Hjælp.. Jeg er panisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.547 visninger
85 svar
28 synes godt om
9. maj 2013

ønskebørn74

Min livmoder har knyttet sig sammen og min livmodermundenn er hård og gør ondt.. Jeg er rædselslagen for om den er ved at gøre sig klar til at abortere vores små pus..  

Hvad kan jeg gøre for at stoppe det? Overlever ikke at miste igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Min livmoder har knyttet sig sammen og min livmodermundenn er hård og gør ondt.. Jeg er rædselslagen for om den er ved at gøre sig klar til at abortere vores små pus..  

Slet ingen???? 

Anmeld

9. maj 2013

M (:

Har ingen gode råd, men vil ikke gå uden et kram!

Jeg havde flere gange i graviditeten menssmerter og det var "bare" ligamentsmerter. I uge 11 begyndte jeg at bløde, blev sendt til tidlig nf og alt var som det skulle være. I uge 17 fik jeg meget ondt og tog til vagtlægen og det var "bare" plukkeveer.. Det jeg prøver at sige er, at kroppen kan drille, og allerede da du fik de to streger blev du mor, så det er helt naturligt (og skide svært at lade være med) at bekymre sig. Sommetider er bekymringerne begrundet, men i langt de fleste tilfælde (efter min erfaring) er det netop "bare" kroppen, der driller! 

Krydser fingre for at alt er ok derinde!

Anmeld

9. maj 2013

Swerg

ønskebarn74 skriver:

Når du nu har været så meget igennem og at du endelig er gravid, og så med tvillinger syntes jeg godt at du kan forlange en undersøgelse 

Jeg ville ihvertfald gerne bruge mine "skattepenge" på dig!! 

For alt er ok 

Anmeld

9. maj 2013

pcoramt

Jeg venter os tvillinger.. Og ja man er bange konstant, det er jeg også! Køb dig til en scanning.. Det er guld værd! Vil dog sige at smerterne lyder normale, jeg havde hele tiden ondt i starten, tror det er fordi man er så bange for at miste igen :/

Anmeld

9. maj 2013

l.kjoeller

ønskebarn74 skriver:

er det noget lægen har sagt den har gjort det ? der er mange der oplever de smerter så så længe du ikke bløder tror jeg det ikke. jeg ville ringe til en skanningsklinik og se til de små pus. når du ser dem i bedste velgående vil du vide den ikke er ved at gøre klar til abort. kan også være pladsen der er lidt trang og gør det

Anmeld

9. maj 2013

Maria-s

Aner intet, så kan ingen råd gi. Men et kram skal du have!

jeg går selv rundt og er det ene øjeblik ikke i tvivl om at alt er som det skal være, og det næste rædselslagende for at noget er galt eller min krop vil til at apotere (og jeg har (heldigvis) ikke prøvet at miste før). Så jeg kan GODT forstå at med alt det du har været igennem, at du er nervøs. 

Men handler det ikke om at du skal ligge dig ned og se om du kan slappe af. Få manden til evt at gi lidt hovedbumdassage eller fodmassage

hvis det er en tvivl der nager dig dybt og du på ingen måde føler du kan vente til på mandag, når du planlagt skal scannes næste gang. Jamen så må du se om du kan få fat i en privatklinik Så du kan få ro. 

jeg vil ikke sige jeg er sikker på alt er som det skal være, for det ved jeg jo intet om. Men jeg sender dig en masse varme tanker og så håber jeg at du kan få lidt ro på dig selv og mærke efter at det bare er din krop der er igang med at gro 2 vidundere 

Anmeld

9. maj 2013

Miss Kat

Bare en strøtanke, for jeg aner intet om det, men kan det tænkes at man lider en del mere af ligamentsmerter, når man venter tvillinger? Altså, der må da alt andet lige skulle gøres en del mere plads meget hurtigere, end hvis der "kun" er én?

Anmeld

9. maj 2013

l.kjoeller

i øvrigt oplevede min pap søster det da hun ventede tvillinger. dog noget længere henne, men stadig alt for tidligt. men de havde sådan en ring de sat op så hun fødte rettidigt så skulle det ske at være tilfældet kan de mange tricks

Anmeld

9. maj 2013

Sahara82

ønskebarn74 skriver:

Hvordan går det med dig? Er det stadig det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.