Hjælp.. Jeg er panisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

ønskebørn74

M (: skriver:

Har ingen gode råd, men vil ikke gå uden et kram!

Jeg havde flere gange i graviditeten menssmerter og det var "bare" ligamentsmerter. I uge 11 begyndte jeg at bløde, blev sendt til tidlig nf og alt var som det skulle være. I uge 17 fik jeg meget ondt og tog til vagtlægen og det var "bare" plukkeveer.. Det jeg prøver at sige er, at kroppen kan drille, og allerede da du fik de to streger blev du mor, så det er helt naturligt (og skide svært at lade være med) at bekymre sig. Sommetider er bekymringerne begrundet, men i langt de fleste tilfælde (efter min erfaring) er det netop "bare" kroppen, der driller! 

Krydser fingre for at alt er ok derinde!

Jeg skal jo stadigvæk have progesteron tilført og kan mærke deroppe at det hel er hårdt og livmodermundenn gør ondt.. Og lyskensiderne gør konstant ondt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

ønskebørn74

smsh skriver:

Hvordan går det med dig? Er det stadig det samme?

Ja, det føles fuldstændig som i døgnet inden vi mistede sidst..

Anmeld

9. maj 2013

Leonora

Sødeste dig - kontakt hosp og insister på at blive scannet. Og så er der meget muligt du er hys. Du skal se dine tvillinger og at de har det godt så du kan få ro.
Ring og sig at du har meget ondt. Forlang at blive scannet.

Jeg er sikker på at din frygt gør at du har endnu mere ondt.
Tror det er ligament smerter og at de har det helt fint <3

Knus fra mig <3

Anmeld

9. maj 2013

Sahara82

ønskebarn74 skriver:

Ja, det føles fuldstændig som i døgnet inden vi mistede sidst..

Hvor langt er du henne nu? Åh hvis man bare kunne sige noget der gjorde du ikke tænke så meget på det . Det er næsten det værste. Har ikke selv været gravid med tvillinger, kun med et barn, men havde selv voldsomt mange ligamentsmerter. Virkeligt som var det den værste dag i mens. Var så bange og nervøs, men heldigvis holdte det op efter nogle uger.

for dig og lige et

Anmeld

9. maj 2013

Kløver

Stort kram til dig, synes du skal ringe og snakke med lægen i morgen, har desværre ingen gode råd.

Håber alt det bedste for jer og de 2 små

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

Leonora skriver:

Sødeste dig - kontakt hosp og insister på at blive scannet. Og så er der meget muligt du er hys. Du skal se dine tvillinger og at de har det godt så du kan få ro.

Knus fra mig <3

Hele min livmoder er hård og min livmoder mund gør ondt..

sidst var baby jo også ok.. Det gjorde ondt som nu og så startede blødningen og de scannere og scannere og scannere og der var liv deroppe indtil den lå i mit bind.. 

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

smsh skriver:

Hvor langt er du henne nu? Åh hvis man bare kunne sige noget der gjorde du ikke tænke så meget på det . Det er næsten det værste. Har ikke selv været gravid med tvillinger, kun med et barn, men havde selv voldsomt mange ligamentsmerter. Virkeligt som var det den værste dag i mens. Var så bange og nervøs, men heldigvis holdte det op efter nogle uger.

for dig og lige et

Jeg er 7+0 idag.. Se ovenfor dette indlæg.. Da er smerten beskrevet..

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

Leonora skriver:

Knus fra mig <3

Det bliver værre og værre..

Anmeld

9. maj 2013

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Hele min livmoder er hård og min livmoder mund gør ondt..

sidst var baby jo også ok.. Det gjorde ondt som nu og så startede blødningen og de scannere og scannere og scannere og der var liv deroppe indtil den lå i mit bind.. 

Jeg forstår godt din frygt - tænker bare det kunne hjælpe at tale med en fagpetson og få lidt trykhed.

Prøv at se om du kan slappe lidt af selvom det er svært.
Du kan jo hverken gøre fra eller til.
Jeg tror at dine bebser er ok. Og der bliver du også nød til at tro og tænke.

Kæmpe kram fra mig <3

Anmeld

9. maj 2013

AnonymMor

Har ingen forstand på at være tvillinge gravid, så ved ikke om man har mere ondt når der er 2 der vokser.

Men ville hvertfald ikke gå uden en kæmpe og jeg HÅBER at de små pus bliver siddende hvor de skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.