns også det "" latterligt"" jeg valgt og få et nu!?? eller

Rolig nu piger, jeg skælder jo ikke ud eller lign. Jeg synes bare, at en sådan beslutning skal virkelig overvejes, og ja du er 17, men der er stadig stor forskel på 15 og 17, du får hurtigere mulighed for bedre indtjening, og tænker anderledes ...

Det er jo bare min mening, men jeg ved da hvordan min tankegang er nu eller da jeg var 17/18 i forhold til da jeg var 15, man er ikke andet end et barn i den alder ...

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

Elskermiinsøøn! skriver:

Og jeg har aldrig brugt ordet latterligt, der er intet latterligt når det kommer til børn, synes blot der er bedre beslutninger end andre.

Knus.

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

SussieOx skriver:

Rolig nu piger, jeg skælder jo ikke ud eller lign. Jeg synes bare, at en sådan beslutning skal virkelig overvejes, og ja du er 17, men der er stadig stor forskel på 15 og 17, du får hurtigere mulighed for bedre indtjening, og tænker anderledes ...

Det er jo bare min mening, men jeg ved da hvordan min tankegang er nu eller da jeg var 17/18 i forhold til da jeg var 15, man er ikke andet end et barn i den alder ...

ved godt hvad du mener skulle bare høre. syns personligt også 15 er tidligt kan oghså huske hvordan jeg tænkte da jeg var 15 i forhold til nu

Anmeld

4. juli 2009

Elskermiinsøøn!

SussieOx skriver:

Og jeg har aldrig brugt ordet latterligt, der er intet latterligt når det kommer til børn, synes blot der er bedre beslutninger end andre.

Knus.

ja okay men er glad for min besluning om jeg beholdt ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.