Hjælp.. Jeg er panisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Je g ha veer døsigere de og de kan ikke gøre noget.. Det er ikke Politiken i dk så tidligt i en graviditet..

Er alt håb så ude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

Er alt håb så ude?

Skal holde mig i ro og se om ikke det går i sig selv igen.. Og har fået besked på at tage smertestillende både panodil og ipren.. For at have så ondt styrker min angs og fremmer det.. Og lige nu er ro det vigtigste fik jeg besked på.. 

Anmeld

9. maj 2013

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Skal holde mig i ro og se om ikke det går i sig selv igen.. Og har fået besked på at tage smertestillende både panodil og ipren.. For at have så ondt styrker min angs og fremmer det.. Og lige nu er ro det vigtigste fik jeg besked på.. 

Ja det lyder meget fornuftigt! Tag noget smertestillende og prøv at få lidt søvn

Anmeld

9. maj 2013

Nemesis

hvorfor i alverden giver de dig ikke noget muskelafslappende/vestoppende!!

uhh altså!

Anmeld

9. maj 2013

Aabye

ønskebarn74 skriver:

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for dig.. 
De skal sku blive derinde.. Håber at det bare er din angst der forstærker dine smerter og det "bare" er ligamens smerter.. 

Det er ikke fair hvis du skal miste igen :/

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

Nemesis skriver:

hvorfor i alverden giver de dig ikke noget muskelafslappende/vestoppende!!

uhh altså!

Det er ikke noget man gør i Danmark så tidligt i graviditeten..

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

ønskebarn74 skriver:

Puha søde, vi krydser alt hvad vi kan herhjemme! 

Håber virkelig ikke der er noget i det, du må og skal virkelig ikke igennem det en gang til! 

Har lige fortalt min kæreste om det hele, og han sidder også her og krydser alt hvad han kan for jer og krudtuglerne 

Er sikker på at det bare er krudtuglerne der driller, og så må de godt stoppe lige nu, det fortjener deres mor virkelig ikke 

Anmeld

9. maj 2013

Nemesis

ønskebarn74 skriver:

nej der er desværre rigtig mange ting man ikke gør i DK..men i alle vores nabolande.

Håber virkelig du slipper for skrækken.. Kan du ringe til klinikken i morgen?? og så høre om de ikke kan hjælpe dig?

Anmeld

9. maj 2013

K&S

ønskebarn74 skriver:

Du må altså ikke tage Ipren under graviditet 

Håber på det bedste for dig...! 

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

K&S skriver:

Du må altså ikke tage Ipren under graviditet 

Håber på det bedste for dig...! 

Lægen har sagt jeg skulle trods graviditet.. For stopper sammentrækningerne ikke aborterer jeg igen.. Så det er pest el. Colera.. Han sagde det at tage det nogle dage ikke gør noget.. Det er den faste brug der skal ungås.. Har været på lægevagten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.