Hjælp.. Jeg er panisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

esioul

ønskebarn74 skriver:

Det er ikke noget man gør i Danmark så tidligt i graviditeten..

Hvor langt er du henne søde? Min læge bestilte en akutstue til mig da jeg blødte 5+1. Synes du skal kontakte egen læge imorgen!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Louise H.

ønskebarn74 skriver:

Lægen har sagt jeg skulle trods graviditet.. For stopper sammentrækningerne ikke aborterer jeg igen.. Så det er pest el. Colera.. Han sagde det at tage det nogle dage ikke gør noget.. Det er den faste brug der skal ungås.. Har været på lægevagten..

Det samme sagde min læge, der scannede mig på sygehuset da jeg var gravid

for at bebserne bliver siddende!!

Anmeld

9. maj 2013

K&S

ønskebarn74 skriver:

Lægen har sagt jeg skulle trods graviditet.. For stopper sammentrækningerne ikke aborterer jeg igen.. Så det er pest el. Colera.. Han sagde det at tage det nogle dage ikke gør noget.. Det er den faste brug der skal ungås.. Har været på lægevagten..

for jer...!

Anmeld

9. maj 2013

Chewy

Tusind tanker til jer. Jeg føler virkelig med jer.

Bliv derinde små skattebasser!

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

esioul skriver:

Hvor langt er du henne søde? Min læge bestilte en akutstue til mig da jeg blødte 5+1. Synes du skal kontakte egen læge imorgen!! 

Jeg er 7+0..

Anmeld

9. maj 2013

frk1991

9. maj 2013

khaleesi

Mit råd til dig: VÆR SENGELIGGENDE!

Du skal ikke rejse dig andet end du skal på toilet, have mad, eller andet nødvendigt. Undgå at stresse, få pulsen op eller andet.

Sørg for at slappe af, måske kede dig! Hørte engang at det var det bedste råd til kvinder med utallige aborter - de må nærmest ikke "leve" andre steder end sengen og sofaen i de 9 mdr .. 

MEN SELVFØLGELIG beholder du dine små.

Jeg krydser alt der kan krydses for at det "bare" er fordi pladsen er trang eller andet.

Sender en masse "bliv-derinde" støv til dig.

Anmeld

9. maj 2013

VIPpigen

For pokker i fortjener det satme ikke... De skal - som i SKAL - blive der. Andet er bare ikke retfærdigt.

jeg er ikke læge, og aner ikke meget om graviditet, andet end den jeg selv havde... Men jeg beordre dig til at blive i din seng, og så må manden pleje dig alt han kan... Ikke tale om at i skal miste 2 guldkorn.....

Anmeld

9. maj 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Ja og de siger hvis ikke min livmoder snart falder til ro aborterer jeg igen..Det var ikke blærebetændelse.. Var derude..

Åh nej søde 

Nu må du bare holde dig i ro og be om alt, ved manden din vil gøre alt for dig.

De skal bare blive derinde   

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Puha søde, vi tænker så meget på dig herhjemme! 

Håber virkelig du får slappet af, selvom jeg ved det er svært - men jeg er sikker på at DENNE gang, er det jeres tur, denne gang går det ikke galt!  I fortjener det virkelig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.