:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Stumpen

Elskermiinsøøn! skriver:

jeg er ikk bymennske og bliver det aldrig bryder miig om det! og jo det var et svært vlaag og tag om det skulle være en abort eller ikk, men jeg ved jeg har valgt rigtig

Nu har jeg kæmpet mig gennem hele tråden og lille ny, du går i forsvar et sted hvor det slet ikke er nødvendigt.. Samtlige skriver at det de synes der er vildt er at hun planlægger et barn, hvor du blev gravid ved en ups'er -der er en verden til forskel.. I hvert fald for mig..

og personligt synes jeg også at det er fuldstændig hen i vejret at planlægge et barn når man ikke er ældre.. Der er aldrig regler uden undtagelser, men jeg tror det er de færreste unge mennesker der kan håndtere at have en baby -og jo her er du nok i blandt eller rettere din alder er blandt.. Men vis at jeg tager fejl, så tager jeg gerne mine ord i mig igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

Stumpen skriver:

Nu har jeg kæmpet mig gennem hele tråden og lille ny, du går i forsvar et sted hvor det slet ikke er nødvendigt.. Samtlige skriver at det de synes der er vildt er at hun planlægger et barn, hvor du blev gravid ved en ups'er -der er en verden til forskel.. I hvert fald for mig..

og personligt synes jeg også at det er fuldstændig hen i vejret at planlægge et barn når man ikke er ældre.. Der er aldrig regler uden undtagelser, men jeg tror det er de færreste unge mennesker der kan håndtere at have en baby -og jo her er du nok i blandt eller rettere din alder er blandt.. Men vis at jeg tager fejl, så tager jeg gerne mine ord i mig igen...

har sagt i må tro hvad i vil. at i tror jeg ikk kan tag miig af et barn, må du gerne holde for diiq selv !

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Sabina84 skriver:

Jeg siger ikke at de valg du har taget er forkerte... Bestemt ikke... For havde valgt at gøre nøjagtig det samme hvis jeg selv havde stået i den situation... Og synes det er fedt at du har gjort som du har... Og det synes jeg der er flere der giver udtryk for... Men derfor er der også andre som er af modsat mening og derfor ville have handlet anderledes og det kan vi jo ikke klandre dem for...
Men når det er sagt, så er der igen stor forskel på at blive gravid som 16 årig ved et uheld og til at planlægge det som 15 årig...

Læste lige tråden igennem igen i aftes og så at BabyBIGtime har skrevet at hun vil vente til hun er lidt ældre og det synes jeg er stort af hende... For det viser at hun er fornuftig nok til ikke at "splitte" sit liv af lige nu... For det kan jo være at hun om et år har lyst til at skal ud og rejse eller hvad ved jeg... Så  herfra til en 15 årig med noget mellem ørerne...

altså jeg planlægger det ikke direkte, jeg siger bare jeg ønsker mig et barn. Men ville gerne vente et år til ca.
Jeg har ikke sagt noget om at planlægge det.

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

altså jeg planlægger det ikke direkte, jeg siger bare jeg ønsker mig et barn. Men ville gerne vente et år til ca.
Jeg har ikke sagt noget om at planlægge det.

må man spør hvad din mor siger til det søde

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

må man spør hvad din mor siger til det søde

hun synes det er dejligt at jeg vil ha' børn. Men vil at jeg skal vente liiiidt til   men om der sker en ups'er så er det okej

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

hun synes det er dejligt at jeg vil ha' børn. Men vil at jeg skal vente liiiidt til   men om der sker en ups'er så er det okej

undskyld men kan man godt sige det en upser hvis det sker når du virkelig gerne vil ha en nu??

Anmeld

5. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Heidi-Godsk skriver:

Prøv engang at læs hvad og hvordan i skriver til hinanden i denne debat.. Det er et klart tegn på umodenhed.

AMEN !!

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

undskyld men kan man godt sige det en upser hvis det sker når du virkelig gerne vil ha en nu??

ehmm .. jaa.. fordi det var altså ikke planlagt engang sååå

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

BabyBIGtime skriver:

ehmm .. jaa.. fordi det var altså ikke planlagt engang sååå

okat, hvor gammel var din kæreste?

Anmeld

5. juli 2009

AnjaTherese

Elskermiinsøøn! skriver:

okat, hvor gammel var din kæreste?

han er da lidt ældre end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.