Kan ikke lade være at blive en lille smule stødt på ts vegne over måden du formulerer dig på, men er måske mig der har fejlfortolket hvad du skriver
om samfundet betaler til lejlighed eller hus er da same same på bundlinjen for samfundet. Huslejen bliver ca den samme med denne rente og til gengæld slipper de for evt boligsikring. kan da godt være hun sparer pengene op så at sige men er jo ikke nogen hun kan bruge her og nu da friværdig først opstår efter et stykke tid. man betaler i princippet først alle renterne på lånet og efterfølgende begynder friværdi at opstå (forklarede min bank dame hvertfald) og nu er det jo ikke sådan hun planlægger at være på kh i hele lånets løbetid, går jeg ud fra
. det er bare lige min holdning 
+ til TS:
og jo man kan låne jeg stod i rki f.eks jeg have en samle gæld på 180000 kr jeg afdragt til 9 steder på alle sammen fast være mdr og min mand have ok arbejde og jeg på kontanthjælp med henblik på efter den gang 10 år om af komme i flexjob(må kun 10-16 timer pr uge har lige fået lave en ny helbredsundersøgelse og skal på flex så nu skal kommunen bare efter 16 år godkend det) var udred den gang også(i alt 5 år på 16 år) prartik arbejdensprøveningen her og der her i 2011-20012 og 2013 og vi kunne godt låne 1.575.000 af banken + 300000 på klat gæld af mit og steens 1 nov 2007 tros jeg bare den gang gik sygmeldt på kh.
så det passe ikke man ikke kan alt er næsten mulig hvis det er og ens bank udregningen hvor meget man må og kan låne og hvad man som en familie skal have af leve af derefter.
Man skal bare huske som hus eje er der huslåne vær mdr, skat være ½ årligt hus og indboforskringen ½/1 år,vand,vand -afgift og varme og man stå 100 % på det som husejer. Det er ikke som når man lejer over måske huslejen med vand og varme osv + der er pantebrev være 3 mdr også
Mvh
Henriette
Anmeld