Kunne du finde på at købe tøj i Bilka, Føtex mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg er Anonym da jeg er lidt genert over det.

Jeg er begyndt at købe tøj i Bilka, jeg fik jeg 2 bluser for 150 kroner sidst jeg var der! jeg følte mig helt spareagtig! normalt plejer jeg at købe tøj i meget dyre butikker, og bluser til over 200 kroner stk. 

Men her for tiden er jeg blevet SÅ nærig angående mig selv! min søn får Hummel og alle de dyre mærker, der bliver IKKE sparet på noget som helt. Men med mig selv? åh jeg er nærig. Jeg har lige købt en taske som var 2 sortering da normalprisen var 600 og jeg fik den for 190 fordi den var lidt plettet. 

Kunne i finde på at købe tøj i Bilka, føtex mm? og har i oplevet at i er blevet nærige med hensyn til jeres eget forbrug efter i har fået børn?

Jeg synes det er blevet rigtig slemt, jeg tænker "åh for de 200 kroner kunne min søn have fået dit og dat.."  har så dårlig samvittighed når jeg bruger 200 kroner på tøj til mig selv, men kan sagtens brænde flere tusinde af på min søn uden dårlig samvittighed.. Og vi har penge nok, så det er slet ikke det 

Ja, det kunne jeg sagtens! Jeg køber bestemt ikke tøj fordi det hedder noget bestemt, men fordi det sidder godt og fordi jeg synes det er pænt.

Det er ikke noget der er kommet efter jeg er blevet mor, men efter jeg er blevet "voksen". Tænker ikke synderligt over, hvorvidt folk undre sig over hvorfor jeg har købt en kjole i Bilka. Det jeg kan nikke genkendende til i dit indlæg er, at jeg også bruger mange penge på vores datter og har svært ved at bruge penge på mig selv. Men jeg er begyndt lige så langsomt ( min datter er 20 mdr), for jeg skal altså også føle mig lidt lækker engang imellem

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

jydeinden

køber i forvejen tøj i bilka osv i perioder.. hvis jeg synes det er pænt eller praktisk jamen så er jeg sådan set ret ligeglad med om det er fra bilka eller fra vero moda. hvis folk ikke har andet og gå op i, i min omgangskreds, jamen så har de virkeligt for lidt indhold i tilværelsen.

Anmeld

2. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at købe tøj i Bilka, jeg fik jeg 2 bluser for 150 kroner sidst jeg var der! jeg følte mig helt spareagtig! normalt plejer jeg at købe tøj i meget dyre butikker, og bluser til over 200 kroner stk. 

Men her for tiden er jeg blevet SÅ nærig angående mig selv! min søn får Hummel og alle de dyre mærker, der bliver IKKE sparet på noget som helt. Men med mig selv? åh jeg er nærig. Jeg har lige købt en taske som var 2 sortering da normalprisen var 600 og jeg fik den for 190 fordi den var lidt plettet. 

Kunne i finde på at købe tøj i Bilka, føtex mm? og har i oplevet at i er blevet nærige med hensyn til jeres eget forbrug efter i har fået børn?

Jeg synes det er blevet rigtig slemt, jeg tænker "åh for de 200 kroner kunne min søn have fået dit og dat.."  har så dårlig samvittighed når jeg bruger 200 kroner på tøj til mig selv, men kan sagtens brænde flere tusinde af på min søn uden dårlig samvittighed.. Og vi har penge nok, så det er slet ikke det 

Jeg køber hvad jeg kan li og det rager mig en papand hvad andre mener. Hvis de ikke synes mit tøj, kan de pille af. Det er mit valg og de skal ikke nedhakke mig på grund af det.
Hvorfor skal din søn KUN have de dyre mærker? Hvad er der galt med h&m til børn? Du kan finde super godt tøj til børn der ikke er mærkevarer og mega dyrt? Børn er ligeglade med hvad de har på og andre bør blande sig udenom hvad man giver sine børn på. Man bør ikke købe tøj, kun på grund af mærket, men kvalitet, hvad man kan li.. Så har de også dobbelt så meget tøj.

Anmeld

2. maj 2013

Loa

Synes ikke jeg har spar på tøjet til mig selv, selvom der er kommet en ekstra udgift til tøj til Isabella. Synes da stadig jeg er lige så vigtig som før. Og har brug for at føle mig tilpas og at jeg er glad for det tøj jeg har på...
Men nej jeg kunne ikke finde på at købe tøj i Bilka eller Føtex, synes ganske enkelt at det ser alt for konet ud...

Anmeld

2. maj 2013

Faith

Minforevigt skriver:

Er du sød at fortælle mig hvad der er galt med Bilka tøj?? Skal det opfattes sådan at du mener du er bedre end mig, hvis dit barn har Hummel på og mit noget fra Bilka? Hummel, Molo, katvig osv er altså kun tøj??  Det er lavet af STOF præcis som i Bilka og så er forskellen at du giver 400% mere pr del pga et logo....

jeg syntes din holdning er vildt snobbet. Ja undskyld, men du lyder virkelig som en der bare vil blære sig med at ha penge og som om du ser ned på dem der handler i fX Bilka, H&M osv....

Tror der er noget du har misforstået. Prøv at læse hele tråden

Anmeld

2. maj 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg køber gerne tøj i Bilka, føre. Og Kvickly , men jeg køber også mærkevare hjemme hos os handler det ikke om at vi ikje har råd til at købe andet, men jeg nægter at købe noget til mange penge hvis jeg kan lignende til meget mindre. pris og kvalitet hænger heller ikke altid sammen har nogen basis ting fra dyre mærker der har holdt langt dårligere end det fra Føtex.

Anmeld

2. maj 2013

MorDk

Jeg glemmer ofte mig selv. Jeg vil heller købe til ungerne... MEN jeg kunne sagtens finde på at købe tøj i Bilka og Føtex... (gør jeg engang imellem hvis der er noget der tiltaler mig) Har købt en rigtig lækker Cardigan i føtex til 100kr. som jeg er rigtig glad for. Folk kan jo ikke se hvor det er købt, hvis det er det man er bange for. Det vigtigste er vel også at det er pænt og sidder godt?

Anmeld

2. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kunne virkelig ikke være mere ligeglad. Finder jeg en bluse jeg kan lide, så køber jeg den! Slut :-) 

Og om jeg så ikke gjorde og kun købte mit tøj i dyre butikker, så kunne jeg virkelig ikke få ondt i røven over hvor andre køber deres tøj. 

Køb det du kan lide 

Anmeld

2. maj 2013

tweety2060

JA!!! Hvis det passer og klær mig, så ja. Jeg vil hellere købe 4 bluser til 100kr stk end en til 400.... Ville gerne købe mærketøj, men syntes det er dyrt....
MEn jeg har også købt genbrug både til mig selv og min datter og er ikke flov.... Så har jeg bare råd til mere

Anmeld

2. maj 2013

Benjamins'mor

Hvis tøjet er min stil og pænt køber jeg det, så er det fuldstændigt ligegyldigt hvad butik det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.