Elskermiinsøøn! skriver:
ja okay
men syns også selv 15 lyder vildt ved ikk hvorfor men gør jeg bare! og tror nu nok hun gerne vil ha et nu, det var hvis hendes kæreste som gerne vil ha at hun ventede
men jeg håber da hun venter, min veninde fik som 15 årig ! hun syns det var sjovt lige til hun skulle føde!
Hehe, ja så er det ikke sjovt mere... Men det er det skam ikke uanset hvor gammel man er...
Sidder bare og tænker... Da jeg vare i jeres alder ville jeg da også meget gerne have et barn... Jeg var ikke typen der gik i byen og drak hver weekend... Så kunne jo sagtens... Men den dag i dag er jeg glad for at jeg ventede... For da jeg blev omkring 20-21 år, så fik jeg smag for bylivet og var afsted tors, fre og lørdag hver weekend... Da jeg så mødte Steffan, havde jeg fået viftet nok med ørerne og kunne derfor slå mig ned og få børn... Vi blev gift i januar, fik Simone i februar og jeg blev 25 i maj...
Nu skal det ikke siges at jeg ikke gerne vil i byen indimellem, men ved det at vi er to, så er det heller ikke det store problem... Men jeg ved bare fra byen vi bor i hvor meget der bliver set ned på enlige unge mødre der får børn passet hos gud og hver mand fordi de skal i byen hver weekend, netop fordi de ikke nåede at leve deres ungdom ud før de fik børn og det ønsker jeg at nogen skal udsættes for... Derfor anbefaler jeg folk at vente til de har fået løbet hornene af sig...
Men som jeg tidligere skrev havde jeg taget samme valg som dig, så det skal ikke forståes negativt på nogen måde...
Anmeld