:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Smukkert

Stumpen skriver:

Nu har jeg kæmpet mig gennem hele tråden og lille ny, du går i forsvar et sted hvor det slet ikke er nødvendigt.. Samtlige skriver at det de synes der er vildt er at hun planlægger et barn, hvor du blev gravid ved en ups'er -der er en verden til forskel.. I hvert fald for mig..

og personligt synes jeg også at det er fuldstændig hen i vejret at planlægge et barn når man ikke er ældre.. Der er aldrig regler uden undtagelser, men jeg tror det er de færreste unge mennesker der kan håndtere at have en baby -og jo her er du nok i blandt eller rettere din alder er blandt.. Men vis at jeg tager fejl, så tager jeg gerne mine ord i mig igen...

Hvis man hverken bruger p-piller, komdom eller andre former for prævention - og så bliver gravid, er det så ikke lidt en form for planlægning? Altså det er da også uansvarligt .

Mvh. Maiken som blev gravid uden brug af prævention, da hun efter 100 negative graviditetsteste mistede troen på at hun kunne blive gravid, så lod det være op til skæbnen.... Men som nu fremover vil bruge beskyttelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Sabina & Simone

BabyBIGtime skriver:

han er da lidt ældre end mig

Hvor meget ældre? Nu er jeg blevet lidt for nysgerrig...

Anmeld

5. juli 2009

malou

LOL....har været lidt væk fra baby.dk men kan se det stadig er et ganske underholdende sted for fuldstændig ligegyldig bla bla bla snak....-  hvis den søde pige der er 15 ønsker et barn... så lad dog hende om det... det er der vist ingen andre der kan bestemme end hende selv!!!!!! En 15 årig kan i dette tilfælde være langt mere moden end en på 17

mhv og tak for morsom læsning...malou

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

malou skriver:

LOL....har været lidt væk fra baby.dk men kan se det stadig er et ganske underholdende sted for fuldstændig ligegyldig bla bla bla snak....-  hvis den søde pige der er 15 ønsker et barn... så lad dog hende om det... det er der vist ingen andre der kan bestemme end hende selv!!!!!! En 15 årig kan i dette tilfælde være langt mere moden end en på 17

Der er ingen der kan fortælle om man skal vente eller ej men man kan sagtens give råd og sin mening.

Anmeld

5. juli 2009

Stumpen

Diana... skriver:

Der er ingen der kan fortælle om man skal vente eller ej men man kan sagtens give råd og sin mening.

Anja 41+2

Anmeld

5. juli 2009

Guldet

malou skriver:

Er sgu fuldstændig enig! Pigen har bestemt sig! Det hun spurgte om var ikke om hun var for ung til at få et barn! Så hold jer da til emnet..

Anmeld

5. juli 2009

Guldet

Og synes ærlig talt ikke at det er særlig modent at grine internt til hinanden.. over en person!!!

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Mælkebøttebarn skriver:

Hvis man hverken bruger p-piller, komdom eller andre former for prævention - og så bliver gravid, er det så ikke lidt en form for planlægning? Altså det er da også uansvarligt .

Mvh. Maiken som blev gravid uden brug af prævention, da hun efter 100 negative graviditetsteste mistede troen på at hun kunne blive gravid, så lod det være op til skæbnen.... Men som nu fremover vil bruge beskyttelse

jeg er på p-piller. Og det blev lidt kuk i det, fordi jeg brugte det ene bræt, men så var det pludselig væk, så tog jeg videre af en anden til jeg fandt den andre igen. Og tror så jeg glemte 1-2

Anmeld

5. juli 2009

Smukkert

BabyBIGtime skriver:

jeg er på p-piller. Og det blev lidt kuk i det, fordi jeg brugte det ene bræt, men så var det pludselig væk, så tog jeg videre af en anden til jeg fandt den andre igen. Og tror så jeg glemte 1-2

Er det derfor du måske tror du er gravid nu så? Siden du kan presse noget ud ad brysterne?

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Sabina84 skriver:

Hvor meget ældre? Nu er jeg blevet lidt for nysgerrig...

tør næsten ikke sige det, fordi der er så mange som er imod det
han er dobbelt så gammel som mig.

jeg vil ikke ha' nogen kommentar. Fordi det er vores valg, og vi har det sååå godt sammen, og er godt som nyforelskede hele tiden

Alder er bare et tal. Kærlighed er kærlighed.
Jeg ved at der er nogen som vil sige noget. Men lad bare vær', for jeg ved hvad I vil sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.