Hjælp.. Jeg er panisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

christina92

Som mange af de andre skriver ville jeg kontakte sygehuset og forlange at blive kigget på og fortælle dem om forløbet fra sidst! Og så tager de sikkert en urin test og blodprøve så du kan få afvide om det evt. kunne være noget urinvejsinfektion.

Jeg sender dig uendelig mange tanker og håber alt kommer til at gå godt.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Team Putte

ønskebarn74 skriver:

Det bliver værre og værre..

Krydser alt for en snarlig positiv update! Håber i alle er okay!

Anmeld

9. maj 2013

grinny

Årh søde 

Det kan og må ikke ske igen 

Anmeld

9. maj 2013

Carina:-)

Håber alt er ok 

Anmeld

9. maj 2013

Kofoed.

plukveer? Jeg mærkede mine første gang i 9.-10. uge.

Anmeld

9. maj 2013

Diana2013

ønskebarn74 skriver:

Min livmoder har knyttet sig sammen og min livmodermundenn er hård og gør ondt.. Jeg er rædselslagen for om den er ved at gøre sig klar til at abortere vores små pus..  

Hvad kan jeg gøre for at stoppe det? Overlever ikke at miste igen.. 

Sorry jeg spørger men hvordan ved du livmoderen er hård og har lukket sig;0 kan det ikke være dine/din cyste... For et par dage siden havde jeg så ondt i midten hvor jeg tror livmoderen er, jeg kom til lægen og lægen mærkede at den sad perfekt og gjorde så jeg ku mærke det udenpå. Hun forklarede at smerterne kunne have noget at gøre med hvor livmoderen lå det skal nok gå og krydser alle fingre

Anmeld

9. maj 2013

ønskebørn74

DianaBaastrup skriver:

Sorry jeg spørger men hvordan ved du livmoderen er hård og har lukket sig;0 kan det ikke være dine/din cyste... For et par dage siden havde jeg så ondt i midten hvor jeg tror livmoderen er, jeg kom til lægen og lægen mærkede at den sad perfekt og gjorde så jeg ku mærke det udenpå. Hun forklarede at smerterne kunne have noget at gøre med hvor livmoderen lå det skal nok gå og krydser alle fingre

Jeg får progesteron tabletter i skeden og kan mærke min livmoder når jeg sætter dem op..

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Puha søde, stor krammer herfra 

Jeg håber at alt er positivt mht. krudtuglerne og det evt. bare er plukkeveer 

Anmeld

9. maj 2013

Diana2013

ønskebarn74 skriver:

Jeg får progesteron tabletter i skeden og kan mærke min livmoder når jeg sætter dem op..

Kan det så ikke være en bivirkning fra medicinen

Anmeld

9. maj 2013

frk1991

Kram herfraog håber på en positiv update snarest!

Er enig i du skal ringe til vagtlægen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.