Hjælp.. Jeg er panisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

baby012

Lyder altså ligesom da jeg var i uge 9 med min søn .. Havde fået en træls omgang underlivsbetændelse blødte kraftigt i to måneder :/ 

kan det være det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

ønskebørn74

baby012 skriver:

Lyder altså ligesom da jeg var i uge 9 med min søn .. Havde fået en træls omgang underlivsbetændelse blødte kraftigt i to måneder :/ 

kan det være det ? 

Havde du feber?

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

baby012 skriver:

kan det være det ? 

Havde du feber?

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

baby012 skriver:

kan det være det ? 

Havde du feber?

Anmeld

9. maj 2013

Laulund87

Jeg havde virkelig slemme ligamentsmerter og jeg fik også blærebetændelse.. Begge dele gjorde så ondt at jeg var 100% sikker på at noget var helt galt, men det var der ikke. Med det du har været igennem forstår jeg GODT at du er bange

Skynd dig at få undersøgt din urin

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

Jeg havde virkelig slemme ligamentsmerter og jeg fik også blærebetændelse.. Begge dele gjorde så ondt at jeg var 100% sikker på at noget var helt galt, men det var der ikke. Med det du har været igennem forstår jeg GODT at du er bange

Har jeg og det er ikke det..

øog det er blevet meget værre..

Anmeld

9. maj 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Har du kontaktet lægevagten søde?

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

Har du kontaktet lægevagten søde?

Ja og de siger hvis ikke min livmoder snart falder til ro aborterer jeg igen..Det var ikke blærebetændelse.. Var derude..

Anmeld

9. maj 2013

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Jeg krydser stadig for dig søde!

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

Je g ha veer døsigere de og de kan ikke gøre noget.. Det er ikke Politiken i dk så tidligt i en graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.