Hjælp.. Jeg er panisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

christinak

ønskebarn74 skriver:

Min livmoder har knyttet sig sammen og min livmodermundenn er hård og gør ondt.. Jeg er rædselslagen for om den er ved at gøre sig klar til at abortere vores små pus..  

Hvad kan jeg gøre for at stoppe det? Overlever ikke at miste igen.. 

Sådan som du beskriver smerterne sådan har jeg det når jeg har underlivsbetændelse, kunne det måske være det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

ønskebørn74

christinak skriver:

Sådan som du beskriver smerterne sådan har jeg det når jeg har underlivsbetændelse, kunne det måske være det? 

Jeg er gravid med tvillinger.. Kan det overhovedet lade sig gøre?

Anmeld

9. maj 2013

christinak

ønskebarn74 skriver:

Ja man kam sagtens få underlivsbetændelse selvom man er gravid 

Anmeld

9. maj 2013

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Ja for søren - se at få tjekket din urin ASAP.
Det er meget muligt at du har urin vejs inf.
Og det giver kraftige sammen trækninger i livmoderen.

Op til lægen med din nu.

Kram fra mig

Anmeld

9. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej søde. Jeg tænker også urinprøve og evt tjek ved scanning. Håber inderligt de bliver derinde!!! Det SKAL bare gå godt denne gang. BASTA!!!!!! 

Anmeld

9. maj 2013

La´chrissen

Jeg sender dig en masse kram og positive tanker. Jeg vil alt hvad jeg kan for dig. Ring til lægen eller klinikken så du kan få lidt ro på. Det kan jo være mange grunde til det føles sådan. Jeg håber at de er ved at udvide deres hule

Anmeld

9. maj 2013

tarkoflen

Åhh søde, det lyder ikke rart! Ring til klinikken og få dem til at skanne dig og tjekke for underlivsbetændelse og blærebetændelse!

Jeg sender alverdens positive tanker og krydsede fingre for at alt er godt, og det er ligamentsmerter! Det havde jeg også i uge 7 og var sikker på at miniput ikke havde det godt, men det havde hun heldigvis

Anmeld

9. maj 2013

gonefishing

ønskebarn74 skriver:

Min livmoder har knyttet sig sammen og min livmodermundenn er hård og gør ondt.. Jeg er rædselslagen for om den er ved at gøre sig klar til at abortere vores små pus..  

Hvad kan jeg gøre for at stoppe det? Overlever ikke at miste igen.. 

Jeg synes jo at hvis du på nogen måde er i tvivl eller bange, så burde du ringe til fødegangen. ellers skal du bare ligge dig ned og slappe af, trække vejret dybt. Mere stress vil ikke hjælpe på det

Anmeld

9. maj 2013

lillemusen10

Håber du er okay. Ville ikke lige gå forbi uden at fortælle at jeg fik mange meget svære mavekneb næsten som en mavepumper! Fik at vide på klinikken at nogle desværre oplevede den bivirkning ved progesteron. Min spire blev heldigvis siddende, men havde det præcist som dig og var sikker på jeg var ved at miste, som jeg havde prøvet 3 gange før (Uden behandling)

knus

Anmeld

9. maj 2013

mele

ja kunne det være blærebetændelse????

Jeg er knap halvvejs nu og har haft blærebetændelse 4 gange siden jeg blev gravid.

Jeg får smerter i underliv og lår samt feber, men det svider aldrig når jeg tisser. Jeg får jævnligt dyrket prøver ved de mindste tegn, for går man får længe med det, gør det meget ondt til sidst.

ring til vagtlægen er sikker på de lige vil tjekke din urin og evt. trykke på maven, hvis du er heldig henviser de dig til scanning på fødegangen men det er selvfølgelig ikke sikker personalet er minimalt weekender og helligdage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.